چه کسانی از دامنه ‌های فروشگاه اینترنتی برای وبسایت  تجارت خود استفاده می‌کنند؟

دامنه ‌های فروشگاه اینترنتی

منظور از تجارت الکترونیکی یعنی خرید و فروش کالاها و خدمات یا انتقال پول یا داده از سوی شبکه الکترونیکی و تجارت مصرف‌کننده در اولویت اول اینترنت است. این دست از معاملات تجاری که به صورت مشاغل به تجارت مصرف‌کننده به مصرف‌کننده یا مصرف‌کننده با تجارت انجام می‌شود.
اصطلاحاً تجارت الکترونیکی و تجارت که در برخی از مواقع اشاره به روند e-tail الکترونیکی که بیشتر به صورت متقابل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع اصطلاح تراکنش برای خرید آنلاین کاربرد دارد که منجر به رشد چشمگیر خرده‌فروشی ebay در سال‌های گذشته، استفاده‌های گسترده‌ای از این سیستم‌ عامل‌های تجارت الکترونیکی نظیر آمازون به صورت آنلاین شده است و در سال 2007 نیز تجارت الکترونیک 5.1% از کل خرده‌فروشی‌ها را به خود اختصاص داده است. در سال 2019 نیز تجارت الکترونیکی از 16.0% تشکیل‌شده است.

چه کسانی از دامنه‌ های فروشگاه اینترنتی استفاده می‌کنند؟

در حال حاضر بالغ‌بر 100000 دامنه در store ثبت‌شده است. اولین و مهم‌ترین عامل برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین انتخاب نام دامنه ‌های فروشگاه اینترنتی است. برندهای مختلفی که در سراسر جهان وجود دارند و با توجه به اینکه آدرس فروشگاه اینترنتی خود را مختصر، واضح و به یاد ماندنی می‌کنند در فروشگاه هستند.

ورزش‌ها

فروشگاه لس‌آنجلس لیک رز، NBA یا بوستون سلتیکس که توسط برندهای ورزشی برای دیگر وبسایت‌‌ها کالاهای رسمی دارد، پذیرفته می‌شود. برندها به آسانی می‌توانند یک فروشگاه را در اختیار خود بگیرند تا آدرس‌های وب طولانی و پیچیده شما را تبلیغ کنند و به دلیل سپردن شما خللی به وجود نیاید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که نام دامنه می‌تواند با طرفداران ارتباط برقرار کند و این یک ویژگی بسیار بزرگی است که مختص برندها می‌باشد. نام دامنه مانند فروشگاه آنلاین شما را از وبسایت  اصلی آنلاین شما که احتمالاً دارای مسابقات، تجهیزات و اخبار باشد، تعیین می‌کند.

تجارت الکترونیک

رسانه‌ها

چنانچه که در ایالات‌متحده زندگی می‌کنید و قصد دارید که یک فروشگاه مجله را در نزدیکی خود پیدا کنید، می‌توانید با سرچ کردن کلماتی مانند فروشگاه مجله در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید. شرکت مریدیت، یک کنگلومر رسانه‌ای است که بالغ‌بر 300 مجله، از قبیل خانه‌ها، باغ‌ها و تمامی دستورالعمل‌ها و زندگی دیابتی را در خود دارد، بنابراین سرمایه‌گذاری برای دریافت به نام دامنه www.magazine.store سرمایه‌گذاری کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است این فروشگاه اینترنتی آن‌ها را به عضویت درصدها مجله درآورده است. نام کلمات کلیدی در حال حاضر سرشار و شهودی هستند به همین علت پیدا کردن مشتریان را راحت‌تر کرده است. Interweave، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنایع‌دستی و هنری، همچنین از www.interweave.store استفاده می‌کند تا کاربران به طور مستقیم به مجله و فروشگاه منابع خود ببرد.

فرهنگ پاپ

واژه‌نامه آنلاین محبوب کلمات و عبارت‌های عامیانه Urban Dictionary فروشگاه رسمی خود را در وبسایت  www.urbandaching.store راه‌اندازی کرد. از یک آدرس وبسایت  کامل برای این مارک که موجب می‌شود واژه‌نامه لغت Urban نه تنها خود را به صورت آنلاین بلکه با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کند و مکانی که در آن می‌توانید کلیه محصولاتی که مورد نیازتان است را با بالاترین کیفیت به راحتی پیدا کنید. انتخاب نام دامنه store، یک استفاده کلاسیک از نام دامنه است که می‌توانید یک هویت تجاری برای یک وبسایت  تجارت الکترونیکی است. بعضی از نمونه‌های دیگری وجود دارند نظیر www.dudeperfect.store، یک گروه سرگرمی معروف ورزشی آمریکایی است.

سفری مهیج

نمونه به منحصر به فرد از یک برند تجاری که از طریق www.emirates.store امارت، هواپیمایی مستقر در دبی، فروشگاه رسمی خود را در www.porsche.store use of d راه‌اندازی کرد. نمونه عالی از یک برند تجاری که با استفاده از دامنه که سرشار از کلمات کلیدی برای پلتفرم تجارت الکترونیکی خود از برندهای مشهور خودرو، (پورشه) استفاده می‌کند که به وبسایت  اصلی خود هدایت می‌شود سپس استفاده از وبسایت  به صورت خود کارگردانی است که می‌توانید به صورت مستقیم به آن دسترسی داشته باشید و مجوزهای رسمی و معتبر را کسب کنید تا به وبسایت  خود هدایت کنیم که از این طریق می‌توان آن را دوباره مجوز داد و آن را به شما امکان‌پذیر کرد.

تجارت الکترونیک

کسب و کارهای محلی

فروشگاه‌های کوچک و متوسط که در صنایع نفوذ پیدا کرده‌اند. صاحبان مشاغل، فروشگاه‌های دامنه را آسان‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند تا به آدرس وبسایت  شما دسترسی پیدا کنند و باعث جلب نظر کاربران می‌شوند.

چطور می‌توان دامنه ‌های فروشگاه اینترنتی را خریداری کرد؟

در هر وبسایت  هر ثبت نام، نام مورد نظر خود را جستجو کنید. یک نام را در پسوند دامنه مربوطه جستجو کنید و از انتخاب یک نام ساده و طولانی یا نامشخص اجتناب کنید. بعد از انتخاب یک نام برای فروشگاه اینترنتی خود، بایستی ثبت نام خود را به ثبت برسانید، می‌توانید نام دامنه خود را برای حداقل یک سال تا 10 سال آن را تمدید کنید.

از کجا نام فروشگاه اینترنتی را خریداری کنید؟

برای جستجوی نام مورد نظر خود می‌توانید به وبسایت ثبت نام مراجعه کنید و بعد از انتخاب نوع آن را خریداری کنید. لیستی از بهترین دامنه ‌های فروشگاه اینترنتی را خریداری کنید مانند:

  • .com
  • GoDaddy
  • Bluehost
  • Reg.ru
  • Namecheap

این لیست به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انتخاب دامنه مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود، فروش خود را افزایش دهید و درآمد خود را ارتقا دهید، همچنین نام دامنه تأثیر بسیار زیادی بر روی رتبه‌بندی سئو سایت شما دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.