8 نکته در مورد تجارت الکترونیک برای کارآفرینان 

کارآفرینان

در صورتی که شما نیز تصمیم دارید که یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید برای این منظور می‌توانید با توجه به نکاتی که در خصوص تجارت الکترونیک برای کارآفرینان که تازه تجارت خود را شروع کرده‌اند موثر باشد و بتوانند به درآمدهای پرسودی دست پیدا کنند.

برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید لازم است که برای انجام این کار دست به تبلیغات محصولات مختلف بزنید. همچنین خواندن محتواهای مختلف، قالب‌ها و تصاویر می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. آزمایش با تبلیغات همان چیزی است که سایت در نتیجه خود آزمایش می‌کنید. اغلب افراد ابتدا بر روی بهبود صفحه خود تمرکز می‌کنند، اما در صورتی که برنامه‌ای برای اجرا نداشته باشند نمی‌توانند متوجه شوند که مشتریان چگونه به بعضی از ویژگی‌ها پاسخ می‌دهند. در صورتی که هیچ برنامه‌ای را اجرا نکردید، نمی‌توانید بدانید که مشتریان چگونه به برخی از ویژگی‌ها پاسخ می‌دهند.

8 نکته در مورد تجارت الکترونیک برای کارآفرینان

چند نکته در مورد تجارت الکترونیک برای کارآفرینان وجود دارد که عبارت است از:

  1. حفظ کردن سود
  2. اجرا کردن برنامه‌ای برای ثبات
  3. ساخت کانال از روزهای آغازین
  4. روابط خود را با تاثیرگذار مربوط پرورش دهید
  5. اطمینان یابید که مشتریان به اطلاعات مربوطه دسترسی دارند
  6. اهمیت تولید محتوا
  7. ساخت یک وبسایت با طراحی جذاب

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. حفظ کردن سود

پس‌انداز کردن درآمدهای سخت می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد. با این حال، در صورتی که می‌خواهید فروشگاهتان را توسعه دهید، باید سرمایه‌تان را در تجارت قرار دهید. در این صورت پول با پول تماس می‌گیرد و به جای صرفه‌جویی در مصرف آن، از آن برای خرید تجهیزات جدید در نظر بگیرید یا آن را صرف تبلیغات کنید. به عنوان نمونه شما می‌توانید در ابتدای امر چندین نمونه تبلیغ 5 دلاری ایجاد کنید تا مشاهده کنید که کدام دسته از افراد به بهترین شکل ممکن پاسخ می‌دهند. با این حال، زمانی که محصول برنده خود را پیدا کردید، می‌بایستی خیلی بیشتر از آن مبلغ را سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید درآمد خوبی کسب کنید.
در صورتی که هدف اصلی شما تنها سودآوری باشد می‌توانید با سرمایه‌گذاری در تبلیغات درآمد خود را افزایش دهید. تبلیغ کردن کسب و کارها در فیس بوک بسیار خوب است، اما در هر مورد متفاوت است. بر همین اساس بهت راست دریابید که چه نوع آگهی و تبلیغی برای فروشگاه شما مناسب است. با سرمایه‌گذاری مجدد می‌توانید در طول چند ماه به رشد و توسعه زیادی در کسب و کار و تجارت خود دست یابید. در طولانی مدت نیز می‌توانید با پولی که دریافت می‌کنید زندگی خود را بگذرانید.

تجارت الکترونیک

2. اجرا کردن برنامه‌ای برای ثبات

زمانی که فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کردید، می‌بایستی یک برنامه ثابت داشته باشید تا مشتریان شما بدانند که چه زمانی می‌توانند به فروشگاه شما مراجعه کنند. برای نمونه اگر هر هفته محصولات جدیدی به فروشگاهتان اضافه می‌کنید، می‌بایستی آن را در همان روز هفته انجام دهید تا افراد آن روز هر هفته دوباره از فروشگاه شما دیدن کنند.
برای اینکه بتوانید کاربران را داخل سایت خود نگه‌دارید می‌توانید با ایجاد یک وبلاگ این کار را انجام دهید بهتر است برای این منظور با ارسال کردن یک وبلاگ داخل صفحه فروشگاه می‌تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان به سایت فروشگاهی شما شوند. این نکته را فراموش نکنید که راه‌اندازی وبلاگ وبسایت تجارت الکترونیک به مهارت و تخصص نیاز دارد.

