نکاتی که درباره ویدئو مارکتینگ نمی‌دانید

ویدئو مارکتینگ

کلیدواژه کانونی: نکاتی درباره ویدئو مارکتینگ

توضیحات متا: نکاتی درباره ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئو وجود دارد که در لازم دانستیم تا شما هم با آن آشنا شوید و بتوانید برای تولید محتوای خود استفاده کنید و درآمدهای خوبی از این راه کسب کنید. نکته مهمی که درباره ویدئو مارکتینگ وجود دارد هزینه‌بر بودن و دشوار بودن آن است. در حالی که مصرف‌کنندگان تمایل زیادی به این نوع روش بازاریابی دارند و بیشتر ترجیح می‌دهند که ویدئوهای تبلیغاتی را تماشا کنند تا اینکه متنی را بخوانند؛ بنابراین به کسب‌وکارهایی که تازه وارد این عرصه شده‌اند توصیه می‌کنم که بیشتر از بازاریابی ویدئویی استفاده کنید تا بتوانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید و محصولات و خدمات خود را در مدت زمان کوتاه‌تری به کاربران معرفی می‌کنید و با شناخته شدن برند و نام تجاری شما مشتریان زودتر از شما خرید می‌کنند پس فرصت را از دست ندهید و از همین حالا شروع کنید یک محتوای ویدئویی جذاب و فوق‌العاده تولید کنید.

از نکاتی که درباره ویدئو مارکتینگ وجود دارد این است که کمتر گروه بازاریابی را می‌توان مشاهده کرد که تمایل داشته باشد از این روش استفاده کند.

در ادامه شما را با برخی از نکاتی که درباره ویدئو مارکتینگ می‌تواند به شما در تولید یک محتوای مفید کمک کند آشنا می‌کنیم.

7 نکته درباره ویدئو مارکتینگ

  1. بیشتر مشتریان تمایل به تماشای ویدئو دارند تا مطالعه متن
  2. اهمیت کیفیت محتوا بسیار بالا است در حالی که کیفیت تولید فیلم خیلی مهم نیست
  3. چگونگی ارائه محتوا در ویدئو بسیار مهم است
  4. بهینه‌سازی یا سئو فیلم‌ها برای سیستم‌عامل‌های مختلف
  5. از رابط ویدئو با یوتیوب غافل نشوید
  6. پخش فیلم‌های زنده باید پارت مهمی از محتوای ویدئویی یک کسب‌وکار باشد
  7. برای بازگشت افزایش نرخ سرمایه باید از بازاریابی ویدئو استفاده کنید

بیشتر مشتریان تمایل به تماشای ویدئو دارند تا مطالعه متن

با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان با تماشا کردن ویدئوهای تبلیغاتی و آموزشی بیشتر تمایل نشان می‌دهند. امروزه استفاده از این نوع روش بازاریابی محتوایی بسیار متداول شده است و روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند ویدئوهای آموزشی تماشا کنند تا اینکه به فقط به صحبت‌های فروشنده گوش بدهند.

مشتریان بازاریابی ویدئویی را حتی نسبت به بازاریابی دهان‌به‌دهان بیشتر قبول دارند، زیرا بر این باور هستند که با مشاهده ویدئوها می‌توان به حقایق زیادی پی ببرد.

اهمیت کیفیت محتوا بسیار بالا است در حالی که کیفیت تولید فیلم خیلی مهم نیست

برای تولید و ساخت یک تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی شما تنها کافی است که جنبه‌های فنی را رعایت کنید؛ اما ضرورتی ندارد که حتما کیفیت ویدئو مارکتینگ شما در سطح جهانی بالا باشد.

تولید محتوای ویدئویی

مسلماً هر چقدر که ویدئو تبلیغاتی شما با کیفیت‌تر باشد مشتریان بیشتر به کسب‌وکار شما اعتماد می‌کنند در حالی که در بعضی از مواقع می‌توانید محتوای بهتر و مناسب‌تری را جایگزین کنید کیفیت فیلم کاهش می‌یابد.

