بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین

امروزه، تقریبا نیمی از جمعیت جهان، به اینترنت دسترسی دارند و این ارتباطات در حال افزایش هستند. تفکر و موقعیت استراتژیک جهان توسط این استفاده‌های افزاینده در حال تغییر هستند و صنایع را یکی پس از دیگری متلاشی می‌کنند. با گذشت زمان، ابزارهای جدید با تکنولوژی‌های مدرن مانند طراحی سایت ظهور کرده و زندگی ما را تغییر می‌دهند. این امر باعث وابسته‌تر شدن ما به وب جهانی (اینترنت) می‌شوند.

هرچند ما توسط این ابزارهای راحت می‌توانیم بسیاری از کارهای ساده مثل سفارش غذا، تاکسی گرفتن، تجارت فوری و کارآمد را انجام دهیم، اما بسیاری از افراد هنوز این معجزه را قبول نکرده و در عصر تاریکی خود باقی مانده‌اند.

واقعیت چیست؟ امروزه، صعود به بالا، به یک اقدام فوق العاده تبدیل شده است.
در حالی که ما ممکن است در جستجو کردن حرفه‌ای شده باشیم اما در پیدایش وجود خودمان موفق نیستیم.
چگونه می‌توانیم در هنگام شنا کردن در دریایی از اطلاعات نادرست و غلط، به دیگران اطلاعات درست بدهیم؟ ما در این دریای پر از اطلاعات غوطه ور شده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا در مورد کسب و کارمان سخنرانی قاطعی داشته باشیم و می‌خواهیم برای هدایت، رهبری و فروش بیشتر، مهارت‌هایی را به دست آوریم.

روشن است که بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی کار ساده‌ای نیست و ما در این جهان بزرگ به دلیل اینکه بازاریابان متخصص به طور مداوم می‌توانند به ما در رسیدن به لایه ناشناخته‌ای از اینترنت کمک کنند، می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
برای مثال الگوریتم‌های پوشش داده شده گوگل که بیش از 200 فاکتور رتبه بندی را در یک رابط ساده و آسان برای استفاده در اختیار دارند، همگی تحت اختیار بازاریابان متخصص می‌باشند.

درک بازاریابی آنلاین

الگوریتم‌های اصلی گوگل و تمایل به آنها برای جمع آوری داده‌ها در لایه‌های ناشناخته چیز جدیدی نیست و هر روز گسترش می‌یابد.
با این حال، این موضوع برای شناخت هر چه بیشتر بازاریابی در اینترنت، بسیار مهم است، زیرا این دیدگاه برای آن چیزی که شما انجام می‌دهید مانند قلب می‌باشد.
اما در حال حاضر این موضوع بسیار مهم در مورد رسانه‌های اجتماعی و دیگر اشکال بازاریابی به فراموشی سپرده شده است.
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و خدمات سئو سایت کلیدی برای گذشتن از ترافیک بی حد و حساب در وب را به کاربران زرنگ خود ارائه می‌دهد.

در بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی، بهتر است برای یادگیری و درک SEO و آموختن این نظم گیج کننده، اجازه دهید که به صورت طبیعی در قسمت جستجو ظاهر شوید و به خودتان کمی فرصت دهید.
با توجه به اینکه اکثر مردم بودجه عظیم تبلیغاتی ندارند و صفحات و فنجان‌های فروش را به خوبی نمی‌فهمند، ظاهر شدن در مقابل چشم آنها عملی وقت گیر و دراز مدت است.

با این حال، قبل از اینکه اثربخشی پیشنهادات خود را تعیین و هزینه هر کسب و کار (CPA (cash per action را پرداخت کنید، پس در این صورت مجبور هستید که هزینه تبلیغات را بپردازید. چون این دو کار مهم اساس اصلی هر کسب و کار آنلاین هستند.

CPA به معنای پول به ازای اقدام مورد نظر است و این موضوع به معنای کسب درآمد به ازای کارهای خود می‌باشد.

ما این موضوع را به یک سناریوی متضاد تبدیل می‌کنیم؛ زیرا به نظر می‌رسد که بدون وجود هریک از این اصول نمی‌توان به نتیجه دلخواه رسید و هر دوی آنها را باید با هم رعایت کرد.
بنابراین حتی میلیون‌ها نفر از بازاریابان آنلاین در سراسر جهان نمی‌توانند این کارهای موثر را انجام نداده و انتظار موفق شدن باشند.

