5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

افیلت مارکتر موفق

5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق توجه به بعضی از نکات بسیار ضروری است. هنگامی‌که یک بازار مشخص برای خودتان در محیط دیجیتال مارکتینگ ایجاد نکرده‌اید نمی‌توانید محصولی را به فروش برسانید. اگر مخاطبین خود را نمی‌شناسید نمی‌توانید به آن‌ها جنسی را بفروشید.

اگر به انتخاب محصولات توجه نکنید نمی‌توانید درآمدی کسب کنید به همین دلیل ضروری است که برای رسیدن به موفقیت در این زمینه یک سری از نکات را مورد توجه قرار دهید.

عوامل تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

ترفندهای تبدیل شدن به افیلت مارکتر موفق عبارت است از:

  1. شناسایی مخاطب
  2. مفید و ارزشمند بودن
  3. قابل اعتماد بودن
  4. شفاف بودن در مورد روابط همکاری در فروش
  5. با دقت محصولات را انتخاب کنید

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

شناسایی مخاطب، 5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

1. شناسایی مخاطب

منحصر به فردترین شیوه برای استفاده از برنامه‌ها و ابزارهای مختلف بازاریابی وابسته، انجام تبلیغات محصولات، خدمات و دریافت پیشنهادات مورد نیاز و مناسب مخاطب است.

با در نظر داشتن اینکه کاربران برای چه منظوری به وبسایت شما مراجعه می‌کنند؟
در ایمیل شما ثبت خواهد شد و یا در شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال خواهند کرد. شناسایی کاربران و طراحی پرسونای مشتری، کمک خواهد کرد تا شما هدفگیری دقیق تری داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که افرادی که برای این محصولات مفید و ارزشمند هستند و برای مخاطب مفید است به دنبال ارائه نمودن راهکار مشکلات مخاطب باشید.

هرچقدر تبلیغات و محصولات شما مرتبط‌تر باشد درصد کلیک کردن بر روی شما هم افزایش خواهد یافت. یکی از شیوه‌های جالب و منحصر به فرد برای شرکت‌های همکاری در فروش آموزش مخاطبان در مورد خدمات و محصولات مرتبط شما است.

علاوه بر اینکه شناخت مخاطب می‌تواند موجب افزایش موفقیت شما در تبلیغات کالای شما باشد بلکه می‌تواند شما را به بهترین و مناسب‌ترین جایگاه و رتبه برای بازاریابی و تبلیغ سایت برای جذب مخاطب در مرحله نخست قرار دهد.

هر چقدر شناخت خود را از مخاطب بالا ببرید می‌توانید نیازها، خواسته‌ها و علایق آن را بیشتر بشناسید در نهایت خدمات بهتر و ارزشمندتری به او ارائه دهید. نکته قابل تامل این است که هرچقدر محصولات و پیشنهادات شما مرتبط‌تر باشند فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.

مفید و ارزشمند بودن، 5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

2. مفید و ارزشمند بودن

برای مخاطب مفید و ارزشمند باشید. به تبلیغات وابسته به دید تکمیل‌کننده محتوا نگاه کنید. تبلیغات مرتبط، آموزنده و مفید هستند. زمانی را صرفا به نوشتن و نقد و بررسی اختصاص دهید. تبلیغات همکاری را به مخاطبان نمایش دهید. اگر شخصی خواست عملی انجام دهد بتواند به صورت صحیح این کار را انجام دهد.

خوب است اگر یک تجربه شخصی از کسی دارید یک مقاله مفصل و جامع از محصولات و خدمات خود یادداشت کنید در پایان مقاله یک لینک برای استفاده از آن‌ها قرار دهید.

در واقع این چیزی است که تبلیغات همکاری به آن نیاز دارد. اگر بتوانید یک مقاله کاملی بنویسید و در انتهای آن یک کنار را برای دانلود قرار دهید احتمال دانلود آن کتاب افزایش خواهد یافت، زیرا شما یک مقاله عالی و منحصر به فرد نوشته‌اید.

