ترفندهای تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جدید

ترفندهای تجارت الکترونیک

زمانی که برای اولین بار می‌خواهید شروع به راه‌اندازی کسب و کاری کنید لازم است که تکنیک‌ها و آموزش‌های لازم را در این زمینه به خوبی ببینید تا بتوانید یک تجارت موثر و موفق داشته باشید. در بیشتر مواقع مردم نمی‌خواهند که بازارهای طاقچه خود، الگوهای تبلیغاتی را به اشتراک بگذارند و به سوالاتی پاسخ دهند که قابل جستجو هستند.
از سوی دیگر شما می‌توانید با پیوستن به انجمن‌ها از آن‌ها در این زمینه راهنمایی بگیرید. با توجه به اینکه گوگل نیز به راحتی بهترین و مناسب‌ترین راه را برای موفقیت در این حوزه، کسب نموده است با یافتن یک برند تجارت الکترونیکی می‌توانید از آن تقلید کنید و تلاش کنید تا از برند تجاری خود محافظت کنید.
برای نمونه، اگر می‌خواهید که در حوزه بازاریابی فعالیت داشته باشید، می‌توانید از مدل دیزلی Dollar استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید برند خود را توسعه و گسترش دهید. به عنوان نمونه از مدل shave club تبعیت کنید و اگر چه هدف شما ایجاد یک بازار بزرگ است، می‌توانید از آمازون به عنوان الگو بزرگ‌ترین سایت فروشگاهی نام ببرید.

برای بازخورد از فروشگاه خود از ابزار peek testing user استفاده کنید

زمانی که سایت فروشگاهی آنلاین خود را احداث کردید مهم است که نظرات و نظرات خود را دریافت کنید. با این حال، توجه داشته باشید که آن را از دیگر کارآفرینان در مجامع عمومی دریافت کنید؛ به این خاطر که با این کار محصولات خود را با رقبای خود به اشتراک می‌گذارید. احتمالاً سایر کارآفرینان با کسب کردن اطلاعات ارزشمند و مفید آن‌ها را به شما ارائه دهند، اما منطقی نیست که به بازخورد افرادی که حتماً با شما رقابت می‌کنند اعتماد کنید.
به هیچ وجه با یک بررسی رایگان از peek طاقچه خود را به یک کارآفرین دیگر آشکار نکنید. می‌توانید از طریق یک آزمایش کاربر وبسایت دسکتاپ و موبایل خود دریافت کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که چگونه می‌توانید آن را بهبود دهید. همچنین می‌توانید با دریافت کردن بررسی دقیق‌تر درباره فروشگاه خود، کمیسیون کمی پرداخت کنید.

تولید محتوای مفید و اثرگذار

ایجاد دسته‌بندی‌های مخصوص تا مشتری به سهولت محصولات شما را پیدا کند

در مراحل نخست زمانی که شما تنها 15 محصول دارید، می‌توانید همه آن‌ها را در رده‌های عمومی قرار دهید. لیکن با رشد فروشگاه شما، باید شروع به تقسیم‌بندی دسته‌های خاص‌تر کنید.
منظور از دسته‌بندی یعنی محصولاتی که مربوط به خانم‌ها، آقایان و بچه‌ها می‌باشد، البته این دسته‌بندی‌ها ربطی به سئو سایت ندارد، اما با این حال هنوز هم در اغلب سایت‌های فروشگاهی این نوع دسته‌بندی‌ها انجام می‌شود.
متاسفانه برخی از فروشگاه‌های آنلاین، بدون در نظر داشتن زیرمجموعه‌ها، تمام محصولات مد زنانه خود را زیر دسته خانم‌ها به نمایش می‌گذارند. بیشتر مردم علاقه‌ای ندارند که کل مجموعه را طی کنند تا دریابند که این فروشگاه لباس، فروشی انجام نمی‌دهد. طبق سازمان‌دهی دسته‌بندی‌های محصولات آمازون می‌توان دریافت که برای پیدا کردن کالاهای بسیار خاص بسیار آسان است و مشتری آن چیزی را که می‌خواهد می‌تواند سریع‌تر به دست آورد و از این طریق نیز شانس خرید از فروشگاه شما بیشتر می‌شود.

