روش‌های پرداخت سود به بازاریابان توسط بازاریابی پورسانتی

روش‌های پرداخت سود به بازاریابان توسط بازاریابی پورسانتی

سیستم همکاری در فروش یکی از روش‌های سریع و آسان برای کسب درآمد است و هیچ گونه دردسری در فروش محصولات برای بازاریابان نخواهد داشت. این نوع سیستم برای اشخاصی که به دنبال فروش آنلاین و کسب درآمد از این طریق هستند، بسیار مطلوب است، اما از آنجایی که بازاریابان پس از برقراری ارتباط بین خریداران و فروشنده، سهم خود را از فروش محصولات به چه طریقی دریافت می‌کنند؟ جواب این سوال کمی‌ مشکل و مبهم است.

مصرف کنندگان معمولا به کالاهایی نیاز ندارند که بازاریابان بتوانند یک الگوی تعیین شده‌ای داشته باشند و از طریق این شیوه میزان سود تولید کننده خود را که مرتبط با فرایند بازاریابی است، دشوار می‌د‌اند، لذا می‌توان با استفاده از چندین روش این سهم را محاسبه نمود:

پرداخت سود در ازای فروش هر واحد

این شیوه ساختاری است‌اندارد و مرغوب دارد که سیستم همکاری در فروش را تشکیل می‌دهد. تولید کنندگان یک درصدی از قیمت محصولات فروخته شده را بعد از تسویه آن توسط مشتری، به بازاریاب پرداخت می‌کند.

پرداخت در عوض هدایت مشتریان به وب سایت فروشنده

این شیوه از بازاریابی در مقایسه با سایر روش‌های دیگر کمی‌ دشوارتر است، به این شکل که بازاریاب باید مشتری را مجاب کند تا الگوی خرید خود را تغییر دهد و از وب سایت فروشنده بازدید کند.

برای هدایت مشتریان به سمت وب سایت فروشنده پرداخت صورت می‌گیرد

این شیوه به تقریبا بسیار دشوار است به این صورت که بازاریاب بایستی توانایی لازم را داشته باشد که بتو‌اند مشتری را متقاعد نم‌ایدکه الگوی خرید خود را عوض کند و از وبسایت فروشنده بازدید کند. درثانی نیاز مشتری را ترغیب نماید که کارهای دلخواه فروشنده از قبیل ثبت نام، ساخت اکانت کاربری در سایت، ثبت نمودن نظر و پیشنهادات به طور کلی ثبت بازخورد از کالاها، راه ‌اندازی اپلیکیشن شرکت و عضویت در خبرنامه وب سایت فروشنده را انجام دهد.

پرداخت در عوض هدایت مشتریان به وب سایت فروشنده

پرداخت جهت بازدید بیشتر از وب سایت فروشنده

این روش باعث تقویت انگیزه در مشتری برای خرید که از طریق بازاریاب انجام می‌شود، به صورتی که مشتری از پلت فرم بازاریابی به سمت وبسایت فروشنده تغییر جهت می‌دهد. به این معنا است که بازاریاب باید مشتری را به ‌اندازه‌ای مشتاق کند که از وبسایت بازاریاب به وبسایت فروشنده تغییر جهت دهد. بر همین اساس کمیسیون آن توسط محاسبه میزان ترافیک افزایش یابد در وبسایت مقصد پرداخت می‌شود.

6 عامل برای مشارکت در سیستم بازاریابی پورسانتی

  1. افزایش درآمد بدون زمان
  2. انجام کار در منزل
  3. کاهش هزینه‌ها
  4. عدم جواب دادن به مشتری
  5. آسان شدن کارها و منعطف بودن
  6. میزان پاداش با توجه به نوع عملکرد

6 عامل برای مشارکت در سیستم بازاریابی پورسانتی

افزایش درآمد بدون زمان

با توجه به این که شما یک فریلنسر هستید، برای رسیدن به اهداف خود مهم‌ترین فاکتور داشتن آزادی عمل است که می‌توانید مسیری را انتخاب کنید که مورد علاقه ی شما است از جمله انتخاب محصول مورد نظر و یا حتی مشخص کردن ساعت کاری خود، ساده بودن حرفه به این معنا و مفهوم است که سبدی از کالا‌ها است که می‌توانید به وجود بیاورید که تصور می‌کنید همکاری کردن با آن شرکت یا سازمان‌ها برای شما خوشایند و آسان است و در عین حال نیز از کلیه ی قید و بندهای شرکت نیز در امان هستید.