3. ساخت کانال از روزهای آغازین

با خرید دامنه اقدام به ساخت مخاطبان خود کنید می‌توانید با ارسال در شبکه‌های اجتماعی اقدام به یک پایه فن کنید هنگامی که زمان باز کردن فروشگاه شما است، مخاطبی آماده خرید آن دارید. بعد از راه‌اندازی فروشگاه خود باید آدرس‌های ایمیل و ایجاد مراجعه به ساختمان را شروع کنید، از این طریق شما می‌توانید شبکه خریداران خود را خیلی سریع رشد دهید.
با توسعه شبکه‌های اجتماعی، لیست‌های ایمیل و ترافیک ارجاع به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای خود را از طریق کانال‌های شخصی خود تبلیغ کنید، از این طریق می‌توانید در طولانی مدت هزینه‌های تبلیغاتتان به شدت کمتر خواهد شد.

4. روابط خود را با تاثیرگذار مربوط پرورش دهید

برای ایجاد مناسب‌ترین و تاثیرگذارترین تبلیغ برای محصولات خود نیاز دارید که چند ماه منتظر بمانید تا در میان مخاطبین شناخته شود. پیدا کردن یک تاثیرگذار خوب از آن چیزی که به نظر می‌رسد بسیار دشوار و سخت است و در برخی از مواقع نیز هزینه‌های زیادی در بر دارد، چنانچه که نتیجه مطلوب آن را مشاهده نکنید. توصیه می‌کنیم famebit را پیدا کنید تا بتوانید بهترین و موثرترین تاثیرگذاری را پیدا کنید.

اهمیت تولید محتوا

5. اطمینان یابید که مشتریان به اطلاعات مربوطه دسترسی دارند

زمانی که فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کنید؛ مطمئن شوید که تمامی اطلاعاتی که از مشتریان خود برای خرید می‌خواهید در دسترس دارید. این به این معنا است که شما باید اطلاعات مربوط به محموله‌ها و بازده‌ها را ذکر کنید تا مشتریان پیش از خرید از سیاست‌های تجاری شما مطلع گردند و با اطمینان بیشتر صفحه تماس شما قابل مشاهده است تا مشتریان در آغاز به کار در تجارت shopify به صورت سوال یا نگرانی به آسانی با شما تماس بگیرند.

6. اهمیت تولید محتوا

اغلب کاربران uberlo زمان وارد کردن محصولات به فروشگاه خود مرتکب اشتباه می‌شوند. با ارسال کردن لیستی از مشخصات محصول و انتخاب مناسب‌ترین مشخصات از لیست باعث فروش بیشتر شما می‌شود؛ بنابراین ذکر کردن توضیحات محصول و انتخاب مناسب‌ترین مشخصات از لیست به فروش بیشتر شما کمک شایانی می‌کند. محصول را در روش تجارت الکترونیک نباید فراموش کرد! مخاطبان با خواندن نوشته‌ها و مشخصات محصول بهتر می‌توانند محصول مناسب خود را انتخاب کنند.
برای این منظور می‌توانید یک پاراگراف کوتاه در مورد مزایای محصول، مشخصات آن و نحوه‌‌ی استفاده از آن را بیان کنید، همچنین می‌توانید بازدیدکننده خود را برای خرید نیز تشویق کنید. به عنوان نمونه نیز اگر در فروشگاه لباس دارید می‌توانید برش، نوع پارچه و چگونگی تکمیل شکل را توصیف کنید و با مشتریان خود مطرح کنید و به همین صورت توضیحات محصولات خود را بنویسید.

7. ساخت یک وبسایت با طراحی جذاب

وبسایتی که انتخاب می‌کنید می‌بایستی از لحاظ بصری کاملا جذاب و منحصر به فرد باشد. صفحات محصول شما باید از چندین تصویر محصول تشکیل شده باشد و به خوبی زوایا و کاربردهای مختلف محصول را نشان دهد. هنگام طراحی سایت صفحه‌ی اصلی می‌بایستی دارای یک تصویر بنری باشد که در عین جذب کردن نظر مشتریان به آن اجازه دهد تا بتواند محصول را تصور کند. پست‌های وبلاگ شما نیز باید به صورت بصری باشد یا اینکه یک ویدیو را در هر پست قرار دهید تا نوشته‌ای جداگانه در gif، همچنین از چندین تصویر متن نیز استفاده کنید تا وبسایت شما جذاب‌تر و زیباتر جلوه کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.