با موبایل فروش آنلاین را تجربه کنید

با موبایل فروش آنلاین را تجربه کنید

فروش آنلاین با موبایل بسیار راحت و در دسترس است که شیوه‌های مختلفی دارد. در ادامه در مورد تکنیک‌های مختلف فروش آنلاین از طریق موبایل می‌پردازیم. به طور کلی فروش آنلاین از طریق موبایل به دو شکل انجام می شود:

  1. فروش آنلاین با استفاده از موبایل برای محصولات تولیدی
  2. فروش اینترنتی از طریق رسانه‌های اجتماعی

1. فروش آنلاین با استفاده از موبایل برای محصولات تولیدی

چنانچه شما یک تولیدکننده هستید برای فروش آنلاین محصولاتتان توصیه می‌شود که از طریق رسانه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات خود استفاده کنید و مشتری جذب کنید.

2. فروش اینترنتی از طریق رسانه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی همیشه بستری ساده و سریع برای فروش آنلاین فراهم کرده‌اند.

تنها با راه اندازی یک صفحه رسانه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید اولین گام را برای شبکه‌های اجتماعی بردارید؛ لذا برای فروختن یک محصول تولیدی و دست ساز از طریق موبایل ضرورتی ندارد که یک صفحه مجزا برای فروش محصولات خود در نظر بگیرید.

ارزیابی میزان تقاضا و محبوبیت محصولات

گاهی اوقات شما محصول و کالایی را تولید می‌کنید. سپس گمان می‌کنید که بسیار کاربردی است و همه به آن نیاز دارید؛ لذا ممکن است این تصور در نزد شما صحیح باشد و دیگران نظر خاصی نداشته باشند.

اگر در نخستین گام برای فروش اینترنتی با رسانه‌های اجتماعی به دنبال راه اندازی یک صفحه جدید بروید؛ احتمالا نتیجه نگیرید؛ زیرا در نخستین مرحله باید بتوانید میزان تقاضا و محبوبیت محصول را ارزیابی کنید.

از همین رو در نخستین گام توصیه می‌شود تا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یا توییتر و فیسبوک بخشی از تولیدات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

درباره آن‌ها بنویسید و قیمتش را بگویید و تلاش کنید که در خصوص محصول بازخورد بگیرید. افرادی که صفحه شخصی شما را دنبال می‌کنند ممکن است ارتباط نزدیکی‌تری با شما داشته باشند و سریع‌تر بتوانید از آن‌ها بازخورد بگیرید.

فروش آنلاین با موبایل

با یک ارزیابی هر چند کم در یک مقیاس کوچک می‌توانید اطلاعاتی را جمع آوری کنید. در نظر داشته باشید که چیزی که تولید کرده‌اید چه فایده‌ای برای افراد دارد؟ آیا مشتریان شما قصد خرید محصولات شما را دارند و یا دوست دارند که قیمت آن را بدانند یا خیر؟

ساختن یک صفحه مجزا برای محصولات خود

در صورتی که نتایج مثبت بود یک صفحه مجزا بسازید. در نظر داشته باشید که اگر برنامه طولانی مدت برای تولید و فروش محصولات خود ندارید؛ زیاد زمان بر روی صفحه جدید خود نگذارید و تلاش کنید که کانال اصلی فروش محصولات خود را بر روی صفحه شخصی داشته باشید.

با ساخت یک صفحه و فعالیت بر روی آن برای یک مدت زمان کوتاه به مشتریان بسیاری دست پیدا نخواهید کرد. بنابراین پیشنهادی که در این باره می‌شود این است که دایره تعامل خود را با افراد بیشتر کنید به سراغ مشتریانی بروید و از آن بخواهید که صفحه شما و یا صفحه‌ای که برای فروش محصولات خود ساخته‌اید را به دیگران معرفی کنند.

به طور کلی اولین شیوه و احتمالا سریع‌ترین روش برای فروختن آنلاین محصولات از طریق موبایل کمک گرفتن از رسانه‌های اجتماعی است. شما هر نوع کالا و محصولی را می‌توانید از این روش به فروش برسانید. تفاوتی ندارد که خودتان آن را تولید کرده باشید یا کالای شما دست دوم باشد.

فرش با موبایل از طریق “با سلام”

اپلیکیشن با سلام یکی از خدماتی است که شما می‌توانید محصولات تولید خود را در آنجا تنها با داشتن یک دستگاه موبایل به فروش برسانید.

در اپلیکیشن با سلام شما می‌توانید یک غرفه مجازی و آنلاین برای خود داشته باشید. سپس محصولات خود را به آن اضافه کنید. هدف این سرویس خدمت دادن به کسب و کارهای خرد است تا بدون واسطه محصولات و کالای خود را به فروش برسانید.

فروش آنلاین محصولات دست دوم با موبایل

مهم‌ترین و معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه دیوار و شیپور هستند.

فروش آنلاین با موبایل

معمولا این نوع اپلیکیشن‌ها در نظر مردم برای خرید و فروش محصولات دست دوم است؛ لذا توصیه نمی‌شود که اگر محصولات جدیدی تولید کرده‌اید را برای نخستین بار در این سرویس‌ها معرفی کنید.

استفاده از اپلیکیشن کمدا

کمدا یکی از سرویس‌های تخصصی خرید و فروش کالاهای دست دوم است. این سایت در ابتدای امر تنها کار خرید و فروش لباس‌های زنانه دست و دوم را انجام می‌دهد؛ اما در حال حاضر محصولات متنوع دیگری هم به فروش می‌رساند.

چنانچه که به صورت خاص قصد فروش سریع لباس و اکسسوری، کتاب یا هر وسیله تزیینی دیگری را دارید پیشنهاد می‌شود که سری به کمدا بزنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.