ناب‌ترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه اندک

ناب‌ترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه اندک

ناب‌ترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه اندک به ویژه برای افرادی که علاقه‌ای به شغل‌هایی کارمندی ندارند و تمایل دارند تا برای خودشان کار کنند. همچنین افرادی که دوست دارند هرچه سریع‌تر به سودآوری دست پیدا کنند؛ اما سرمایه چندانی هم ندارند.

ما قصد داریم در این گفتار چندین ایده جدید برای کسب و کار زودبازده با سرمایه اندک به شما معرفی کنیم پس تا پایان ما را دنبال کنید.

20 نوع ایده‌ کسب و کار زودبازده

  1. خرده فروشی آنلاین
  2. ترجمه کردن
  3. دلال خودروهای دست دوم
  4. آموزشگاه رانندگی
  5. خدمات کاریابی
  6. بسته‌بندی و جابجایی
  7. برگزاری کلاس‌های سرگرمی و فراغت
  8. آموزش رقص
  9. راه اندازی مزون
  10. طراح وبگاه
  11. خدمات شبکه‌های اجتماعی
  12. مربیگری ورزش
  13. خدمات غذایی سیار
  14. فروشگاه سبز
  15. دکوراسیون داخلی
  16. مدیریت حوادث و بلایا
  17. همسریابی
  18. مشاور املاک
  19. رزومه‌نویسی
  20. کارشناس تبلیغات آنلاین

1. خرده‌فروشی آنلاین

خرده فروشی آنلاین یکی از ناب‌ترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه اندک است. تنها کافی است اجناس و محصولات خود را در آمازون یا Ebay بفروشید. این نوع فروشگاه‌های اینترنتی هر روز مهمان‌ها و مشتریان بسیاری دارند.

خرده‌فروشی آنلاین

این کار این فرصت را برای شما ایجاد می‌کند تا محصولاتتان را به تعداد قابل ملاحظه‌ای از افراد نشان دهید. یک محصول با کیفیت و مرغوب برای مشتریان علاقمند این بستر چیزی نیست چزء یک بهره‌وری سودآور.

2. ترجمه کردن

در سال‌های اخیر سازمان‌های زیادی در سراسر دنیا هستند که نیاز دارند با کشورهای مختلف دنیا در ارتباط باشند اما به دلیل اینکه مهارت بالایی در ترجمه زبان‌های مختلف دنیا ندارند برای گسترش و توسعه کسب و کار خود به افراد مترجم نیازمند هستند. اگر شما در این زمینه مهارت و تخصص کافی دارید این ایده بهترین منبع درآمد به صورت قانونی خواهد بود.

3. دلال خودروهای دست دوم

در حال حاضر بیشتر افرادی که قشر متوسط جامعه هستند برای آن‌ها خریدن ماشین تبدیل شده به یک رویا که صرفا افراد کمی می‌توانند آن را دنبال کنند. شاید به دلیل بی‌پولی باشد. بیشتر آن‌ها ترجیح می‌دهند که ماشین‌های دست دوم خریداری کنند. شما می‌توانید با دلالی خودروهای دست دوم یک کسب و کاری بر حسب کمیسیون راه اندازی کنید.

4. آموزشگاه رانندگی

آموزشگاه رانندگی از جمله کسب و کارهایی است که همیشه نیاز جامعه است؛ به این دلیل که هر زو بر تعداد خودروها اضافه می‌شود و افراد بیشتر تمایل به یادگیری رانندگی دارند. برای استارت زدن این نوع کسب و کار تعدادی اتومبیل و افرادی ماهر و حرفه‌ای در رانندگی نیاز دارید که به خوبی بتوانند رانندگی را آموزش دهند.

5. خدمات کاریابی

بعد از راه اندازی کمپانی خود به دیگر شرکت‌ها خدمات استخدامی ارائه دهید. در این باره شما تنها با اطلاعات و داده‌های خوبی در خصوص جویندگان کار نیاز دارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که افرادی که جویای کار هستند را به یک شرکت ارجاع دهید در قبال آن مبلغی را دریافت کنید.

6. بسته‌بندی و جابجایی

اگر مهارت در بسته‌بندی و جابجایی وسایل منزل دارید. افرادی زیادی هستند که تمایل دارند فردی برای جابجایی از مکان خود به مکان دیگر فردی که در این زمینه مهارت دارد وسایل را بسته‌بندی کند. سپس آن را جابجا کند و در قبال این خدمات به او دستمزد ارائه کند.

7. برگزاری کلاس‌های سرگرمی و فراغت

در حال حاضر بسیاری از والدین به دنبال پرورش همه جانبه فرزندان خود هستند. حاضر هستند برای اوقات فراغت فرزندان خود هزینه کنند در صورتی که شما در زمینه‌هایی مانند: موسیقی، صنایع دستی، نقاشی و خوشنویسی و غیره مهارت دارید می‌توانید یک آموزشگاه یا کلاسی تحت عنوان سرگرمی و فراغت کودکان و نوجوانان راه اندازی کنید.

8. آموزش رقص

اگر شما جزء افرادی هستید که در رقص مهارت زیادی دارید. بهتر است از این توانمندی کسب درآمد کنید. امروزه بسیاری از افراد به دنبال کلاس رقص هستند.