در صورتی که از لینک‌های نامرتبط و بی فایده استفاده کنید سرعت خروج کاربر از سایت را بالا برده‌اید. توجه داشته باشید استفاده از محتواهای مفید به کاربر ارزشمندی بیشتری منتقل می‌کند. در نهایت باعث افزایش فروش بیشتر خواهد شد.

3. شفاف بودن در رابطه‌های همکاری در فروش

در نظر داشته باشید که با چه برندهایی همکاری می‌کنید. این دست از خوانندگان به شما اعتماد بیشتری می‌کنند و حس بهتری و قابل اعتمادترین به شما در ادامه همکاری دارند.

در صورت شفاف نبودن به آسانی نمی‌توانند از لینک شما خرید کنند و به صورت حضوری از خود فروشنده خرید می‌کنند. در نهایت شما کمتر سود خواهید برد.
شفافیت و صداقت در یک موضوع در ایجاد مشتریان وفادار بسیار ضروری و الزامی‌است. شما می‌توانید با استفاده از لینک جوایزی را در نظر بگیرید. این یک شیوه منحصر به فرد برای افراد مختلف است که شما می‌توانید از این طریق میزان فروش خود را ارتقا دهید.

شفاف بودن در رابطه‌های همکاری در فروش، 5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

4. قابل اعتماد بودن

مخاطبان افرادی بسیار باهوشی هستند. مخاطبان وفادار منجر به بالا رفتن ترافیک سایت شما می‌شوند. چنانچه که در محیط کوچکی نمادی از بی اعتمادی بود حاکی از این است که هیچ وقت به سایت شما بر نمی‌گردید.

از مخاطب متوجه شود که شما با او صادق نیستید و تنها به فکر منافع خود هستید و برای او اهمیتی قائل نیستید، نابود خواهید شد.

اگر کالاها یا خدماتی که ارزش زیادی ندارند را تبلیغ می‌کنید مخاطب اعتماد خودش را نسبت به شما از دست می‌دهد و فروش شما هر روز کمتر از روز قبل خواهد شد.

در نظر داشته باشید که مهم‌ترین اولویت شما افزودن ارزش به سایت و لیست ایمیل تان باشد. این دو نکته بسیار ارزشمند هستند. تنها محصولات و خدماتی را به اشتراک بگذارید که مطمئن هستید مرتبط و برای کاربر مفید هستند.
مردم دوستدار شفافیت هستند، اگر مشتری راضی باشد نظرش را تایید و نشان دهید، اگر هم ناراضی هستید هم باز نشان دهید.

قابل اعتماد بودن، 5 ترفند برای تبدیل شدن به یک افیلت مارکتر موفق

5. با دقت محصولات را انتخاب کنید

در نظر داشته باشید که مخاطبین شما به چه محصولاتی نیاز دارند. وقت خود را صرف تحقیق و انتخاب محصولات با کیفیت و مناسب کنید. تبلیغات خود را تغییر دهید. متن، عکس، رنگ و سایر موارد در تبلیغات خود امتحان کنید تا مشاهده کنید بهترین گزینه کدام است.

صحیح است که این فرایند می‌تواند زمان‌بر باشد؛ اما واقعیت امر این است که ارزشش را دارد. وجود تبلیغات خلاقانه در بسترهای مختلف را بررسی کنید. ممکن است یک تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی به خوبی جواب دهد؛ اما در سایت خوب نباشد.

با کسب اجازه از فروشنده می‌توانید تبلیغات شخصی خود را پیاده‌سازی کنید.

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که نمایش محصولات دیجیتال است. این محصولات از دو جنبه بسیار منحصر به فرد هستند:

افزایش نرخ تبدیل زیرا بعد از پرداخت مشتریان می‌توانند رضایت یا عدم رضایت خود را اعلام کنند و لازم نیست که منتظر بمانند محصول به دستشان برسد و بعد از آن نظر دهند. افزایش نرخ کمیسیون بیشتر در مقایسه با محصولات فیزیکی که در واقع افزایش سود است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.