کسب اعتماد گوگل

بزرگترین مشکلی که اکثر مردم برای رفت و آمد و بازدید بیشتر در انواع رسانه‌های آنلاین برای وبسایت خود دارند، این است که برای دریافت بیشترین بازخورد، کم‌ترین کار را انجام می‌دهند و کوتاهی می‌کنند.
آنها راه‌های کوچک را بسته و در میانبرها حرکت می‌کنند؛ حتی بدون اینکه توجهی به راه‌های اصلی داشته باشند.
به همین دلیل بیشتر آنها شکست می‌خورند و کسب و کار خود را به بهانه مشکلات اجتماعی جمع می‌کنند. پس امروز اگر شما در بحث بازاریابی آنلاین بسیار جدی هستید و می‌خواهید کار مفیدی در این زمینه انجام داده باشید، باید اعتماد گوگل را بدست آورید.

کسب اعتماد گوگل یک شبه اتفاق نمی‌افتد و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا کارهای انجام شده شما در این راستا به ثمر برسند.
تصور کنید که قرار است با کسی ارتباط برقرار کنید. پس هر چه بیشتر این شخص را بشناسید، راحت‌تر می‌توانید اعتماد او را بدست آورید.
بنابراین می‌توان گفت که اگر گوگل تنها سایت خود شما را ملاقات کند، در این صورت زمان زیادی طول می‌کشد تا به شما اعتماد کند.

پس اگر می‌خواهید گوگل به شما مطمئن شود، باید اعتماد آنهایی که گوگل به آنها مطمئن است را به دست آورید.
به عبارت دیگر توجه سایت‌های معتبر در گوگل را به خود جلب کنید. این راه در بین بازاریابان به عنوان لینک سازی شناخته می‌شود.

اما ما در مورد انواع لینک سازی صحبت نمی‌کنیم. ما در مورد ساختن لینک سازمانی و ایجاد یک “محتوای محکم” در وب سایت خود صحبت می‌کنیم.
سپس آن را مانند سایت‌های معتبر Medium، Quora، LinkedIn و سایر پلتفرم‌های انتشاراتی، به محتوا لینک می‌کنیم تا افراد به راحتی بتوانند با محتوای با کیفیت ما ارتباط برقرار کرده و آن را تا آخر بخوانند.
رساندن یک متن به این ویژگی‌ها اصلا آسان نیست و نیازمند دانش و مهارت زیادی می‌باشد.

با این حال، اگر بخواهید دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین را درک کنید، ابتدا باید اهمیت اعتماد گوگل را درک کنید.
در اینجا سه هسته اصلی وجود دارد. این سه عامل اصلی مانند ستون‌های اعتماد هستند که تمام فاکتورهای رتبه بندی گوگل را شامل می‌شوند.

هر کدام از این قوانین را می‌توان به یکی از این سه ستون اعتماد نسبت داد. اگر می‌خواهید در صفحه اول یا در اولین نقطه رتبه‌بندی در گوگل قرار بگیرید، باید بر روی هر سه تمرکز کنید چون یک یا دو مورد از آنها اصلا کافی نیست.

اولین مولفه اعتماد، نشان دادن سن

نشان دادن سن یک وبسایت با دو عامل روبه رو درگیر است:
الف) تاریخی که گوگل در ابتدا وبسایت شما را یافت
ب) در نظر گرفتن اینکه بین زمانی که گوگل شما را پیدا کرد تا زمان حال چه اتفاقات مثبتی برای وبسایت شما افتاده است.

