آیا می خواهید کسب و کارتان با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام معرفی شود؟

آیا برای کسب و کار شما، تبلیغات در اینستاگرام مناسب و نیاز است؟

شرکت‌ها با استفاده از اینستاگرام به عنوان راهی برای ارتباط با کاربران استفاده می‌کنند تا بتوانند آن‎ها را جذب کرده و بهره ببرند. البته شما در همان ابتدا شناخت زیادی از مشتریان ندارید اما با گذشت کمی زمان با دیدگاه‌ها و نظرات کاربران یک شناخت کلی از مشتریان حاصل می‌شود. از مزایای تبلیغات در اینستاگرام می‎توان به ایجاد ترافیک وب سایت، افزایش اثرات برند، هدایت کاربران به سمت فروش محصولات و تولیدات جدید اشاره کرد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی دیداری می‌باشد و تبلیغات متنی جایگاه ویژه‌ای در آن ندارد.
شما با استفاده از یک تصویر یا ویدئو که می‌تواند همراه متن باشد، می‌توانید مخاطبان خود در اینستاگرام را جذب کنید و به تبلیغات خود بپردازید. تحقیقاتی که در مارس 2017 به عمل آمد نشان می‌دهد که حدود بیش از 120 میلیون نفر در اینستاگرام از وب سایت‌ها، ایمیل‌های فرستاده شده، فراخوانی‌ها، دریافت مسیرها و یا به‎طور مستقیم از آگهی اینستاگرامی برای کسب اطلاعات بیشتر بازدید کرده‌اند. همچنین این تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 60 درصد از مردم محصولاتی که می‌خواهند جدید بخرند، ابتدا روی این پلتفرم بررسی می‌کنند و 75 درصد کاربران پس از الهام گرفتن از این پست‎ها اقدام به خرید، سفارش و … می‌کنند.
در اینستاگرام چه کسانی وجود دارند؟ آیا اینستاگرام فقط برای این است که نوجوانان عکس‌ها سلفی خود را در آن به اشتراک بگذارند؟ در رابطه با جمعیت‌های مسن چه کار می‌خواهید انجام دهید؟ آیا برنامه‌ریزی خاصی برای نوه‌هایشان کرده‌اند؟ متاسفانه بازاریابان بیشتر گرایش به سمت جوانان دارند. طبق آمار حدود 55 درصد از کاربران اینستاگرام در محدوده سنی 18 تا 29 سال هستند. بعد از حدود 28 درصد بین 30 تا 49 سال هستند، حدود 11 درصد هم بین 64 تا 50 سال هستند و فقط تنها 4 درصد از مخاطبان بالای 65 سال هستند.