ترفند‌های تاثیر گذار بازاریابان با کاربرد محتوای ویدیویی 

ترفند‌های تاثیر گذار بازاریابان با کاربرد محتوای ویدیویی 

کاربرد محتوای ویدیویی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید.

با توجه به موضوعاتی که امروزه به دست آوردن 83 درصد از بازاریابان در یک نظرسنجی به این نظریه اعتقاد دارند که ویدیوهای ارزشمند یا محتواهای ویدیویی می‌تواند یک ابزار بسیار قدرتمندی باشد تا افراد بتوانند اهمیت کسب و کارهای مختلف را بدانند و از آن استفاده کنند.

اما این آمار به این صورت نیست که شما فقط باید از محتوای ویدیویی استفاده کنید و از روش‌های دیگر استفاده نکنید.

در واقع با همه مواردی که وجود دارد استفاده از محتویات ویدیوی ارزش بسیار زیادی دارد.

شما برای اینکه بتوانید از ویدیو‌ها استفاده کنید باید نکته‌های بسیار مهمی را در نظر بگیرید.

نکات موثر بازاریابان با کاربرد محتوای ویدیویی

  • الزامی وجود ندارد که مخاطب ویدیوها را به محتوا‌های دیگر ترجیح دهند.
  • حدوداً به اندازه دو سوم بازاریابان قصد دارند که بودجه تولید ویدیو را افزایش بدهند.
  • ویدیو‌هایی که به صورت اینفلوئنسر یا شرکت کوچک و متوسط هستند می‌توانند بهترین نتیجه را ارائه بدهند.
  • بیشتر بازاریابان خودشان ویدیو‌های بازاریابی خودشان را تهیه می‌کنند.

الزامی وجود ندارد که مخاطبان ویدیوها را به محتوا‌های دیگر ترجیح دهند

یکی از کاربرد محتوای ویدیویی، این است که در واقع هیچ الزامی وجود ندارد که مخاطبان ویدیوها را به محتواهای دیگر ترجیج دهند.

حدواً نیمی از بازاریابان که فعالیت می‌کنند این نظریه را دارند که نزدیک به 46 درصد از مخاطبان ویدیوها را مشاهده می‌کنند. در حالی که این موضوع به صورت صد دردصد وجود ندارد که ترجیح می‌دهند تا ویدیو‌ها را تماشا کنند.

حدودا 3 درصد از بازاریابان با این نظر هم عقیده هستند که می توانند محتوای ویدیویی نسبت به سایر محتواهای دیگر ترجیح داده شود.

29 درصد از بازاریابان که مخاطبانشان بیشتر محتواهایی ویدیویی را ترجیح می دهند، استفاده کنند.

در واقع ویدیوی قسمتی از بازاریابی محتوا می‌باشد اما جزء اصلی بازاریابی به حساب نمی‌آید.

محتوای ویدیویی

در واقع اهمیت ویدیو و بازاریابی محتوا زمانی روشن می‌شود که شما ببینید چه کسی دارد چه چیزی را توضیح می‌دهد و چگونه از این محتوا استفاده می‌کند؟ یعنی بعضی از مخاطبان هستند که ترجیح می‌دهند به جای اینکه از محتواهای ویدیویی استفاده کنند محتوای نوشتاری برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد.

بسیاری از افراد هم هستند که دنبال سرگرمی هستند و محتویات مختلف برای آن‌ها اهمیت ندارد. شما برای اینکه بتوانید خروجی بسیار خوبی را از بازاریابی خودتان به دست بیاورید باید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

درباره مخاطبین خودتان چه مخاطبینی که الان در کسب و کار شما وجود دارند و چه مخاطبی که در آینده برای شما قرار می‌گیرند چه چیزی را می‌پسندند و شما متناسب با آن فعالیت‌های لازم را انجام دهید.

حدوداً به اندازه دو سوم بازاریابان قصد دارند که بودجه تولید ویدیو را افزایش بدهند:

حدوداً 60 درصد از بازاریابان این عقیده دارند که بودجه که برای تولید ویدیو سازمانی وجود دارد بودجه مناسبی نیست و باید آن افزایش پیدا کند. تقریباً 69 درصد از بازاریابان اینگونه می‌گویند که سازمانی که در آن فعالیت می‌کند نیاز دارد تا سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد و این سرمایه‌گذاری در قالب تولید محتوا می‌باشد؛ زیرا در واقع تولید محتوا می‌تواند قدرت افراد را نشان دهد.