فقط برای یک لحظه در مورد رابطه‌تان با یک شخص، درست فکر کنید.
اینکه شما چه مدت آن فرد را می‌شناسید بسیار مهم است.
درست است که این، تمام موضوع را در بر نمی‌گیرد، اما در ارتباط با گوگل، بسیار اساسی است.
اگر سال‌ها و سال‌ها کسی را می‌شناسید و افراد قابل اعتماد زندگی‌تان نیز به آن فرد مطمئن هستند، پس می‌توانید خود را برای اعتماد به آن فرد متقاعد کنید. اما اگر شما فردی را دیدید که واقعا هرکاری می‌کنید نمی‌توانید او را بشناسید، پس چگونه می‌توانید به او اعتماد کنید؟

دومین مولفه اعتماد، اعتبار

باید این را در نظر داشته باشید که توانایی و تلاش شما برای افزایش بازدیدهای وبسایت یا هر صفحه دیگری در اینترنت، به چه اندازه است؟
این موضوع بسیار مهم است که اقتدار جزء مهمی از اعتماد است و به شدت بر روی لینک‌های وبسایت‌های کیفیتی، تاثیرگذار است. صفحات خاموش و بی بهره در صفحات گوگل به هیچ دردی نخورده و کم کم از دور خارج می‌شوند.

به عنوان مثال، کیفیت و کمیت لینک‌هایی که در طول زمان در گوگل ایجاد شده اند چیست؟
آیا مخاطبی که به دنبال اطلاعات خوب و مفید در دنیای اینترنت می‌گردد، حاضر است مطالب شما را بخواند؟
یعنی آیا مطالب شما ارزش خواندن دارند یا خواندن آنها فقط تلف کردن زمان است؟
پس باید سعی کنید با محتوا و اطلاعات گوناگون در زمینه کسب و کار خود، در گوگل به خود اعتبار دهید.

سومین مولفه اعتماد، تولید محتوا

این موضوع که بازاریابی و تولید محتوا پادشاه است همیشه بوده و خواهد بود.
ایجاد محتوای تفکر برانگیز، جذاب و منحصر به فرد باید در قلب هر استراتژی بازاریابی آنلاین باشد.
اما اغلب مردم از این قاعده اطاعت نمی‌کنند و آن را دست کم می‌گیرند. مشکل چیست؟

چون در صورت نبود این اصل، قسمت‌های فوق العاده و اهداف یک کسب و کار از بین می‌رود.
بنابراین، اگر کسی به شما گفت محتوا مهم نیست، یا با شما کاملا صادق نبوده یا اطلاع کافی در این زمینه ندارد. در بازاریابی آنلاین شما نمی‌توانید بدون محتوای با کیفیت، وبسایتی فوق العاده در اینترنت داشته باشید.

به یاد داشته باشید، این رویداد در زمانی طولانی اتفاق می‌افتد به طوری که گوگل می‌داند که شما نمی‌توانید مقدار زیادی از محتوا را در چند روز ایجاد کرده و در وبسایت خود قرار دهید.
پس به شما وقت می‌دهد و کم کم نتیجه را نشان شما می‌دهد.
اگر شما سعی می‌کنید محتوا را بچرخانید یا آن را به هر شکلی کپی کنید، از مجازات گوگل بهره می‌برید و بازدید‌های شما دچار انسداد می‌شوند.

بازاریابی آنلاین چیست؟

خوب، اگر هنوز با ما در این مطلب همراه هستید، این فوق العاده است، چون شما یکی از معدود افرادی هستید که ذهنتان زود ناامید نشده به سواحل امید باز می‌گردید. اما قبل از اینکه خیلی دورتر برویم، مهم است بدانیم که بازاریابی آنلاین چه چیزی هست و چه چیزی نیست.
این تعریف ساده نیازمند درک اصلی در مورد اشتراک گذاشتن اطلاعات در وب، خرید محصول و خدمات است.

هنگامی که در مورد بازاریابی آنلاین صحبت می‌کنیم، در واقع در مورد افزایش بازدیدهای وبسایت خود از طریق یک سری ابزار بحث می‌کنیم.
هر نوع تبلیغاتی که در اینترنت برای تبلیغ یک محصول، شخص، خدمات، کسب و کار یا مکان انجام می‌شود را به عنوان بازاریابی آنلاین می‌شناسند.

با این حال، برای موفقیت در این عرصه و کمک گرفتن از SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو)، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و یا فراتر از آن، باید اطمینان حاصل کنید که اول سه اصل اعتماد را درست رعایت کرده باشید.

