10 مزیت تبلیغات در یوتیوب که نباید نادیده گرفته شود

10 مزیت تبلیغات در یوتیوب که نباید نادیده گرفته شود10 مزیت تبلیغات در یوتیوب که نباید نادیده گرفته شود

مزایای تبلیغات در یوتیوب بیشتر از هر زمان دیگری در مورد ترکیب تبلیغات ویدیویی در استراتژی بازاریابی است. برای به حداکثر رساندن این مزیت ها بسیار لازم و ضروری است که بتوانید ادغام تبلیغات ویدیوی را در استراتژی بازاریابی داشته باشید.

ویدیویی را بسازید که مخاطبان موردنظرتان شما را تشویق کنند و در شما انگیزه ای را برای اشتراک گذاری با دیگران ایجاد کند.

مهم ترین مزایای تبلیغات در یوتیوب

درآمد تبلیغات یوتیوب برای کسب و کارهای مختلف به یک اندازه نخواهد بود. با توجه به نوع کسب و کار، هزینه و زمانی که برای این کار در نظر می گیرد، موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به صورت کلی تبلیغات یوتیوب مزایایی دارد مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. رسیدن به بازدید
  2. هدف گذاری
  3. افزایش طول عمر
  4. قدرت مالی
  5. توانایی مشترک
  6. اندازه گیری
  7. قابل تنظیم
  8. ایجاد یک اتصال
  9. دریافت بازخورد مشتری
  10. اثربخشی

1. رسیدن به بازدید

در یک بازده زمانی یک ماهه بیش از یک میلیارد نفر بیش از 6 میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب مشاهده می کنند.

بیش از نیمی از این بازدیدکنندگان ویدیویی یوتیوب از گوشی های همراه استفاده می کنند.

این موضوع نشان دهنده مخاطبان و یا مشتریان بالقوه است. یوتیوب در میان سایر شبکه های اجتماعی بزرگترین میزان جمعیت را دارد.

2. هدف گذاری

با توجه به اینکه دسترسی عموی یوتیوب فوق العاده است.

در صورتی که افراد به مخاطب هدف خود دسترسی پیدا نکنند، فعالیت در این سیستم بی معنا نخواهد بود.

هدف گذاری در یوتیوب

از طریق تبلیغات یوتیوب می توانید جمعیت شناسی، منافع، موقعیت مکانی، دستگاه‌های مشابه مانند لپ تاپ، گوشی همراه و حتی مدت زمان برای اطمینان یافتن از اینکه پیام شما در مقابل افرادی مناسب قرار می گیرد هدف گذاری کنید.

3. افزایش طول عمر

گزینه ای که تاریخ شروع و پایان کمپین ویدیویی را تعیین می کند تحت عنوان Google AdWords نامیده می شود.

 

برخلاف دیگر کمپین های تبلیغاتی گوگل به تاریخ انقضا نیاز دارد. با توجه به اینکه تبلیغات یوتیوب همیشه ادامه دار است.

از همین رو اهمیتی ندارد که مشتری بالقوه جدید یک جستجو را شروع کند، در حالی که پیام ویدیویی شما بایستی آماده پاسخگویی باشد.

4. قدرت مالی

برای انجام تبلیغات گوگل در یوتیوب نیاز به بودجه بازاریابی بزرگی نیست.

بلکه سیستم پرداخت پرده‎ای این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید یک بودجه هفتگی را تنظیم نماید و حتی حداکثر مقداری از آن را برای پرداخت در هر نظری که می خواهید مشخص کنید.

5. توانایی مشترک

ترکیبی ارزشمند از دسترسی به ویدیو، به اشتراک گذاری در فضای یوتیوب بخصوص مخاطبان شما امکانی را برای جذب مخاطبان و در نتیجه رشد کسب و کارتان است که موضوع به نوبه خود بی نظیر است.

زیرا اگر یک مخاطب ویدیویی خود را سرگرم کننده بداند یا ویدیویی سرگرم کننده پیدا کند یا هر دو می توانند آن را با سایرین به اشتراک بگذارند از این رو میزان قابل توجهی دسترسی به ویدیو شما گسترش خواهد یافت.

6. اندازه گیری

یکی از بزرگ ترین مزیت های تبلیغات گوگل از یوتیوب میزان سنجش موفقیت کمپین های تبلیغاتی است. با استفاده از کانال های تبلیغاتی می توان گفت که این فرایند غیر ممکن خواهد بود.

تبلیغات در یوتیوب

شما با استفاده از Google AdWords دسترس آزاد دارید تا بتوانید آنالیز کنید. این گزارش ها اعم از تعداد افرادی است که ویدیوهای شما را مشاهده کرده اند.

7-قابل تنظیم

به شدت به اندازه گیری نزدیک است. هنگامی که مخاطبین را در تعامل با آگهی خود می‌‎بینید، می‌توانید کمپین خود را با توجه به درخور آن ها، مناسبتر کنید. در نتیجه، افزایش شانس بیشتری برای تعامل پیدا می‌کنند.

8-ایجاد یک اتصال

تبلیغات ویدئویی به شما این اجازه را می‌دهد تا با مشتریان بالقوه در یک راه معتبر و معنی دار ارتباط برقرار کنید. با استفاده از یک آگهی ویدئویی خلاق برای برقراری ارتباط با افراد، شما می‌توانید به آنها برای انتخاب شرکت خود انگیزه دهید.

9-دریافت بازخورد مشتری

مصرف کنندگان به احتمال زیاد به طور مستقیم به تبلیغات YouTube با استفاده از بخش نظرات نظر می‌دهند. با استقبال از این نظرات شما می‌توانید به طور مستقیم از مصرف کننده بینش بیشتری کسب کنید و تعاملات خود را با آنها با پاسخ دادن به نظرات خود بیشتر کنید.

10-اثربخشی

Metric Demand در گزارش بازاریابی B2B Video Marketing خود در سال ۲۰۱۴ گزارش داد که ۷۱ درصد از پاسخ دهندگان به بازاریابی ویدیویی موافقت کرده اند که ویدئوی محتوایی بهتر از سایر محتواها اثر می‌گذارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.