بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021

بهترین نرم‌افزار crm در سال 2021

امروزه بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021 برای مدیریت ارتباط با مشتریان بسیار ضروری و مهم است. در بیشتر کسب‌وکارها، مهم‌ترین دارایی آن‌ها مشتریان آن‌ها هستند. در روزهای نخست شروع کار در بیشتر شرکت‌ها جزئیات مرتبط با مشتریان مثل اینکه چه کسانی هستند، چگونه با سازمان شما آشنا شدند در فایل‌های مختلف ذخیره می‌شوند. برای اینکه بتوان تمامی اطلاعات مشتریان را به صورت جزیی ذخیره کرد لازم است که از یک نرم‌افزار مهمی استفاده کنید تا برای شما این کارها را انجام دهد تا در صورت نیاز بتوانید به صورت مطلوب از آن بهره ببرید. در ضمن باعث خواهد شد تا سرعت پاسخگویی تیم شما به سؤالات مشتریان افزایش یابد.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021 آشنا کنم.

8 نرم‌افزار برتر CRM در سال 2021

بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021 عبارت است از:

  1. Salesforce
  2. Sharpspring
  3. Nimble
  4. Nutshell
  5. Microsoft
  6. Close. io
  7. zoho
  8. Hubspot crm

در ادامه به بررسی هر کدام از این برنامه‌ها می‌پردازیم.

1.  بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021، Salesforce

یکی از بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021 تحت عنوان Salesforce نام دارد که سازمان‌ها تمایل دارند برای هماهنگ کردن چندین منبع اطلاعات و داده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و سازمان‌دهی مراحل تجاری پیچیده هستند.

بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021، salesforce

این نرم‌افزار تحت عنوان مغز یک سازمان عمل می‌کند. چنانچه به دنبال یک crm ساده هستید که می‌خواهید به راحتی با آن کار کنید، این گزینه بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. آمار یادگیری بالایی وجود دارد که برای گروه‌های کوچکی که تنها به فضایی برای ذخیره و نگهداری اطلاعات مشتری و مدیریت فروش ساده نیاز دارند، مناسب نخواهد بود.

2. Sharpspring

در صورتی که یک سیستم حرفه‌ای با قیمت مناسب نیاز دارید به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً از نرم‌افزار Sharpring استفاده کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید تجربه کاربری و سرعت ایده پردازی خود را افزایش دهید. احتمالاً دارد که تا حدودی از hubspot عقب باشد، این پلتفرم به شما کمک خواهد کرد که بتوانید زیرساخت‌های مورد نیاز خود را برای فروش و بازاریابی به بهترین شکل ممکن فراهم کنید.

3. Nimble

بهترین نرم‌افزار crm در سال 2021 برای روابط تجاری کوچک با مشتریان بالقوه است. از لحاظ ویژگی‌ها، داشبوردهای روشن و رنگارنگ، ادغام هوشمندانه با شبکه‌های اجتماعی همچنین ادغام عمیق با بیشتر از 160 برنامه شخص ثالث می‌توانید اطلاعات تماس خود را با یکدیگر ادغام کنید.

4. بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021، Nutshell

اگر به دنبال یک سیستم مدیریت مشتری قوی برای کسب‌وکار کوچک خود هستید ترجیحاً از Nutshell استفاده کنید. این نرم‌افزار بسیار ساده است؛ اما در عین حال قدرتمند و ارزان قیمت است. با استفاده از این سیستم می‌توانید فروش، مدیریت سرپرستی، گزارش، ایمیل و تمامی ویژگی‌های مختلف پیگیری مشتریان را دنبال کنید.

احتمالاً می‌دانید که بهترین نرم‌افزار CRM خیلی گسترده‌تر از مدیریت روابط مشتری است در حقیقت این نوع سیستم‌ها ویژگی‌های بازاریابی و اتوماسیون هستند که بسیاری از کسب‌وکارها نیازی به تمامی این‌ها ندارند یا از طریق روش‌های مجزا برای بازاریابی و اتوماسیون استفاده می‌کنند.

بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021،close.io

5. Microsoft

Microsoft، بهترین نرم‌افزار CRM برای بازاریابی است که با سیستم مدیریت ارتباط مشتری ادغام شده است. صرفاً کافی است که شما «Adobe CRM» یا «marketo crm» در صفحه نتایج جستجو گوگل سرچ کنید و با کمبود اطلاعات مواجه شوید. علت اصلی آن این است که مارکتو به صورت کاملا صحیح با بهترین نرم‌افزارهای CRM ادغام شده است.

6. Close. io

اگر صرفاً یک سیستم مختص فروش نیاز دارید بهترین نرم‌افزار CRM در سال  2021، Close. io است. برای مدیریت فروش استاندارد از جمله ارسال پیام کوتاه، ارسال ایمیل، تماس‌های تلفنی، مراحل قیف فروش و گزارش فروش بسیار خوب است.

این نرم‌افزار برای افرادی که عضو گروه فروش هستند یا تنها فروشنده شرکت هستند، این ابزار برای شما مؤثر و مفید باشد که موجب افزایش بهره‌وری شما خواهد شد.

بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021، zoho

7. بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021، zoho

بهترین نرم‌افزار CRM در سال 2021 که بسیار ارزان و کامل است. البته استفاده از آن خیلی دشوار و مشکل است. به این شکل که رابطه کاربری نسبتاً پایینی در مقایسه با رقبا دارد. با توجه این می‌توانید با گردش کار فروش و بازاریابی پیچیده‌ای ایجاد کنید.

بازاریابی توسط ایمیل، ایجاد سرنخ، پیش‌بینی، امتیازدهی به مشتریان و کمپین بازاریابی کامل را با آن انجام می‌دهد. این مجموعه‌ای کامل از ابزارهای بازاریابی است که گرد به دنبال یک سرویس رایگان هستید می‌توانید برنامه رایگان آن را تنها برای ۳ کاربر ارسال کنید این کار می‌توانید نقطه شروع خوبی باشد.

8. Hubspot CRM

Hubspot CRM یک نرم‌افزار رایگان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای شروع کسب‌وکار می‌باشد. این نرم‌افزار قابلیت‌های فراوانی دارد که بعضی از آن‌ها بعد از پرداخت هزینه فعال می‌شوند.

نسخه رایگان این نرم‌افزار محدودیت‌هایی از قبیل تعداد کاربران و سایر ویژگی‌های مهم دیگر از جمله فروش بیشتر و بازاریابی وجود دارد.

البته این ابزار بسیار قدرتمند است و یک سیستم فروش و بازاریابی است که در نتیجه هزینه آن را توجیه می‌کند. البته ضرورت دارد که کارها به درستی و صحیح انجام شود و دارای فرایند‌های تجاری مطلوبی باشد.

زمانی صحبت از تجربه کاربر می‌شود بهترین نرم‌افزار hubspot است که یک ابزار فروش و بازاریابی است در صورت نیاز می‌توانید با خرید اشتراک این نرم‌افزار به ویژگی‌های حرفه‌ای‌تر آن هم دسترسی پیدا کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.