انواع بازاریابی آنلاین

ده نوع بازاریابی وجود دارد که می‌تواند بصورت آنلاین انجام شود.
بعضی از این‌ها را می‌توان به بازاریابی طبیعی و برخی دیگر را به زیر مجموعه بازاریابی پرداختی تقسیم کرد.
البته بازاریابی طبیعی برای تمام متخصصان بازاریابی از سراسر سیاره جذابیت دارد. چون این نوع بازاریابی رایگان است و ترافیک آن مداوم می‌باشد. از سوی دیگر، بازاریابی پرداختی هنوز بسیار جذاب است و نوع مناسبی برای بازاریابی می‌باشد.
انواع بازاریابی آنلاین عبارت است از:

  1.  بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  2. بازاریابی موتور جستجو (SEM)
  3.  بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
  4.  تبلیغات در ازای هر کلیک (PPC)
  5.  بازاریابی وابسته
  6. بازاریابی ایمیل
  7. بازاریابی نفوذگر
  8.  وبلاگ نویسی
  9. بازاریابی ویدیویی
  10.  بازاریابی محتوا

در ادامه هر یک از انواع بازاریابی آنلاین را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو باید یک تاکتیک اصلی در هر استراتژی بازاریابی آنلاین باشد.
در حالی که ممکن است درک آن دشوار به نظر برسد، اما زمانی که شما مسیر درست آن قرار بگیرید، حس خوبی به این موضوع حیاتی پیدا می‌کنید.

1) به عناصر بهینه سازی در صفحه وب‌سایت مانند سرعت صفحه، که می‌تواند با استفاده از ابزارهایی مانند GTMetrix ،Pingdom و Google Insights Page Speed بهبود یابد نیز باید توجه کرد.

2) برای اطمینان حاصل کردن از این که شما در تلفن همراه کاربران به سرعت ظاهر می‌شوید، باید اهرم جدیدی از مشخصات (Mobile Accelerated Mobile (AMP گوگل را استفاده کنید تا کاربران بتوانند وبسایت تان را در تلفن همراه خود به راحتی داشته باشند.

3) ابزارهای وب مستر گوگل به شما این امکان را می‌دهند که بر رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو نظارت داشته باشید.

4) دستورالعمل‌های وب‌سایت در گوگل را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که محتوا و کلیه استراتژی‌های SEO شما با آنچه که غول جستجو از شما انتظار دارد، هماهنگ است.

5) همیشه محتوایی با کیفیت بالا، منحصر به فرد، متمایز و جذاب ایجاد کنید و راه را برای بازدیدکنندگانی که این محتوا را به صورت ارگانیک و طبیعی به اشتراک می‌گذارند، هموار سازید. یعنی در این صورت شما می‌توانید از کاربران خود انتظار به اشتراک گذاری مطلبتان را داشته باشید.

2. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

تلنگر سازمان جستجوگرها به ما، یک روش پرداخت برای بازاریابی در موتورهای جستجو مانند گوگل است.
SEM خیابانی برای نمایش تبلیغات از طریق شبکه‌هایی در گوگل است. همچنین سیستم‌های جستجوی دیگری در سراسر وب و رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، و حتی یوتیوب، در دومین موتور جستجوی بزرگ جهان، وجود دارند.

با استفاده از SEM، شما این امکان را دارید که کلماتی سریع و موثر خلق کنید.
اگر بودجه دارید و می‌توانید هزینه کنید، بازاریابی در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی رقابتی ممکن است برای شما مناسب باشد.
اما این را هم باید بدانید که همیشه باید برای تسویه حساب با گوگل آماده باشید. نمره کیفیت و بازتاب برای هر کلید واژه، دقیقا آن چیزی است که از شما  انتظار می‌رود پرداخت کنید. در این کار هرچه رقابت کمتر، نمره کیفیت و قیمت کمتر.

با این حال، SEM تنها هزینه پرداخت برای هر کلیک را پوشش نمی‌دهد، بلکه شما باید هزینه تاثیرات مثبت دیگری هم که بر روی وبسایت شما گذاشته است را هم پرداخت کنید.
به عنوان مثال، هر هزار دفعه‌ای که آگهی شما نمایش داده می‌شود، باید مبلغی از پیش تعیین شده را پرداخت کنید، و از این که چند نفر بر روی آن فقط یک کلیک ساده کرده اند، صرف نظر کنید. در حالی که این یک نوع تبلیغ هنوز بسیار رایج نیست، اما در برخی از سیستم عامل‌ها وجود دارد.

3. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک راه مستقیم و نزدیک برای نفوذ به اذهان مردم را فراهم می‌کنند، اما مطمئنا این راه ساده و آسان نیست، مخصوصا زمانی که ما درباره میلیون‌ها پیرو در اطراف وبسایت تان صحبت می‌کنیم.

از اتفاقاتی که در رسانه‌های محبوب اجتماعی رخ می‌دهد، کاملا روشن است که کسب و کارهای چند میلیون دلاری را می‌توان در پشت کانال‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب، پنهان کرد و عاملان آنها را به خوبی شناخت.

با این حال، این را هم باید بدانید که نتیجه گرفتن از این فرآیند، بسیار خسته کننده است.
بدیهی است که این امر یک شبه اتفاق نمی‌افتد و مستلزم زمانی طولانی است. براساس تحقیقات، برای ستاره شدن در رسانه‌های اجتماعی باید دست به دامان کانال‌های این رسانه‌ها شد و از طریق آنها اقدام کرد.

1) هدف خود را از کار بیابید: باید بدانید که پیام شما دربر دارنده چه چیزی است. سعی نکنید همه چیز را به زمان بسپارید و از آنها غافل شوید. تصمیم گیری کنید، به آن متعهد باشید و از انجام بهترین کار در رابطه با یک موضوع، ایده، نظر، کسب و کار و یا چیز دیگری نترسید و بهترین را ارائه دهید.

2) خود واقعیتان باشید: مخاطبانی که در رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارند، می‌توانند افراد واقعی را از غیرواقعی تشخیص دهند. پس سعی نکنید چیز دیگری باشید. در این راه فقط لازم است خودتان باشید و وجودتان را با مردم تکرار کنید.

3) به کار خود در زمان حال ارزش دهید: از اینکه الان چه کسی هستید و قرار است به چه کسی ارتقا پیدا کنید، صرف نظر کنید و سعی کنید همیشه ارزش خود را در هر حالتی حفظ کنید.
البته این موضوع به این معنا نیست که شما توجه خود را از آینده پرت کنید. باید سعی کنید که برای کمک به دیگران از راه خود خارج نشوید. هرچه بیشتر بر روی ارزش گذاری تمرکز می‌کنید، سریعتر به نقطه اوج می‌رسید و این موضوع به داشتن پیروان شما منجر می‌شود.

4) به طور مداوم با دیگران مشارکت کنید: در آغاز، بسیاری از افراد بزرگ در رسانه‌های اجتماعی، پروفایل‌های محبوب را دنبال می‌کردند و دائما در حال نظر دادن، اشتراک گذاری و ارتباط با دیگران بوده‌اند.
جالب است بدانید که این کارها را فقط در پروفایل‌های خود نمی‌کنند، بلکه به طور مستقیم در مورد عکس‌ها و اطلاعات شخصی دیگران اظهار نظر می‌کنند.

4. تبلیغات در ازای هر کلیک (PPC)

تبلیغات کلیکی یک روش تبلیغاتی در موتورهای جستجویی مانند گوگل می‌باشد.
همانطور که قبلا ذکر شد، با تبلیغات PPC، با هربار کلیک مخاطب بر روی سایت تان، شما باید هزینه‌ای را بپردازید.

تبلیغات PPC در سیستم رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک نیز وجود دارد. با این حال، اگر شما قصد دارید در تبلیغات PPC شرکت کنید، باید بتوانید از پس این هزینه‌ها برآمده و آنها را بپردازید.

با استفاده از یک سری پیکسل‌های پیگیری فیس بوک یا Adwords، می‌توانید مخاطبان خود را تعیین کرده و تلاش کنید تا آنها را مجذوب خود کنید تا به سایت شما بازگردند. حتی افرادی که به ظاهر، خریدشان از سایت شما تمام شده است و یا می‌خواهند چیزی به سبد خرید خود اضافه کنند را هم می‌توانید مورد هدف قرار دهید.

