مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک به شما کمک خواهد کرد که بتوانید در این کسب و کار پیشرفت‌های زیادی داشته باشید. از مزیت‌های بازاریابی محتوا در زمینه املاک در طول چند سال اخیر با نوشتن و انتشار محتوای مناسب برای مشتریان هدف در حقیقت برای از بین بردن مشکلات مخاطبین راهکارهایی ارائه می‌شود. با توجه به آن می‌توانید با راهنمایی هدفمند به اعتمادسازی مشتریان کمک‌های بسزایی کنید.

بازاریابی محتوا مستقیما می‌تواند موجب افزایش آگاهی از برند شده و طبیعتاً کسب و کار شما در زمینه خرید و فروش ویلا و دیگر مستغلات تاثیرات قابل ملاحظه‌ای می‌گذارد. اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، انتشار مقالات در وبلاگ وبسایت و هدایت مخاطبین توسط روش‌های سئو تماماً موجب بالا رفتن ترافیک و شناخت بیشتر مخاطبین با تجارت و به نحوی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملکی خواهد شد.

نکاتی بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

  • داشتن وبسایت و شناخت پلتفرم‌ها
  • دسته‌بندی برای محتوای وبلاگ
  • فعال بودن در شبکه‌های اینستاگرام
  • منتشر کردن محتوای جدید به صورت منظم
  • تهیه لیست ایمیل
  • برنامه ریزی برای محتوا
  • داشتن وبسایت و شناخت پلتفرم‌ها

یکی از مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک ارائه و معرفی خود به صورت یک شرکت خرید و فروش املاک توسط یک وبسایت حرفه‌ای بسیار مهم و ضروری است. طراحی سایت خود را به افراد با تجربه و مجرب بسپارید. ما به شما توصیه می‌کنیم که از شلوغی و هرج و مرج در سایت بپرهیزید. یک طراحی حرفه‌ای و مدرن در عین حال کاربردی به حس خوبی به شما خواهد داد. به مشتریان هدف خود امکان جستجو برحسب فیلدهای مختلف را توسط وبسایت ارائه دهید. شاید تمامی مشتریان احتمالی شما با منطقه یا شهر شما مرتبط نباشند.

درخواست خرید و فروش یا اجاره آپارتمان و ویلا می‌تواند توسط مخاطبی از شهر دیگر باشد که شما می‌خواهید در آن در زمینه کسب و کار خود سرمایه‌گذاری کنید.

در ضمن باید فراموش نکنید که پلتفرم‌هایی که در این حوزه فعال هستند. مانند: دیوار، شیپور را کاملا بررسی کنید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا رفتار کاربران و رقبا اطلاعات را به دست آورید و سعی کنید که اطلاعات توضیحات اختصاصی ارائه نماید.

  • دسته‌بندی برای محتوای وبلاگ، مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

بهترین و موثرترین روش برای معرفی شما به منظور یک مشاور املاک معتبر به مخاطبان هدف و ایجاد نام برند، از کانال تولید محتوا و بازاریابی محتوایی عبور می‌کند. از همین رو خوب است که برای دسترس هر چه بهتر کاربر، مطالب خود را به صورت واضح و روشن دسته‌بندی کنید و در قالب وبلاگ ارائه دهید با این کار کاربر به راحتی می‌تواند از صفحات مختلف سایت شما بازدید کند و به جستجو بپردازد در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که مطلب مورد علاقه او را نوشته باشید و منتشر کرده‌اید؛ اما سایت شما را با نارضایتی ترک خواهد کرد.

مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

وبلاگ سایت املاک و مستغلات این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که با هدف‌گذاری تیم بازاریابی موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. تاکید کنید که وبلاگ یا داشتن مجله برای کسب و کارتان یک ضرورت بسیار مهم است؛ این مسئله از مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک است.

موضوعات و مشکلات حقوقی معاملات ملکی؛ نحوه عقد قراردادهای اجاره و خرید و فروش املاک تجاری و مسکونی، معرفی مناطق مناسب محلی برای سرمایه‌گذاری لوازم و مصالح ساختمانی و مزیت‌ها و معایب آن، روش‌های دکوراسیون آپارتمان‌ها و غیره تماماً می‌تواند بخش مهم و بزرگ محتوای وبلاگ شما را بسازند.

