• تبلیغات در گوگل

بازدید کسب و کارتان را در فضای مجازی هوشمندانه افزایش دهید

امروزه شرکت‌ها و کسب و کارها جهت دیده شدن در فضای مجازی و اینترنت هزینه‌هایی می‌کنند که این نشان‌دهنده اهمیت بالای این امر است. برای دیده شدن در اینترنت بایست با برنامه و هدف مشخص پیش بروید، در غیر این صورت به نتایج دلخواه‌تان نمی‌رسید. برای کسب موفقیت در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم با آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سیستم همراه شوید، زیرا این مجموعه دارای مشاوران و متخصصانی برجسته و مجرب در همه زمینه‌ها می‌توانند شما را در کسب و کارتان در فضای مجازی به موفقیت برسانند. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید.

تبلیغات در گوگل بهترین بستر هزینه برای تبلیغات اینترنتی

چرا باید در گوگل تبلیغات کنیم؟ اگر فکر می‌کنید بخش زیادی از حوزه کسب و کار شما به فضای مجازی و اینترنت بستگی دارد، گوگل می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد زیرا بخش اعظمی از مشتریان شما در گوگل هستند. گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو که روزانه بیشمار جستجو در آن می‌شود، یک روش موثر برای تبلیغات اینترنتی می‌باشد. پس بهترین بستر برای هزینه کردن تبلیغات اینترنتی، گوگل است. تبلیغات در گوگل مزیت‌های بسیار زیادی به‌وجود خواهد آورد. تبلیغات در گوگل چیست و تفاوت آن با سایر تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات در گوگل

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل یک سرویس تبلیغات آنلاین به نام Google Adwords دارد. گوگل با دریافت هزینه برای شما امکان تبلیغات را فراهم می‌کند. این تبلیغات به نسبت کمپینی که ایجاد می‌کنید، شما را در صدر و یا کنار نتایج جستجو‌ها، جیمیل و اپلیکیشن‌ها نمایش می‌دهد. از مهم‌ترین تفاوت تبلیغات در گوگل با سایر روش‌های تبلیغات در اینترنت می‌توان به نرخ بازگشت کاربران اشاره کرد. با گوگل ادوردز شما می‌توانید با صرف هزینه‌های کم، وب سایت خود را در معرض دید مشتریان و کاربران قرار دهید. تبلیغات در گوگل ادوردز سال‌هاست به‌عنوان روشی با بازدهی بالا توسط هزاران شرکت و سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دریافت سرویس گوگل ادوردز

در حال حاضر سرویس گوگل ادوردز برای کاربران ایرانی مسدود است، به این دلیل که در زیرساخت‌های بانکی کشور محدودیت‌هایی وجود دارد، چرا که پرداخت دلار با توجه به تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی مستقر در ایران، با محدودیت مواجه است. گوگل هم برای جلوگیری از این تخلفات و سوء استفاده از این سرویس، آن را برای کاربران عادی داخل کشور مسدود کرده است. اما شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری رسمی آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سیستم که در گوگل دارد، تبلیغات گوگل خود را سفارش دهید و نتایج آن را دنبال کنید.
اگر شما مایل به تبلیغات در گوگل ادوردز هستید، آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سیستم آماده ارائه این خدمات با مناسب‌ترین هزینه، تمامی سفارشات شما را پذیرفته و آمارهای رسمی کلیک و ارجاع کاربران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات در گوگل
تبلیغات در گوگل

چگونه با سرویس گوگل ادوردز وب سایت خود را بهینه کنیم؟

گوگل بابت هزینه‌هایی که می‌پردازید به شما مخاطب ارجاع خواهد داد و به‌همین منظور یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می‌دهد تا آمار بازدید کننده‌ها و کلیک کاربران بر روی لینک خودتان را ببینید. پس از مشاهده آمار‌ها شما می‌توانید میزان علاقه کاربران را در جستجوی کلمات کلیدی بدست آورید و کاربران هدف آن‌ها را تا حدودی شناسایی کنید.

پس از مشاهده آمار و گزارشات در گوگل ادوردز شما با کمک آن می‌توانید لیستی از کلمات پر تکرار توسط کاربران را تهیه کنید و با مقایسه آن‌ها و ترکیبشان با گوگل آنالیتیکس، برنامه‌ای دقیق و منظمی را برای پیشبرد تبلیغات، سئو و بهینه سازی وب سایتتان داشته باشید. تبلیغات در گوگل یک فرصت ایده‌آل را برای شما فراهم می‌سازد که کسب و کار خود را با هزینه‌ای به‌صرفه و مناسب، در صفحه اول گوگل تبلیغ کنید و مشتریان بالقوه را جذب کنید.