مجدد هدف قرار دادن مشتریان یکی از موثرترین راههای کسب و کار شما در اینترنت است، زیرا شما در حال بازاریابی برای ترافیک وبسایت خود یا افرادی هستید که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند. اگر تا به حال به یک وبسایت رفته اید و سپس آن را در تبلیغات اطراف اینترنت نیز مشاهده می‌کنید، پس اکنون متوجه هدف آنها از این کار می‌شوید.

هنگام استفاده از تبلیغات PPC، مهم است که پیگیری دقیقی از آگهی‌های خاص و کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشید.
شما می‌توانید با استفاده از گوگل آنالیست می‌توانید برای ایجاد آدرس‌ها (URL) یا هرچیزی را که می‌خواهید، اقدام کنید و آن را به درستی انجام دهید.
به این ترتیب، شما می‌توانید اثربخشی مبارزاتی را که اجرا می‌کنید را تعیین کرده و نرخ تبدیل در این تبلیغات را به طور دقیق ارزیابی نمایید.

5. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته که یکی از انواع بازاریابی آنلاین است، هنر بازاریابی محصولات، خدمات یا اطلاعات برای دیگران است.
در این نوع بازاریابی نیازی نیست که همیشه یک خانه یا انبار برای نگهداری محصولات خود داشته باشید.
اما این لازم است که شما یک فرد برای فروش آن محصولات به صورت آنلاین در دست داشته باشید. بدون آن فرد، چه از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل و یا حتی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، باید زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید و وقت و انرژی بسیاری از شما گرفته می‌شود.

با این حال، اگر شما یک بازاریاب آنلاین هستید و پیروزی قابل توجهی در سازمان خود ایجاد کرده‌اید، پس بازاریابی وابسته ممکن است برای شما بسیار مناسب باشد. جیسون استون که یک مربی میلیونر می‌باشد، هفتمین کسب و کار خود را با کمک گرفتن از بازاریابی وابسته ساخته است، در حالی که دیوید شارپ، با ایجاد ارتشی از بازاریابان که محصولات خود را با همکاری تیم به بازار عرضه می‌کنند، یک کسب و کار هشت گانه ایجاد کرده است.

6. بازاریابی ایمیل

خوبی بازاریابی ایمیل این است که حداقل برای مارک‌های نامعلوم یا وب سایت‌هایی که نام خانوادگی ندارند، فروش کالاهای ثابت اتفاق نمی‌افتد و ملزومه این کار صادق بودن است.

به همین دلیل است که بازاریابان آنلاین، صفحات فشرده و کانال‌های فروش را برای تحویل محصول ایجاد کرده و یک ارتباط شخصی نزدیک با مشترکین ایمیل خود برقرار می‌کنند تا آنها را به زنجیره ارزش تبدیل کرده و محصولات و خدمات را به قیمت بالا بفروشند.
زنجیره ارزش به این معنای ایجاد ارزش و اعتبار در ذهن مشتری می‌باشد.

اگر شما یک وب سایت یا وبلاگ داشته باشید، مطمئن شوید که یک رهبری مغناطیسی ایجاد کرده‌اید و یا از سیستم SaaS (Software as a service) یا هر چیز دیگری می‌توانید استفاده کنید.
سیستم SaaS خدمات یا سرویس‌های پیشرو و درحال افزایش می‌باشد که در پیشرفت و رونق کسب و کارمان به ما کمک می‌کند.

با کمک گرفتن از یک سیستم بازاریابی ایمیل مانند InfusionSoft ،ConvertKit یا MailChimp تلاش کرده تا برای مشتریان خود زنجیره ارزش ایجاد کنید.
راسل بروزون توضیح بسیار خوبی در مورد فروش جرثقیل دارد و تقریبا تمام اصول بازاریابی در کتاب پرفروش او، Dot Com Secrets موجود می‌باشد.

7. بازاریابی نفوذگر

با استفاده از نفوذگرانی برای فروش محصولات یا خدمات خود، می‌توانید خود را به سرعت در بازار جا کنید. با این حال، در نظر گرفتن حق و قیمت مناسب در کار کمی دشوار است.
چون شما لزوما نباید از نفوذگران سطح بالا استفاده کنید؛ بلکه می‌توانید برای کار خود، نفوذگرهای کوچک را انتخاب کنید و از آنها در رونق دادن کسب و کار خود کمک بگیرید.