در سایر مشاغل با انجام دادن 80 ساعت در هفته می‌توانید همین مقدار درآمد را کسب کنید که در این سیستم به دست می‌آورید. در این مشاغل شما بر مبنای میزان کارایی که دارید حقوق می‌گیرید. در نهایت نیز بازبینی مهارت‌ها و تجدید نظر در ساختار سطح کارهای خود به منظور بهبود مستقیم درآمد شما است.

انواع کانال‌های متداول در سیستم همکاری در فروش

اغلب بازاریابان با انجام اقدامات لازم، متداول و تعیین شده‌ای را انجام می‌دهند، تا هنگام خرید محصولات تبلیغاتی خود مطمئن شوند که تمامی‌ بازاریابان مشابه هم عمل نمی‌کنند. واقعیتی که وجود دارد این است که با چندین روش شما می‌توانید به صورت همزمان با هم باعث اثربخشی بیشتر و موثرتر شرکت‌های فروش شوید.

اشخاص اثربخش

به افرادی اثربخش گفته می‌شود که از طریق قدرت بتوانند جمعیت عظیمی‌ از افراد را به خرید محصولات خود ترغیب نمایند. توانایی این افراد برای طرفداران خود زبانزد عام و خاص است، بر همین مبنا است که به سهولت می‌توان محصول فروشندگان را به وسیله ی وبلاگ‌ها و رسانه‌ها تبلیغ کرد و از این سودآوری سهمی‌ برای خود در نظر گرفت.

وبلاگ نویسان

با داشتن توانایی و مهارت در وبلاگ نویسی در نوشتن موضوعات کلیدی و اصلی، به صورتی که می‌توانید در موتورهای جستجوی وب سایت‌ها بیشترین رتبه را به اطلاعات کلیدی را به کاربران ارائه دهید.

وبلاگ نویسان این امکان را دارند که مجموعه‌ای از محصولات و خدمات را انتخاب می‌کنند، و بعد از آن از طریق گزارش جامع و کامل در خصوص آن کالاها، مشتریان را تشویق می‌کند تا از وب سایت فروشنده بازدید نماید و از این طریق تاثیر بسزایی بر روی نوشته‌های فروش محصولات می‌گذارد بر همین اساس میزان فروش نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انواع کانال‌های متداول در سیستم همکاری در فروش

وبسایت‌های تبلیغاتی

دسته‌ای دیگر از وبسایت‌ها هستند در که بازار وجود دارند این نوع از وبسایت‌ها به نام وبسایت‌های تبلیغ کننده می‌باشند که از سایر سایت‌های اصلی دیگر سازمان نیز متفاوت است در موتورهای جستجو در فهرست سایت‌های تبلیغ کننده و پشتیبان قرار می‌گیرند. این دست از وب سایت‌های می‌توانند مقدار قابل ملاحظه‌ای از فروش را اذان خود کنند. این دست از وبسایت‌ها با ارائه یک محتوای متمرکز و مرتبط با محصول دلخواه خود به گروه مشخصی از مخاطبین، به آسانی می‌توانند میزان فروش خود را بالا ببرند.

ایمیل کاربران

چنانچه که این روش یکی از شیوه‌های بسیار قدیمی‌ است، اما همچنان سودآوری بسیاری دارد. بازاریابان از طریق ایمیل‌هایی که در اختیار دارند این امکان را دارند که باعث افزایش فروش شوند. این درآمدزایی با گذشت زمان و توسط یک سری از استراتژی‌های تعیین شده موجب توسعه و گسترش فهرست ایمیل افراد می‌شود، بر همین اساس با توجه به آدرس‌های الکترونیکی و تبلیغات در خصوص محصول برای آن‌ها ارسال می‌گردد. گاهی اوقات خبرنامه‌های الکترونیکی نیز به دلیل داشتن لینک محصولات، آن را برای سایر افراد ارسال می‌کنند و بعد از فروش آن‌ها، دستمزد دریافت می‌نمایند.

وب سایت‌های بزرگ

ساختار این دست از وب سایت‌ها به گونه‌ای است که توانایی جذب میلیون‌ها مخاطب را دارند و از این طریق آگهی و تبلیغات برای مخاطبان خود منتشر می‌کنند که حاصل آن باعث فروش محصولات می‌گردد.

این قبیل از سایت‌ها به خوبی قادر خواهند بود که محصولات را نمایش دهند در نتیجه نیز باعث سودآوری بیشتر بازاریابان و تولید کنندگان نیز می‌گردد.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.