بهترین راهکار جایگزین اینستاگرام برای فروش کسب و کار

بهترین راهکار جایگزین اینستاگرام برای فروش کسب و کار

بهترین راهکار جایگزین اینستاگرام برای فروش کسب و کار در این روزها به دلیل فیلتر شدن این شبکه اجتماعی منجر شد تا بسیاری از افراد کسب و کارشان را از دست بدهند یا روبه تعطیلی کشیده شود از همین رو ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چطور می‌توانید دوباره مثل سال‌های قبل به کسب و کارتان رونق و جان تازه‌ای ببخشید.

اهمیت استفاده از جایگزین اینستاگرام چیست؟

با فیلتر شدن تلگرام بسیار از کسب و کارها سرگردان بودند برخی از آن‌ها درصدد استفاده از پیام رسان دیگر برای جایگزین بودند؛ از همین رو به واتساپ روی آورند عده‌ای نیز با ورود به تلگرام به فعالیت خود ادامه دادند.

اهمیت استفاده از جایگزین اینستاگرام چیست؟

افراد قدرتمند به دنبال یک راهکار مطمئن‌تر و معتبرتر بودند تا از این طریق بتوانند فروش‌شان را چندین برابر افزایش دهند و این کار تنها با طراحی یک وب سایت فروشگاهی امکان‌پذیر خواهد بود.

طراحی سایت بهترین جایگزین اینستاگرام برای کسب و کار

اگر شما هم همواره در اینستاگرام مشغول فعالیت هستید بهترین راهکار برای جایگزین کردن اینستاگرام داشتن سایت است با وجود یک سایت فروشگاهی دیگر نیاز نیست نگران چیز باشید. اقدامات لازم را در جهت طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید، سپس به صورت همزمان در سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر هم فعالیت داشته باشید و بدین واسطه بتوانید سایت خود را به مشتریان خود معرفی کنند با این کار اگر زمانی شبکه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید فیلتر شود آسیب خیلی کمی به کسب و کارتان وارد خواهد شد.

مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که برای کسب و کار آنلاین خود یک سایت طراحی کردید و مجوزهای لازم را برای فعالیت در آن دریافت نمودید، قطعا در بین کاربران خود از جایگاه و اعتبار بالایی برخوردار هستید در این صورت اعتماد و خرید آن‌ها از شما دو برابر خواهد شد. زمانی که از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی و روش سئو سایت استفاده می‌کنید می‌توانید رتبه خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو ارتقا دهید و از این طریق افراد زیادی به سایت شما جذب خواهند شد و شانس موفقیت شما را افزایش خواهد یافت.

سایت‌های فروشگاهی قابلیت‌های زیادی دارند از این طریق کاربران به راحتی می‌توانند در بین محصولات فروشگاه به جستجو بپردازند و با استفاده از فیلتر کردن محصولات مورد نظرشان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند. سایت‌های فروشگاهی مستقیما به درگاه‌های اینترنتی آنلاین متصل هستند این مسئله می‌تواند مشتریان را از بابت اعتبار سایت و شیوه‌های خرید راحت کند. مشتریان به راحتی می‌توانند به صورت اتوماتیک وارد در هر ساعت از شبانه روز در سایت شما سفارشات‌شان را ثبت کنند برای این کار لازم نیست که منتظر پاسخ ادمین برای دریافت قیمت ها، شماره کارت و غیره باشید همچنین اصلا لازم نیست که نگران شلوغ شدن سایت و مراجعه به صورت همزمان با مشتریان خود باشید.

بهترین راهکار جایگزین اینستاگرام برای فروش کسب و کار عبارت است از:

  • استفاده از پیام رسان‌های ایرانی
  • بهترین نرم افزارهای خارجی جایگزین اینستاگرام

استفاده از پیام رسان‌های ایرانی

یکی دیگر از بهترین راهکارهای جایگزین اینستاگرام برای فروش کسب و کار، استفاده از پیام رسان‌های ایرانی است. با این کار دیگر نیاز نیست نگران فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی باشید. وایبر در عین محبوبیت زیادی که داشت موفق شده بدون فیلترینگ جای خود را به تلگرام دهد. برنامه‌هایی که بیشتر به منظور سرگرمی مخاطبان مورد استفاده می‌شود می‌توانند بستر مناسبی برای کسب و کار شما باشد. البته توجه داشته باشید که صرفا به یک اپلیکیشن بسنده نکنید بلکه در صورت بروز مشکل آسیب زیادی به کسب و کار شما وارد می‌کند.

  • سروش

پیام رسان سروش یکی از بهترین نرم افزارهایی است که می‌تواند بهترین جایگزین برای اینستاگرام برای کسب و کار شما باشد. خوب است بدانید که با توجه به داخلی بودن از امنیت فوق العاده‌ای برخوردار است. یکی از مزیت‌های این پیام رسان این است که شما می‌توانید با ایجاد یک فروشگاه مجازی و ارائه محصولات خود در آن از دیگر مزیت‌های این پیام رسان امکان پرداخت مستقیم پول، عدم فیلترینگ به دلیل داخلی بودن، تعداد فالوورهای زیاد می‌توانید به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید.

  • روبیکا

از دیگر پیام رسان‌های ایرانی که می‌تواند بهترین جایگزین برای اینستاگرام باشد روبیکا است. این پیام رسان فضای مشابه اینستاگرام دارد.

استفاده از پیام رسان‌های ایرانی

  • ویستگون

ممکن است برخی از افراد علاقه‌ای به روبیکا یا سروش نداشته باشند از همین رو خوب است یک نگاهی به اپلیکیشن ویسگون بیندازید این پیام رسان فضایی مشابه به اینستاگرام دارد شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی زیادی عضو این پیام رسان ایرانی هستند.

بهترین نرم افزارهای خارجی جایگزین اینستاگرام

برای استفاده از برنامه‌های خارجی که می‌توانید از آن‌ها به عنوان جایگزین اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید می‌توان به مواردی از جمله:

  • تیک تاک

تیک تاک بهترین جایگزین اینستاگرام است. در این برنامه ویدیوها با هم رقابت می‌کنند. فیلم‌های کوتاه که بین 5 ثانیه تا 3 دقیقه هستند. این محدودیت موجب گردیده است تا کاربران خلاق‌تر به کار خود بپردازند.

بهترین نرم افزارهای خارجی جایگزین اینستاگرام

البته خوب است بدانید هدف کاربرانی که در تیک تاک مشغول تولید محتوا هستند بیشتر فروش است تا دیده شدن و شناخته شدن.

  • Ello

از دیگر پیام رسان‌هایی که می‌تواند جایگزین اینستاگرام قرار گیرد می‌توان به Ello اشاره کرد. این پلتفرم این اجازه را به شما خواهد داد که بتوانید با بارگذاری ویدیوها و تصاویر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

  • BeBee

پیام رسان BeBee را می‌توان جایگزین اینستاگرام استفاده کرد. در این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر و محتواهای خود را با سایرین به اشتراک بگذارید و از طریق تولید محتوا درآمدتان را افزایش دهید.

در BeBee کاربران به محصولات شما علاقه‌مند خواهند شد و با شما تعامل می‌کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.