موفقیت کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن موبایل

بسیاری از مجموعه‌ها برای پیشبرد امور دیجیتال مارکتینگ خود که امری بسیار مهم در فضای مجازی است، در قالب شکل‌های مختلف خود را معرفی می‌کنند. طراحی اپلیکیشن موبایل برای صاحبان کسب و کارهایی که می‌خواهند در این مسیر موفق باشند، بسیار حائز اهمیت است.
آن‌ها می‌دانند که اگر وب سایت خود را قدرتمند و حرفه‌ای بسازند، می‌توانند پیشرفت چشمگیری در جایگاه حرفه‌ای کسب و کار خود و مجموعه‌شان داشته باشند. موفقیت‌های زیادی که اخیرا کسب و کارها در حوزه‌ی طراحی اپلیکیشن موبایل و وب سایت‌ها بدست آورده‌اند، مورد توجه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه شده است تا با طراحی اپلیکیشن‌های موبایل، دسترسی کاربران به محتوای وب سایت را آسان‌تر کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل

از نمونه‌های موفق ایرانی می‌توان به شیپور، دیوار، علی بابا (فروش آنلاین بلیط هواپیما) و یا فروشگاه‌های اینترنتی مانند بامیلو و دیجی کالا اشاره کرد. نکته‌ی مهم در خصوص اپلیکیشن‌های ذکر شده این است که این اپلیکیشن‌ها هم از طریق موبایل و هم از طریق وب سایت به صورت کاملا هماهنگ، قابل اجرا هستند.
به عبارت دیگر می‌خواهیم اپلیکیشن موبایل و سایتی را ارائه دهیم که علاوه بر ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن هر کدام از آنها، محتوا و اطلاعات هماهنگی را به کاربر نشان دهند. به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید می‌خواهیم آگهی فروش اتومبیل خود را در اپلیکیشن تبلیغات رایگان در موبایل قرار دهیم. پس از اینکه همه مراحل ساخت آگهی را انجام دادیم و موفق به ثبت آن شدیم، حال می‌توانیم به صورت همزمان این تبلیغ را در وب سایت و هم در موبایل ببینیم، زیرا هر دو پلتفرم ذکر شده اطلاعات به روز و یکسانی را نمایش می‌دهند و با هم کاملا هماهنگ هستند.

طراحی اپلیکیشن موبایل

چگونه می‌توانیم یک وب اپلیکیشن حرفه‌ای داشته باشیم؟

مسئله‌ای که باید در ابتدا مورد توجه قرار گیرد، طراحی اپلیکیشن موبایل شما به صورت کاملا پیشرفته و مطابق با استانداردهای بروز است و مسئله‌ی کلیدی‌تر، مربوط به بازاریابی اینترنتی آن می‌شود که چگونه از دید کاربران به عنوان یک محصول معتبر شناخته شود و بتواند موفقیت لازم را در فضای آنلاین کسب کند.
مهمترین اصول موفقیت یک محصول به شرح زیر است:

  1. تولید محصول بر پایه‌ی متد‎های روز از نظر فنی
  2. استفاده کارآمدترین تجربه کاربری در ساخت محصول
  3. آزمایش کردن محصول در یک محیط کوچک برای کسب تجربه و بازسازی محصول
  4. استفاده از پلتفرم‌های (دستگاه‌های ارتباطی) مختلف برای تبلیغات برندینگ و افزایش تعداد کاربران
  5. ارائه بروزرسانی‌های منظم بر اساس اطلاعاتی که از مشتریان خود می‌گیریم
  6. پشتیبانی قدرتمند و کارآمد
  7. قبل از ارائه‌ی نهائی به بازار، لازم است آن را تست کنیم

این مورد از این جهت اهمیت دارد که محصول مورد استفاده کاربران نباید هیچ مشکلی داشته باشد، چرا که علاوه بر عدم خرید مجدد این محصول توسط مشتریان، تمامی وقت و هزینه‌های صرف شده در تبلیغات این محصول را بیهوده می‌سازد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با طرز کار دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید با ما تماس گرفته و یک جلسه مشاوره با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سیستم تنظیم کنید، تا در این مشاوره رایگان بتوانید سوالات خود را پرسیده و اطلاعات تکمیلی در این حوزه را از ما دریافت کنید.