راه‌های صرفه‌جویی در پول با دوره‌های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

آیا شما هم هزینه‌های بسیاری را پرداخت کرده‌اید اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ آیا شرکت‌هایی که به شما قول داده‌اند شما را به نتایج بزرگ برسانند، اما موفق نشده‌اند؟ آیا اصول اولیه بازاریابی اینترنتی را فرا گرفته‌اید و انجام داده‌اید؟
متاسفانه، امروزه بسیاری از مردم در معرض پنج مشکل در دنیای بازاریابی اینترنتی قرار دارند. آنها شروع به خریدن دوره‌های آموزشی و یا صرف هزینه برای کلاس‌های آموزشی بازاریابی اینترنتی می‌کنند. صاحبان کسب و کارها، این دوره‌ها را به امید دریافت اطلاعات که برای کسب و کار خود نیاز دارند، خریداری می‌کنند، اما در نهایت اطلاعاتی که دریافت می‌کنند پیش پا افتاده و سطحی هستند.

قبل از اینکه شما اقدام به خرید دوره‌های بازاریابی اینترنتی بکنید، ما از شما می‌خواهیم در این مورد کمی فکر کنید. بله، رشد کسب و کار کوچک سخت و چالش برانگیز است. برای موفقیت، شما مجبور هستید که از منابع خود عاقلانه و هوشمندانه استفاده کنید. نکات زیر به شما کمک می‌کنند که هوشمندانه تصمیم بگیرید.

1. بسیاری از این توصیه‌ها که در کلاس‌ها و یا فایل‌های آموزشی هستند، فقط در صورتی عملی هستند که مخاطبان زیادی داشته باشید. این بزرگترین مشکل در بازاریابی اینترنتی امروز است.
یک سری از مشاوره‌ها و سیستم‌های بزرگ وجود دارد که تنها زمانی کار خواهند کرد که حضور آنلاین شما به یک نقطه خاصی برسد، مانند بازاریابان بزرگ اینترنت که به دلیل وابستگی‌های خود به این کار خوب عمل می‌کنند.
شرکت‌های بزرگ آنلاین دارای تعداد زیادی وابسته هستند که مایل به تبلیغ محصولات و خدمات خود در هنگام راه‌اندازی هستند.
بسیاری از این اطلاعات در دوره بازاریابی اینترنتی می‌تواند به شما در ایجاد یک برنامه عالی کمک کند، اما مهم‌ترین بخش ساختن یک کسب و کار آنلاین، جذب مخاطب است.
در این دوره‌ها به شما نمی‌گویند که برای دریافت ترافیک بیشتر، ایمیل بیشتر چه کاری انجام دهید، زیرا احتمالا به این دلیل است که بتوانند دوره‌های خود را به فروش برسانند و یک کسب و کار آنلاین برای خود راه اندازی کنند.

2. دوره‌های بازاریابی اینترنتی به این منظور طراحی شده‌اند تا شما را برای فروش بیشتر کمک کنند. بسیاری از دوره‌های بازاریابان بزرگ اینترنت طراحی شده‌اند تا فروش شما را افزایش دهند و شما را به سود بیشتر برسانند.
زمانی که یک تبلیغ با قیمت مناسب می‌بینید و شما با یک پیشنهاد روبرو می‌شوید که ما درصد فروش شما را بالا می‌بریم برای شما جالب می‌شود که چگونه می‌توانند باعث این کار شوند. و هنگامی که شما وارد آن صفحه می‌شوید تبلیغ دیگری را می‌بینید که نسبت به تبلیغ اولیه بسیار گران تر است ولی با این تفاوت که نسبت به آن تبلیغ اولیه بسیار کاربردی تر و چندین برابر موثرتر است.
به عنوان مثال در یک تبلیغ برای شما یک برنامه را به قیمت 100 دلار گذاشته‌اند. اما زمانی که شما وارد صفحه‌ی تبلیغ می‌شوید با پکیج‌های متنوع دیگری روبرو می‌شوید. در اصل آن‌ها با این قیمت فقط می‌خواهند شما را به صفحه بکشانند تا شما را متقاعد به خرید کنید.
اما برنامه‌ی که موردنیاز شما است در اصل قیمت آن 2000 دلار است.

