تولید محتوای جذاب برای کانال تلگرام

موضوعاتی که در کانال خود منتشر می‌کنید رابطه مستقیمی با رفتار کاربران در کانال تلگرامی دارد. این‌که شما مطالبی که ارائه می‌کنید جذاب و کاربردی باشد تا بتواند مخاطبان را جذب و سپس ماندگاری آن‌ها را در کانال افزایش دهد. تولید محتوای مناسب و کاربردی فقط مربوط به سئو سایت نمی‌شود، بلکه برای همه پلتفرم‌های گوناگون نیز مورد استفاده است و بایست برای همه‌ی پلتفرم‌ها از جمله تلگرام اولین قدم تولید یک محتوای خوب، کاربردی، جذاب و مناسب است.

در درجه اول ما باید بتوانیم تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهیم و کاربران را جذب کنیم، سپس در درجه دوم با یک استراتژی کارآمد بتوانیم آن ها را در کانال تلگرام نگه داریم که اولین قدم تولید محتوای با کیفیت و جذاب متناسب با این شبکه اجتماعی است. اگر شما یک محتوای خوب و کاربردی برای کانال خود داشته باشید علاوه‌بر ای‌که شما اعضای کانال خود را نگه می‌دارید، بلکه به واسطه فوروارد متن‌های کانال تان توسط همان کاربران می‌توانید ممبر‌های بیشتری برای کانال خود جذب کنید که این از خصوصیات محتوای جذاب است.

تبلیغات در تلگرام

مدیریت کانال تلگرام نیاز به خلاقیت، پشتکار و برنامه‌ریزی دارد و برخلاف باور عموم کار چندان راحتی نیست. آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سیستم می‌تواند تمامی این کارها را برای شما انجام دهد، در صورت نیاز می‌توانید با ما تماس گرفته تا در یک جلسه رایگان مشاوران ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام

در پی فراگیر شدن تلگرام که روز به روز به تعداد کاربران آن نیز افزوده می‌شود و با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای تلگرام که در هر بروزرسانی نیز به این قابلیت‌ها اضافه می‌شود این برنامه را تبدیل به یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده کرده و دیگر نمی‌توان به آن یک پیام رسان عادی گفت. با استفاده از تلگرام، مخاطبان به‎ خصوص در میان ایرانیان که پر استفاده‌ترین و همچنین محبوب‌ترین برنامه است و اکثرا وقت خود را در این برنامه سپری می‌کنند می‌توان به روش‌های گوناگونی با یکدیگر ارتباط برقرار کرد. همچین ایرانیان در وب سایت‌های خود از این برنامه به عنوان تبلیغات استفاده می‌کنند و آمار و ارقام بسیار بالایی هم برای این موضوع ارائه داده‌اند. تقریبا همه ما با امکانات و ویژگی‌های تلگرام که بروز می‌شود کمابیش آشنایی داریم و اخبار مرتبط با آن را دیده و شنیده‌ایم. اما نکته اینجاست که ما چگونه می‌تو‎انیم توجه کاربران و مخاطبان را به کانال خود جذب نماییم و تعداد اعضا یا اصطلاحا ممبر کانال خود را افزایش دهیم تا بتوانیم محصولات و خدمات خود را در تلگرام معرفی و عرضه نماییم تا شانس خود را جهت جذب مشتری بالا ببریم؟ پس از پاسخ به این سوال، پرسش دیگر که مطرح می‌شود این است که پس از جذب مخاطب، چگونه آن‎ها را در کانال خود نگه داریم که تا با ریزش اعضای کانال مواجه نشویم.