بعضی از نفوذگران مبلغ شگفت‌انگیزی برای یک پست ساده در سیستم‌هایی مانند توییتر و اینستاگرام هزینه می‌کنند.
اگر شما به دنبال عوامل نفوذ متوسط می‌باشید، به احتمال زیاد با پرداخت هزینه کمتری می‌توانید بازاریابی کنید.

از نظر ما مهم‌ترین بخش بازاریابی تأثیرگذار، یافتن نفوذگرانی است که دارای جایگاه متوازنی هستند. به عبارتی می‌توان به آنها اعتماد کرد و کسب و کار را به آنها سپرد.

8. وبلاگ نویسی

راه‌اندازی وبلاگ وبسایت تجارت الکترونیک اهمیت زیادی دارد، وبلاگ نویسی یکی از بهترین فرم‌های بازاریابی آنلاین است.
این برنامه رایگان است و به شما این امکان را می‌دهد تا یک مخاطب را در طولانی مدت برای خود حفظ کنید. در حالی که به نظر می‌رسد شروع یک وبلاگ نسبتا آسان است، اما در حقیقت پیشرفت و رشد آن در کوتاه مدت کمی غیر ممکن به نظر می‌آید.

با این حال، برخی از وبلاگ‌های با درآمد بالا در جهان، در هر ماه میلیون‌ها دلار به صورت خودکار در صندوق خود ذخیره می‌کنند. این یک منبع عالی درآمد غیرفعال است و اگر شما راه کسب درآمد از طریق آن را بدانید، به راحتی می‌توانید پولدار شوید.
این موضوع بسیار مهم است که شما به میلیون‌ها بازدید کننده برای پرداخت نقدی نیازی ندارید، اما نیازمند یک ارتباط موثر با مخاطبین وفادار خود می‌باشید.

9. بازاریابی ویدیویی

ویدئو مارکتینگ یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض دید اینترنت است و با استفاده از یک پلت فرم مانند یوتیوب در قالب آموزش و دیگر اطلاعات مفید می‌توان به رشد نام تجاری و ارزش دادن به آن دست یافت.

در حالی که سیستم عامل‌های مختلفی برای بازاریابی ویدیویی وجود دارد، اما به وضوح می‌توان گفت که یوتیوب محبوب‌ترین عامل برای این کار است.
چون بازاریابی ویدئویی به یک شکل عالی، از فواید بازاریابی محتوا و SEO (بهینه سازی موتور جستجو) بهره‌مند شده است.
این دید می‌تواند به شرکت‌های مختلف در بازاریابی کمک کند، و اگر ویدئو به اندازه کافی دارای پیام و محتوای ارزشمند باشد، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

10. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از استراتژی‌های مورد قبول ما برای بازاریابی آنلاین است. تاثیر بازاریابی محتوا بر روی مخاطبان بسیار زیاد است.
نقش تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال بسیار برجسته است، این روش یکی از روش‌های قدرتمند، آزاد و طبیعی است که برای فروشندگان آنلاین در دسترس می‌تواند بسیار مفید می‌باشد.
اما این استراتژی در عین مفید بودن، از سایر راه‌ها دشوارتر بوده و صبر زیادی را طلب می‌کند. پس آماده باشید که در برابر این استراتژی تمام تلاش خود را بکنید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

شما یک محتوای محرمانه را در وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد می‌کنید و سپس یک پیوند قدرتمند با محتوای آن را بوجود آورده و به طور موثر بازدیدهای شما افزایش می‌یابند. ما از این استراتژی منحصر به فرد برای رتبه بندی صدها کلمه کلیدی در گوگل استفاده می‌کنیم و به شما نیز این استراتژی را پیشنهاد می‌دهیم.

دامنه محتواهایی که می‎توانید در بازاریابی از آنها استفاده کنید، باید نامحدود باشد. به غیر از مقالات، شما می‌توانید از آموزش، کتاب‌های الکترونیکی و انواع دیگر بازاریابی محتوا استفاده کنید.
تا زمانی که این روش صادقانه انجام شود و به طور عمدی برای فریب دادن موتورهای جستجو تنظیم نشده باشد، نتایج بسیار زیادی از این روش خواهید دید که می‌توانید شما را از این رو به آن رو کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.