حتی شما اگر پول لازم برای برنامه دوم را نداشته باشید، برای ارتقاء کسب و کار خود برنامه 100 دلاری را می‌گیرید. اما اطلاعات ارزشمندی را که برای رشد کسب و کار خود نیاز است را از دست می‌دهید.
پس سعی کنید که همیشه برنامه‌های خود را پیش ببرید و اگر هم نیاز به کسب اطلاعاتی داشتید با یک تیم بازاریابی در ارتباط باشید.
از آن تیم بخواهید که اگر شما را کمک کنند هر دو به نتیجه دلخواه می‌رسید.
زیرا خرید پکیج‌ها فایده‌ی آنچنانی برای شما ندارند. هنگامی که شما دوره‌ها و برنامه‌های خود را با استفاده از یک تیم بازاریابی حرفه‌ای برای کسب و کارتان آماده کردید، دیگر از این مدل‌ها دوری کنید.

3. نتایجی که می‌بینید، واقعی نیستند و اغلب پر می‌شوند.
هنگامی که به صفحات فروش در این دوره‌ها نگاه می‌کنید، می‌توانید این نوع ادعاها را می‌بینید: “از زمانی که من از این سیستم استفاده کردم فروش محصولاتم در 60 روز اخیر 5 برابر شده.” هر صاحب کسب و کاری دوست دارد تا کسب و کار خود را توسعه دهد، بنابراین شما وسوسه می‌شوید که خرید کنید.
در جهان تبلیغات آنلاین دروغ گفتن آسان است. بسیاری از مردم آن را انجام می‌دهند. آنها دروغ می‌گویند تا شما را تحت تاثیر قرار دهند و شما را متقاعد کنند که خرید پکیج و محصولات آنها سرمایه‌گذاری خوبی است. برای فهمیدن حقیقت، شما باید با مشتریان فعلی و گذشته صحبت کنید.
قبل از اینکه دوره‌های بازاریابی اینترنتی بخرید ابتدا در مورد آن فکر کنید و سپس تحقیق کنید. توجه داشته باشید که این شیوه‌هایی که برای کسب و کارتان می‌خواهید استفاده کنید کاملا مطابق با برنامه شما است.

4. شما کمک شخصی را که نیاز دارید دریافت نمی‌کنید. اکثر این دوره‌ها کاملا مبتنی بر ویدئو هستند. شما چندین ویدیو را تماشا می‌کنید و یا شاید یک PDF دریافت کنید و آن چیزی غیر از چند متن و فیلم آموزشی نباشد. این فیلم‌ها و متن‌ها شاید بهترین و بزرگترین فیلم زندگی شما باشد، اما همانطور که در حال پیاده سازی آن‌ها هستید، بدون شک سوالات و ابهاماتی برای شما پیش می‌آید که به مشکل برمیخورید.
آنها به سوالات شما پاسخ نخواهند داد چون آن فقط یک فیلم است و فقط موظف به ارائه ی فیلم است. اگر نیاز دارید و می‌خواهید یک برنامه را خریداری کنید، حتما مطمئن شوید که ارائه دهندگان فیلم‌ها در ساعات کار و در دفتر کار وجود دارند، بنابراین شما می‌توانید سوالات خاص خود را از آنها بپرسید.

5. کسب و کارتان نمی‌تواند بودجه‌ای برای آن بپردازد. اکثر کارآفرینان نمی‌توانند برنامه‌ها و دوره‌های گران قیمت را به دلیل کمبود بودجه تهیه کنند.
در حالی که باید از آن پول برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید آن را صرف ویدیوهای بی ارزش نکنید.
شاید ویدیوها ارزش داشته باشند اما ارزش آن به اندازه‌ای نیست که بتوان با آن کسب و کار خود را توسعه داد. شما نیاز به یک تیم بازاریابی دارید و اگر هزینه‌ای هم می‌خواهید بکنید باید صرف تیم بازاریاب شود.

شما باید در مورد آنچه که می‌توانید بپردازید، واقع بین باشید، و توجه به این داشته باشید که آیا به شما کمکی خواهد کرد یا خیر. این چه کار می‌تواند برای من انجام دهد؟ کارهای که می‌توانید انجام دهید عبارت‌اند از:
1. به طور مداوم محتوای با کیفیت در وبلاگ خود ارسال کنید.
2. ارسال وبلاگ به عنوان مهمان در سایت‌هایی که مخاطبان بیشتری از شما حضور دارند.
3. دریافت مصاحبه‌ها در پادکست.
4. ایجاد لیست ایمیل خود، ارتباط با مخاطبین خود ارسال محصولات و خدمات.

زمانی که شما شروع به پرواز می‌کنید، چشم‌های خود را به فرصت‌های اطراف باز کنید. از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را ببرید. این چیزی است که برای موفقیت در کسب و کار خود نیاز دارید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.