بروزترین بازاریابی اینترنتی در سال 2022

بروزترین بازاریابی اینترنتی در سال 2022

بروزترین بازاریابی اینترنتی در سال 2022 می‌پردازیم.

بازاریابی محتوایی

با توجه به کاربردهای ایمیل مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ نقش و تاثیر بازاریابی محتوایی در دیجیتال مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است.

دلیل استفاده از بازاریابی محتوایی برای هر کسب و کار تماماً سود است؟

تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند موجب افزایش نرخ ترافیک ورودی در نتیجه بهبود رتبه در موتورهای جستجو می‌شوید.

با تولید محتوای ارزشمند علاوه بر ایجاد اعتماد موجب بالا رفتن نرخ تبدیل و جذب مشتری بیشتر در نهایت وفاداری برای کسب و کار خود می‌شوید.

نکاتی برای رسیدن به یک بازاریابی موفق

  • گام اول: شناخت کلمات کلیدی مناسب و استفاده صحیح از آن‌ها برای محتوایی قصد دارید رتبه بالایی در موتورهای جستجو به دست آورد.
  • گام بعدی: تولید محتوای مناسب و مطلوب برای هر بخش از قیف فروش، از بینندگان جدید گرفته تا مشتریان وفادار است که منجر به بالا رفتن تعامل و آگاهی از برند می‌شود.

نمونه‌هایی از اشکال بازاریابی محتوا برای رسیدن به اهداف

  • استفاده از سوالات متداول
  • استفاده از خبرنامه‌ها برای ادامه تعامل و اطلاع‌رسانی به مشتریان از با استفاده از ایمیل

بازاریابی محتوا

  • استفاده از ویدیو و تصاویر برای ایجاد علاقه
  • استفاده نمودن از پست‌های وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن اخبار شرکت و اطلاعات مرتبط با کسب و کار شما.
  • استفاده از خبرنامه‌ها برای ادامه تعامل و اطلاع‌رسانی به مشتریان توسط ایمیل
  • محتوای تولید شده توسط کاربر

زمانی که محتوای تولید شده از طریق کاربر به صورت مناسب استفاده شود می‌تواند یک ابزار قوی برای وب سایت سئو و بهبود تجربه کاربر باشد.

محتوای تولید شده از طریق کاربر لازم نیست که پیچیده یا سخت باشد. این نوع محتوا می‌بایستی به راحتی نظر کاربر را در مورد یک محصول در سایت فروشگاهی ارائه نماید. همچنین با پرسیدن یک سوال در مورد یک مقاله در وبلاگ یا یک بخش برای پرسش و پاسخ باشد. افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

  • سرعت صفحه

اگر هنگام بارگذاری به کندی انجام شود. صفحه اول دلیل خروج کاربران از یک وب سایت تنها در عرض یک دقیقه بعد از ورود به صفحه است. به آن نرخ پرش گفته می‌شود.

یک تا دو ثانیه تاخیر در شیوه بارگذاری صفحه می‌تواند بر تبدیل شما تاثیرات منفی بگذارد.

برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه لازم است که تصاویر را بهینه‌سازی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فایل تصویر پرحجمی در سایت شما وجود ندارد. حداقل توسط سایت‌ها و برنامه‌های مختلف تا 100 کیلوبایت حجم آن را کاهش دهید.

در فرایند بعدی با کاهش تغییر مسیرهای داخلی به صورت خاص لینک‌ها را تغییر دهید. قبل از ورد به URL چندین تغییر مسیر را طی می‌کنند. با کاهش این نکات قدرت شما در گوگل و سرعت بارگذاری صفحه افزایش خواهد یافت.

  • مزیت‌های تولید محتوای کاربر پسند

  1. محتوای جدید
  2. طول محتوا
  3. متمایز بودن محتوا

مزیت‌های تولید محتوای کاربر پسند

1. محتوای جدید

گوگل محتواهای جدید و بروز می‌خواهد. هر زمان که تصور کند که محتوا کپی است آن را قبول نمی‌کند. زمانی که نظر، سوال یا بررسی به متنی افزوده می‌شود گوگل محتوا را بروزرسانی شده می‌داند.

2. طول محتوا

هر چقدر طول محتوا طولانی‌تر باشد رتبه موتورهای جستجو را ارتقا می‌دهد.

به عنوان نمونه: توضیحات محصول می‌تواند کم باشد؛ لذا وجود نظرات مختلف مشتری در صفحه باعث افزایش طول محتوا می‌شود و برای بهبود رتبه سئو و منجر به افزایش رتبه‌بندی در موتورهای جستجو می‌گردد.

3. متمایز بودن محتوا

محتواهای کپی باعث می‌شود که به سئو سایت آسیب برساند؛ لذا مواردی از قبیل توضیحات محصول، نوشتن چند مطلب مختلف و خاص بسیار پیچیده و سخت است.

نظرات کاربران می‌تواند از تکراری بودن محتوا جلوگیری کند و موجب افزایش رتبه موتورهای جستجو شود.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که هر محتوای تولید شده توسط کاربر را کنترل کنید.

با اجرای تنظیمات خاص برای وبلاگ می‌توانید مانع از هرزنامه‌ها و ارسال پیوندها همچنین فیلتر کردن نظراتی که حاوی کلمات خاص هستند؛ کمک کند.

لذا می‌توانید محتوای تولید شده توسط کاربر یا محتوای کاربرپسند، خود کنترل کنید این کار نیاز به صرف زمان زیادی است و احتمالا پر از چالش است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.