باید بدانید که حدوداً 69 درصد از بازاریابان در سال 2022 ویدیو‌های سرمایه‌گذاری را به افراد ارائه دادند که به عنوان درصد زیاد به حساب می‌آید. برای اینکه بتوانیم نتیجه بهتری را به دست بیاورید باید تلاش کنید:

محتوای ویدیویی

حدوداً تعدادی از بازاریابان هستند که در نظرسنجی‌های ویدیویی شرکت کردند و به این نتیجه رسیده‌اند که سازمان آن‌ها با استفاده از این موضوع توانسته است نتایج بسیار خوبی را به دست بیاورد.

تعدادی از این بازاریابان نتایج را به صورت عالی می‌دانند و تعدادی دیگر نتایج به صورت ضعیف و تعدادی هم به این موضوع اشاره می‌کنند که برند آن‌ها از بازاریابی ویدیویی استفاده نمی‌کند.

این نتایج در واقع نشان دهنده این است که همه افرادی که امروزه بازاریابی انجام می‌دهد از قدرت ویدیو محتوای ویدیویی استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل در استراتژی‌های بازاریابی خودشان آن را در نظر نمی‌گیرند. ما

شما برای اینکه بتوانید در بازاریابی ویدیویی موفق شوید لازم است اهداف زیر را دنبال کنید. این موارد عبارتند از:

  1. هدف روشنی را برای ویدیو خودتان مشخص کنید که با سازمان شما و مخاطبینی که شما را دنبال می‌کنند هماهنگی داشته باشد.
  2. برای تولید ویدیو‌های خودتان یک ساختار مشخص شده را در نظر بگیرید.

برای اینکه بتوانید یک ویدیویی را تولید کنید لازم است تا برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی را در نظر بگیرید. معیارهایی را برای موفقیت در نظر داشته باشید و آن را در ویدیو‌های خودتان قرار دهید.

  • ویدیو‌هایی که به صورت اینفلوئنسر یا شرکت کوچک و متوسط هستند می‌توانند بهترین نتیجه را ارائه بدهند.

یکی از کاربرد محتوای ویدیویی این است که تقریبا نصفی از بازاریابان این عقیده را دارند که زمانی که یک کارشناس یا یک اینفلوئنسر درباره این شرکت بحث می‌کند؛ پس می‌توانند بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

برای اینکه بتوانند این نتیجه را به دست بیاورند ویدیو‌های مختلف را به شکل‌های مختلف انجام می‌دهند و می‌توانند داستان‌های مشترک را افراد نشان بدهند و همچنین بتوانند به نتایج خوبی به دست بیاورند.

محتوای ویدیویی

مردم بیشتر به سراغ سازمان‌ها و شرکت‌های می‌روند که می‌توانند بسیار زیاد به آن اعتماد کنند. زمانی که مردم بتوانند به اینفلوئنسرها، برندهای اعتماد کنند؛ پس در نتیجه می‌توانند از آن‌ها خریدهای خود را انجام بدهند.

اما زمانی که از اینفلوئنسرهای فعالی در کارهای خودتان استفاده می‌کنید؛ پس در نتیجه می‌توانید اعتماد مردم را جلب کنید و برند خودتان را معتبر‌تر و مطمئن‌تر نشان بدهید.

باید بدانید زمانی که افراد از برند شما به عنوان یک برند خوب یاد می‌کند شما با استفاده از این موضوع می‌تواند اعتبار بسیار زیادی به دست بیاورید.

  • بیشتر بازاریابان خودشان ویدیو‌های بازاریابی خودشان را تهیه می‌کنند:

امروزه حدود نیمی از بازاریابان برای اینکه بتواند آن چیزی که در ذهن خودشان برای جذب مخاطب دارند را به وجود بیاورند ویدیو‌های محتوایی خودشان را خودشان تولید می‌کنند ولی در کنار آن‌ها هستند افرادی که برای تولید ویدیو به سراغ افراد دیگر می‌روند.

بعضی از افراد هستند که نیمی از کار خودشان را انجام می‌دهند و نیمی از کار را به کسان دیگری می‌سپارند. اما کدام یک برای شما موثر است اینکه خودتان آن‌ها را بسازید یا آن که آن را بیرون بدهید.

جوابی که وجود دارد این است که تعیین سوال به این بستگی دارد که شما چه هدفی داشته باشید. برند شما و مخاطبان شما چگونه هستند و تخصصی که برای تیم بازاریابی شما وجود دارد چگونه است؟

در واقع اگر تمامی که این کارها را انجام دهید می‌توانید خروجی خوبی را به دست بیاورید. بعضی از این کار‌ها می‌توانند رایگان باشند. زمانی که خودتان از ابزار‌های استفاده می‌کنید می‌توانید ویژگی بسیار خوب را به دست بیاورید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.