• طراحی سایت صنعت گردشگری

خدمات تخصصی بازاریابی آنلاین در صنعت گردشگری

شبکه‌های اجتماعی

در کنار وب سایت خود، فعالیت در شبکه‌‎های اجتماعی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد اما به شرطی که این فعالیت هوشمندانه و پر بازده باشد. با این روش شما می‌توانید اطلاعات زیادی را از کسب و کار و خدمات خود در اختیار کاربران قرار دهید. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید که علاقه‌ی مشتریان خود را شناسایی کرده و اطلاعات جامعی را در اختیار آن ها قرار دهید.

تجزیه و تحلیل سایت

ما به شما یک دید دقیق نسبت به مشکلات پیش رو، و همچنین میزان موفقیت وب سایت‎تان در موتورهای جستجو و محبوبیت آن در بین کاربران را به شما ارائه می‎کنیم. در این صورت می‎توانیم که چالش‌های آینده را شناسایی کرده و به شما برای رفع این موانع کمک کنیم. ارزیابی و تحلیل سایت یک فرآیندی است که به ابزارهای تحلیلگر محدود نیست.

محتوای مناسب و سئو

یکی از مهمترین روش‌های ارتقاء وب سایت مخصوص گردشگری و بالا بردن بازدیدکننده‌های آن، سئو می‌باشد. این نکته را نیز بایست بدانید که وظیفه اصلی بازاریابی اینترنتی در حوزه گردشگری صرفا بدست آوردن رتبه‌های اول در موتورهای جستجو نیست بلکه وظیفه اصلی آن تولید محتوای با کیفیت برای تعامل و ارتباط با مشتری است.

طراحی وب سایت

با پیشرفت دنیای اینترنت و وب سایت‎ها گردشگران بسیار آگاهانه سفر می‎کنند. گردشگران قبل از سفر کردن، بررسی‌های لازم را در رابطه با هزینه و زمان و حتی نظرات گردشگران قبلی که از آن مناطق دیدن کرده‌اند از طریق اینترنت انجام می‌دهند تا بتوانند از سفر خود نهایت استفاده را ببرند و از آن منطقه شناخت پیدا کنند.

تبلیغات آنلاین در گردشگری

دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز طیف وسیعی از تجارت را در برگرفته که صنعت گردشگری هم شامل این قاعده می‌شود. تبلیغات آنلاین در سطح جهانی می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری، اشتغا‌ زایی، جذب گردشگران خارجی، افزایش درآمد ملی و … کمک کند. پس از معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری یک منطقه به صورت آنلاین، گردشگر می‌تواند به آسانی برای سفر خود برنامه‌ریزی کند و از همه مناطق آن جا دیدن کند. تبلیغات آنلاین شامل مراحل اولیه اخذ ویزا، تورهای موجود به مقصد همراه با هتل یا محل اقامت و … می‌شود، که با دیدن آن تبلیغ آن را ارزیابی کرده و بهترین را انتخاب می‌کند. در اینجا شما چند گزینه را همزمان به او ارائه می‌کنید که می‌تواند بین آن‌ها با توجه به بودجه و زمان خود انتخاب کند.

طراحی سایت صنعت گردشگری

بازاریابی محتوا برای خدمات گردشگری

خاطرات سفر، بخش مهمی از محتوای وب سایت و شبکه‌ای اجتماعی شما را فراهم می‌کند. یا به عبارتی می‌توان گفت که زمینه‌ساز سفرهای بعدی و تصمیم‌های آینده می‌شود. محتوای با کیفیت می‌تواند در جذب مشتری و انتخاب سایت شما کمک کننده باشد. مهم‌ترین وظیفه بازاریابی و تولید محتوا جهت دادن به این انتخاب است.

طراحی سایت صنعت گردشگری

تاثیر فیلم‌های سفر را جدی بگیرید

آینده وب و محتوا، ویدئو است. در گذشته فیلم گرفتن و اشتراک‌گذاری آن به این سادگی نبوده و برای آن ابزارهای متنوعی وجود نداشته است. با استفاده از بازاریابی ویدیویی می‌توانید به برندسازی محصولات و خدمات خود کمک بسیاری کنید و از آن برای درآمدزایی استفاده کنید.