حضور داشتن در سیستم‌ عامل‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی

اشتباهی که بیشتر فروشگاه‌های آنلاین دارند نه تنها در یک فضای شبکه اجتماعی حضور دارند بلکه به عنوان نمونه، بعضی از فروشگاه‌ها صرفا از اینستاگرام استفاده می‌کنند و تمامی تمرکز خود را تحت عنوان بازاریابی تاثیرگذار انجام می‌دهند؛ بنابراین با حضور در سیستم‌عامل‌های مختلف کمی کار بیشتری می‌برد، لذا مزیت رقابتی به تجارت شما می‌بخشد. در صورتی که یک رقیب متوجه شود که شما تنها در اینستاگرام فعالیت دارید و قصد دارید که برای توسعه و پیشرفت خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور فعال داشته باشید، این موضوع در طولانی مدت می‌تواند به تجارت شما آسیب و صدمات شدیدی برساند. فعال بودن در سه یا چهار شبکه اجتماعی قابل کنترل است.
توجه داشته باشید که تنها به یک شبکه اجتماعی بسنده نکنید؛ زیرا که ممکن است به صورت اتفاقی آن شبکه اجتماعی فیلتر شود و کاملا از بین برود در این صورت تمامی زحمات شما نیز به باد فنا خواهد رفت.

تولید محتوای مفید و اثرگذار

چنانچه که از dropshippers فروشگاه خود استفاده می‌کنید، نیاز به روشی دارید که شما از رقبای خود متمایز کند و ساده‌ترین راه برای این کار ایجاد محتوای خاص است. محتوای با کیفیت خاصیت جداناپذیر در روش تجارت الکترونیک می‌باشد. با فرستادن چندین بار در هفته به وبلاگ خود می‌توانید یک روش عالی برای ایجاد مخاطب و آموزش بازدیدکنندگان است، زمانی که صفحه خود را بروز نگه می‌دارید می‌توانید برای گسترش برند خود از ویدیوهای آنلاین نیز Luxy Hair و You Tube استفاده کنید. با ایجاد یک محتوای سبز و مفید می‌توان به سودآوری زیادی در تجارت دست پیدا کرد.

تجارت الکترونیک

ارائه محصول رایگان

از ترفندهای تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جدید ارائه محصول رایگان است، اهمیت دارد که بین حمل و نقل رایگان و پرداختی آزمایش کنید. وقتی که شما یک فروشگاه جدید را افتتاح می‌کنید و شبکه‌های کوچکی از دنبال کنندگان را در اختیار دارید خوب است که برای افزایش انگیزه در خرید؛ پیک آن را رایگان کنید. معمولا مردم زمانی که اقدام به خرید کالایی می‌کنند از فروشگاه‌هایی که آشنایی چندانی با آن ندارند، خرید نمی‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با ارائه پیک رایگان به مشتریان خود درصد این احتمال را کاهش دهید.
تقریبا 50 درصد فروشگاه‌های آنلاین پیک رایگان دارند همچنین بیشتر ارائه‌دهندگان AliExpress ارائه می‌دهند که این خود ویژگی بسیار بزرگی است که در نسبت به سایر مشاغل دیگر وجود دارد.

متمرکز شدن بر روی بازاریابی

دو عنصر سودآوری که منجر به درآمدزایی می‌شوند تبلیغات و بازاریابی است. به همین علت وقت خود را صرفا برای فروشگاه هدر ندهید و هر روز حتی چندین نوبت نیز در همان روز روی ارسال مداوم در شبکه‌های اجتماعی متمرکز شوید. حداکثر استفاده از پست‌های وبلاگ برای بازاریابی آنلاین ضروری است، در ضمن نیز برای تبلیغ کردن محصولات خود با سایر شبکه‌ها از جمله مجلات و روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها تماس بگیرید و با کمک یک بودجه تبلیغاتی اقدام به نوشتن مطالب برای وبلاگ خود به صورت منظم و مرتب انجام دید این کار در طولانی مدت سبب جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

طراحی تبلیغات بنر

یکی از موثرترین روش‌های جذب مشتری تبلیغات است که باعث گسترش و توسعه بازار هدف می‌شود. ممکن است که برای پیدا کردن تبلیغ برند خود نیاز به تست کردن محصولات مختلف داشته باشید، اما بعد از انجام این کار این تکه کیک خواهد بود که شما می‌توانید هدف خود را مشخص کنید و به صورت ماهیانه درآمد و سود خوبی از آن کسب کنید.
زمانی که می‌خواهید اقدام به تبلیغ کنید کاملا طبیعی است که هزینه‌های زیادی را صرف این کار بپردازید، اما رفته رفته با گسترش و رشد تجارت خود می‌توانید تمامی هزینه‌هایی که در این راه صرف کرده‌اید بلکه بیشتر را برگردانید. توجه داشته باشید که برای بهینه‌سازی یک تبلیغ لازم است که سه تا پنج روز زمان صرف کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.