اکنون افرادی که بیشتر ترجیح می‌دهند از تبلیغات ویدئویی استفاده کنند نمی‌توانند فیلم‌هایی با کیفیت مطلوبی تولید کنند؛ زیرا آن‌ها بایستی کیفیت محتوای ارائه شده در فیلم را در بالاترین سطح ممکن افزایش دهند.

چگونگی ارائه محتوا در ویدئو بسیار مهم است

کاربران می‌توانند در سرچ موتورهای جستجو منابع مختلفی از ویدئوها را تماشا کنند و از بین آن‌ها یک محتوای با کیفیت و مناسبی را انتخاب کنند؛ در صورتی که کیفیت ویدئو شما در حد بالا نیست، گوینده متن در فیلم می‌تواند این نقص را جبران کند. با توجه به اینکه افراد بیشتر از طریق حس دیداری جذب یک فیلم می‌شوند اما توسط گوش‌های خود و دیالوگ‌هایی که در فیلم بیان می‌شود تصمیم نهایی خود را برای خرید می‌گیرند.

بهینه‌سازی یا سئو فیلم‌ها برای سیستم‌عامل‌های مختلف

تعدادی از فیلم‌ها دارای متن زیرنویس شده هستند؛ اما اگر قصد داشته باشید که کاربر با تمرکز بیشتری ویدئو را تماشا کند لازم است که صدا و تصویر در فیلم به بهترین کیفیت باشد. هنگام سرچ ویدئو باید مشخص کنید که کاربران شما بیشتر از چه وبسایت‌هایی برای تماشای فیلم استفاده می‌کنند. سپس بر اساس آن‌ها همان در همان سایت‌ها فیلم‌های خود را بهینه‌سازی کنید.

از رابط ویدئو با یوتیوب غافل نشوید

همانطور که می‌دانید بزرگ‌ترین کانال برای تماشای فیلم و محتواهای ویدئویی یوتیوب است که خوشبختانه در حال حاضر فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر موفق شده‌اند این محتوا را به دست بگیرند. با این حال یوتیوب مناسب‌ترین بستر برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی است که می‌توانند ویدئوهای تبلیغاتی خود را داخل این کانال قرار دهند تا در معرض عموم کاربران قرار گیرد. در حقیقت آن‌ها با استفاده از محتواهای ویدئویی کسب درآمد می‌کنند.

ویدئو مارکتینگ

با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک برای مشاهده ویدئوها ضروری و مهم است اما بایستی پذیرفت که یوتیوب در حوزه بازاریابی ویدئویی نقش پررنگ و قابل‌توجهی دارد.

پخش فیلم‌های زنده باید پارت مهمی از محتوای ویدئویی یک کسب‌وکار باشد

از دیدگاه روانشناختی بهتر است که برای تولید ویدئو مارکتینگ به صورت زنده فیلم بگیرید این نوع ویدئوها می‌تواند تأثیر بسزایی بر مخاطبان بگذارد. چنانچه که شما صدها یا هزاران فیلم‌ها تولید کنید مشتریان شما انتظار دارند که شما محتواهای آموزشی زنده بسازید تا یا اینکه به صورت وبینار با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در حقیقت بستر ارتباطی بهترین فرصت برای نمایش دادن توانایی‌ها و مهارت‌های شما به مشتریان است.

برای بازگشت افزایش نرخ سرمایه باید از بازاریابی ویدئو استفاده کنید

ویدئو مارکتینگ بر میزان فروش بسیار مؤثر است. ویدئوها با مردم صادقانه رفتار می‌کنند و ارتباط نزدیک‌تر و تنگاتنگی مردم برقرار می‌کنند.

یکی از ویدئوهایی که در بازاریابی ویدئویی از آن استفاده می‌شود موشن گرافیک‌ها هستند که به سهولت می‌توان از طریق یک سیستم‌عامل و با صرف بودجه کم ویدئوهایی با کیفیت مطلوب و بالا تولید کنید تا کاربران زیادی به کسب‌وکار شما جذب شوند و در نهایت فروش بیشتر خواهد شد و درآمدتان افزایش خواهد یافت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.