درباره آینده تجارت الکترونیک

آینده تجات الکترونیک

در سال های اخیر، انقلاب تجارت الکترونیک خرید را به نقطه ای تبدیل کرده است که در آن شما می توانید یک معامله بزرگ را بدون حتی خارج شدن از منزل انجام دهید. اگر چه مقدار زمان و پولی که ما در اینترنت صرف می کنیم هر ساله رشد می کند، آزمایش تجارت الکترونیک از زمان آغاز متغیر بوده و خیلی کم شده است.

در ابتدا، تجارت الکترونیک به عنوان یک پدیده آنلاین “Jetsons-esque” شناخته شد که می تواند راهی برای خرید ما داشته باشد. به طرق مختلف، این انتظارات را در بر دارد، اما هنوز فاقد بسیاری از فضایل اساسی است که تجارب خرید در فروشگاه را نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر شما به طور منظم در فروشگاه بوتیک، شکلات یا فروشگاه لوازم آرایشی مورد علاقه خود خریداری کنید، احتمال دارد که کارمندان یا صاحب آنجا شما را نسبت به خرید راهنمایی کنند.

آنها به یاد دارند که شما چه خریدی کرده اید، با خصوصیات و علایق شما اشنا میشوند تا در خرید های بعدی به شما کمک کنند. اکثر سایت های آنلاین بدون هیچگونه استراتژی برای جبران پذیری تجربه ای که معادل خرید در فروشگاه باشد برای خریدار ایجاد نمی کنند.

اضافه کردن عناصر انسانی که به فروش کمک می کنند

اگر چه بسیاری از وب سایت ها نام شما را به یاد می آورند (سلام “نام کاربری” را وارد کنید، خوش آمدید!)، آخرین مورد شما که خریداری کرده اید، یا موارد دیگری را که ممکن است بخواهد پیشنهاد کند را به یاد نمی آورد، تجربه به طور کلی هنوز چندان قابل پیش بینی و غیر شخصی است.

با وجود برخی هشدار ها، اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک هنوز خیلی بیشتر از کاتالوگ های الکترونیکی استفاده می کنند. اغلب فقدان عنصر انسان است؛ عنصری که برای شما فروش می کند یا شما را متقاعد می کند نظر خود را تغییر دهید.

هیچ تعرفه ای وجود ندارد، هیچ شگفتی وجود ندارد، هیچ “شیرینی معامله ای” وجود ندارد.

در این راستا، تجارت الکترونیک قادر به ارائه تجربه مشابهی نیست که خریداران در هنگام خرید در فروشگاه از آن لذت می برند یا شاید از آن متنفر باشند. با تشکر از برخی از فن آوری های نوین و پویای وب، این ها همه شروع به تغییر می کنند.

عنصر انسانی در تجارت الکترونیک

تصور کنید که از فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود بازدید کنید و محصول فوق العاده خود را با استفاده از ابزار های زیاد پیدا می کنید. این چیزی است که شما در سه هفته گذشته رویای آن را می دیدید، بنابراین شما همه چیز را در مورد آن مطالعه می کنید، هر عکس را بررسی می کنید و تمام امکانات موجود آن را تجربه می کنید.

سپس بعد از بیست دقیقه بحث، تصمیم می گیرید که آن را خریداری نکنید، و به صفحه فیس بوک خود بروید و کار های دیگه خود را انجام دهید. اگر شما در یک فروشگاه واقعی با یک فرد زنده صحبت می کردید، این فرد ممکن است قادر باشد با توضیحات یا کاهش قیمت شما را متقاعد کند که خرید کنید.

شما ممکن است تبدیل شوید از یک ناظر تماشا کننده با افتخار به صاحب یک محصول فوق العاده لوکس. اما به دلیل اینکه شما در حال خرید آنلاین هستید، وضعیتی که به طور معمول میتوانست یک خرید آسان باشد، به جای آن، به یک فرصت از دست رفته برای شما و فروشگاه تبدیل شده است.

این بار تصور کنید که چند روز گذشت و راه خود را به فروشگاه اینترنتی مورد علاقه خود بازگردانید. اما به جای پیام استاندارد، (سلام “وارد کردن نام کاربری :، خوش آمدید!”)، شما با یک تصویر از محصول فوق العاده مورد علاقه خود مواجه می شوید، که 20 درصد تخفیف فقط برای امروز دارد!