  • منتشر کردن محتوای جدید به صورت منظم

انتشار محتوای جدید برای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد اعتبار و دادن سرنخ به مخاطب هدف ضروری و مهم است. برای موفقیت در این کار لازم است که محتوای با کیفیتی را در قالب‌ها و اشکال مختلف توسط چندین کانال منتشر کنید. یکی از مهم‌ترین موضوعات انتشار ترکیبی از محتوای نوشتاری و تصویری است. این دست از اقدامات را می‌توانید از طریق انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی، تهیه فیلم، اینفوگرافیک، کتاب‌های الکترونیک و مقالات وبلاگ و غیره انجام دهید.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که باید بروز باشید تا از خاطره‌ها فراموش نشوید. اگر در زمینه املاک فعالیت می‌کنید باید در عین خلاق بودن منظم هم باشید.

  • تهیه لیست ایمیل، مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

استفاده از ایمیل برای تبلیغ محتوای جدید، ارائه نمودن اخبار در حوزه املاک و ساخت و ساز و ارسال بروز آگهی‌های ملکی مناسب استفاده نمایید. برای آنکه افراد لیست ایمیل‌هایتان را زیاد کنند می‌توانند در بخشی از وبسایت دکمه‌ای برای اشتراک گذاشتن ایمیل طراحی کنند. از این طریق شما شانس این را خواهید داشت تا افراد بیشتری به شما ایمیل بزنند و از طریق با فرستادن ایمیل امکان فروش خود را افزایش خواهید داد.

بعد از ارسال کردن ایمیل شما می‌توانید نتایج آن را توسط ابزارهای مختلف مانند: ایمیل مارکتینگ مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا به رفتار مشترکین و خریدار احتمالی پی ببرید و در مرحله بعدی ایمیل‌های خود را در قالب دسته‌بندی سازماندهی شده برای خریداران مختلف ارسال کنید.

متاسفانه بیشتر مشاوران املاک و موسسات ملکی به این نکته باور ندارند؛ لذا فراموش نکنید که بیشتر مشتریان شما در سازمان‌ها و شرکت‌ها کار می‌کنند. توجه داشته باشید که اگر پروژه ملکی داشته باشید شما چگونه اطلاع رسانی خلاقانه می‌توانید داشته باشید و آن‌ها را به چالش بکشید صرفاً به اینستاگرام توجه نکنید.

  • فعال بودن در شبکه‌های اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روش موثر و منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و شناسایی ایده‌های محتوایی برند باشند. کلیه فایل‌ها و موقعیت‌های خرید و فروش املاک و زمین را در شبکه‌های مانند: اینستاگرام، توییتر به ویژه موارد خاص را در لینکدین به اشتراک بگذارید و با طراحی سوالات واکنش افراد را رصد کنید. سپس در بحث و گفتگو مشارکت کنید و مزیت‌های ملک را به اشتراک بگذارید و از این طریق مطرح کنید.

فعال بودن در شبکه‌های اینستاگرام

بازاریابی محتوایی به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در اینستاگرام و پینترست خوب است محتواها به صورت تصویر محور باشند و در لینکدین و توییتر متن محور باشند. لازم است که حضور و فعالیت خود را در لینکدین جدی‌تر بگیرید. پلتفرم لینکدین می‌تواند کانال توزیعی و ارتباطی موثر و قابل ملاحظه‌ای به این بستر باشد که یکی از مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک و مستغلات است.

  • برنامه ریزی برای محتوا، مهم‌ترین نکات بازاریابی محتوا برای مشاوران املاک

برای نوشتن مطالب خود برنامه ریزی کنید. نداشتن برنامه بر روی کیفیت محتوا تاثیرات قابل توجهی می‌گذارد. با ایجاد یک تقویم سرمقاله‌ای و به اشتراک گذاشتن آن با گروه کانتنت از مهم‌ترین اقداماتی است که محتوا نویسانی که در حوزه بازاریابی کار می‌کنند بتوانند با چشم‌انداز و هدف شما این تقویم سرمقاله‌ای را آماده و با شما به تجزیه و تحلیل بپردازند.

ایده‌های محتوایی خود را براساس شرایط فعلی سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن، نیاز طبقات مختلف جامعه برای خانه دار شدن، نگرش مردم به بازار ملک و غیره در نظر بگیرید و در طول یک دوره یک ماهه آن‌ها را گسترش دهید. برای نوشتن زمان مشخص کنید و از تاریخی که مشخص نموده‌اید به هیچ عنوان تعلل نکنید؛ چرا که این کار راه تنبلی شما را به رسیدن به اهدافتان خواهد بست.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.