9. راه اندازی مزون

مزون یک ایده بسیار پر رونق و پرطرفدار است. تنها کافی است که یک مکان تجاری یا یک واحد آپارتمان خوب با محصولات متنوع و بروز براساس سلیقه بازار به افراد ارائه دهید.

10. طراحی وبسایت

یک ایده ناب برای کسب و کار اینترنتی و آنلاین، طراحی وبسایت است. در صورتی که در زمینه برنامه نویسی Html مهارت دارید و خلاقیت و طراحی خوبی دارید می‌توانید یک کسب و کار خدماتی شروع کنید از مهارت‌های خود بهترین بهره را ببرید.

طراحی وبسایت

یک پکیج کاملی از طرح‌های خود تهیه کنید تا بعد از راه‌اندازی وبگاه‌تان آن مجموعه را جهت نشان دادن و جذب گروه ثابتی از مشتریان در آن قرار دهید.

11. مربیگری ورزش

اغلب افراد ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند. اگر به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید می‌توانید به عنوان یک مربی ورزشی حرفه‌ای کارتان را آغاز کنید.

12. خدمات غذایی سیار

ارائه نمودن خدمات غذایی سیار ایده بسیار عالی است که شما می‌توانید به صورت سیار ارائه کنید. می‌توانید به شروع یک خدمات غذایی سیار فکر کنید. در این نوع کسب و کار شما نیاز به سرمایه زیاد ندارید بلکه می‌توانید یک غذای سالم و خوشمزه به هموطنان ارائه کنید و سود زیادی کسب کنید.

13. فروشگاه سبز

با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین سبز می‌توانید هر زمان که نیاز به سفر یا گردش داشتید از محصولات فروشگاه استفاده کنید. در این فروشگاه انواع محصولاتی که دوستدار محیط زیست است و هیچ آسیب و صدمه‌ای به محیط زیست وارد نمی‌کند و به راحتی تجزیه‌پذیر است در اختیار شما قرار می‌گیرد.

14. دکوراسیون داخلی

ایده دکوراسیون داخلی از قدیم تا به امروزه وجود داشته است. اگر در این حوزه خلاقیت و مهارت خاصی دارید این کسب و کار برای شما ایده آل است.

15. مدیریت حوادث و بلایا

با ارائه خدمات مدیریت بلایای طبیعی ایده بسیار مناسبی است. یک بلایای طبیعی مثل: زلزله، سیل، حمله تروریستی احتمال اینکه زندگی را دشوار کند وجود دارد. در حال حاضر مدیریت خطرات مرتبط با بلایا یک مشکل است. یک کمپانی مدیریت بلایا قادر است که فرایندها و راهکارهایی ارائه ده که خطر را علاوه بر زندگی افراد و دارایی‌ها به حداقل برساند.

16. خدمات شبکه‌های اجتماعی

در سال‌های کنونی شبکه‌های اجتماعی نقش بسزایی در کسب و کار ایفا می‌کنند. بیشتر کمپانی‌ها به دنبال افراد مجرب و حرفه‌ای در این زمینه هستند.

خدمات شبکه‌های اجتماعی

بعد از راه‌اندازی شرکت‌تان برای کسب و کار خود از طریق وبلاگ نویسی، صفحات فیسبوک، لینکدین، توییتر محتوا بارگذاری کنید.

17. همسریابی

اگر به دنبال یک کسب و کار سودآور هستید به ویژه برای خانم‌های خانه دار پیشنهاد می‌کنم که از خدمات همسریابی استفاده کنید.

18. مشاور املاک

اغلب افراد به دنبال یک خانه خوب و آرام برای زندگی می‌گیرند. یا اقدام به خرید خانه می‌کنند یا آن را رهن می‌کنند. در هر صورت فرقی ندارد که شما نیاز به مشاور املاک دارید که در این زمینه شما را راهنمایی کند، از همین رو راه اندازی یک آژانس املاک ایده فوق العاده‌ای است.

19. رزومه‌نویسی

رزومه‌نویسی یکی از ناب‌ترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه اندک است. رزومه از مدارک بسیار مهمی که برای به دست آوردن یک شغل مناسب لازم است. بیشتر افراد به دنبال یک رزومه‌نویس حرفه‌ای و ماهر هستند. در صورتی که ر رزومه‌نویسی مهارت دارید بهتر است این نوع کسب و کار را استارت بزنید.

20. کارشناس تبلیغات آنلاین

در سال‌های اخیر با ورود اینترنت و موبایل، فرصت‌های شغلی بسیاری فراهم شدند. روزنامه‌ها، تلویزیون، رادیو به تدریج طرح‌های تبلیغاتی خود را از دست می دهند. در حالی که اینترنت بستری برای تلاش‌های تبلیغاتی خود هر روز درآمد بیشتری را کسب می‌کنند.

با توجه به اینکه تعداد اسپانسرها در بستر اینترنت رو به افزایش است، اثربخشی بسیار مهم است. به همین دلیل جایگاه خود را در این فضا پیدا کنید و ارتقا دهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.