چه خوش شانس هستید که فقط برای شما اتفاق افتاده است وشما رو برای جستجو محصول متوقف می کند و محصول رویایی شما در جلوی شما به نمایش درآمده است و برای همان روز علامت تخفیف خورده است!

به اندازه کافی برای خرید خوش شانس هستید؟ احتمالا.

یک سفارش، تجربه پویا

و در اینجا آینده از چگونگی آینده تجارت الکترونیکی می گوییم:تجربه یک سفارش میتواند به خاطر بسپرد اولویت های شما را، اندازه سطح علاقه شما در مورد بعضی محصولات، و ساختن تنظیمات پویا قیمت ها و یژگی ها – همه این ها به منظور انجام فروش، به جای از دست دادن فرصت می باشد. با پیاده سازی پیشرفت های برنامه نویسی پویا و در ترکیب با طراحی متفکر، تجارت الکترونیک در آینده کمتر به یک کاتالوگ شباهت دارد و بیشتر به عنوان یک تجربه در فروشگاه شناخته می شود.

تبلیغات

تبلیغات اختصاصی

تبلیغات اختصاصی فقط یک نمونه از چگونگی تجارب جدید تجارت الکترونیک پویا است که نظر شما را از طریق خرید آنلاین تغییر می دهد. خرده فروشان درک می کنند که سود کم بهتر از بدون سود است واین حج میتواند یک حاشیه امن تشکیل دهد.

این چیزی است که برای قرن ها توسط بازرگانان آجر و هاون تجربه شده است اما از تجارت الکترونیک تا حد زیادی رد شده است.

زمانی که احساس می کنید قرارداد دارید، بیشتر به خرید می روید. توانایی تنظیم قیمت ها و انجام معاملات در محل – بدون نیاز به نظارت انسانی – می تواند تبدیل به یک تجربه خرید آنلاین غیر شخصی در یک فرصت پر رونق و جذاب شود.

تجربیات در مورد کاربر

فن آوری های جدید وب به خرده فروشان اجازه می دهد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند، همانطور که در یک فروشگاه قرار می گیرند. با درک بهتر مشتری و تقسیم تجربه به سلیقه شخصی خریداران، خرده فروشان می توانند محصولات مورد علاقه خریدار را ارائه دهند و از صرف وقت برای چیزهایی که هیچ علاقه ای ندارند، جلوگیری کنند.

وب سایت ها قبلا “می دانند” که مشتریان به دنبال آن هستند، حتی قبل از اینکه آنها را مرور کنید. سایت ها در نهایت به طعم فردی فرد تبدیل خواهد شد که در همه جا یک فروشگاه شخصی یک تجربه نسل بعدی خواهد بود که فقط برای آنها ساخته شده است. همانطور که این فن آوری ها شروع به وارد شدن به بازار می کنند، معاملات آنلاین – که قبلا بخش قابل توجهی از اقتصاد ایالات متحده و جهان را نشان می دهند – همچنان به تعداد بیشتری رشد خواهند کرد.

اینترنت به پیشرفتهای بی شماری در به اشتراک گذاری اطلاعات ،کسب و کار، شبکه، بهره وری، و همچنین صرفه جویی وقت میتواند به عنوان بهروری  زمان و سرگرمی استفاده شود. پیشرفت هایی در تجارت الکترونیک وعده داده می شود تا زندگی ما را تغییر دهد.

در نتیجه وب سایت هایی مانند آمازون و eBay، مصرف کنندگان در حال حاضر به هر نوع محصول و خدمات قابل تصور دسترسی دارند، اما این تنها نوک کوه یخی است. طی ماهها و سالهای آینده، فناوریهای جدید ادامه خواهد یافت تا تجربه خرید مصرف کننده را متحول کند و حتی فروش بیشتری را به فروش آنلاین برساند. این روز دور از دسترس نیست که تجربه خرید آنلاین از هر سرویس یا پیشنهادی که در فروشگاه موجود است، پیشی بگیرد.

2 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.