مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400

مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400

مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400 به این صورت است که با ترکیب روش‌های سنتی و مدرن می‌توان به نتایج اثربخشی دست پیدا کرد. در این گفتار قصد داریم مهم‌ترین ایده‌ها را برای بازاریابی املاک و مستغلات را مطرح کنیم.

مهم‌ترین راهکارها برای بازاریابی املاک در 1400

  • رهبر بازار املاک در شهر خود باشید
  • تقویت تعامل در اینستاگرام
  • استفاده از فناوری برای بازاریابی املاک
  • وبسایت هم به عنوان شناسنامه شما هم سند بصری برند
  • کسب و کار خود را بهتر از دیگران معرفی کنید
  • بازاریابی پیامکی
  • منتشر کردن مقالات در مجله‌های محلی یا روزنامه‌ای
  • دقت در طراحی پیام‌های ویدیویی
  • مهارت در تماس‌های تلفنی
  • تقویت مهارت تحلیل
  • برگزاری رویدادهای خلاقانه و تاثیرگذار
  • برنامه‌ریزی برای کمپین‌های قدرتمند
  • رهبر بازار املاک در شهر خود باشید

متغیرهای مهم برای شناسایی بازار املاک منطقه خود آگاه باشید. این متغیرها اعم از: حجم بازار، سهم بازار و روند کاهش بازار املاک هستند. می‌بایستی از این داده‌های آماری مهم اطلاع کسب کنید. رقبای دسته اول یا رقبای همسان را شناسایی کنید.

مشتریانی که در نبود شما جهت خرید و فروش آپارتمان یا ویلا می‌توانید به آن مراجعه کنید و آنچه که باعث می‌شود تا برنده میدان رقابت باشید، خدمات متمایز شما است که می‌تواند در رقابت از شما سبقت بگیرد. باید از خود و گروه‌تان بپرسید که چگونه می‌توانید ارزش خلق کنید؟ چطور اعتماد کنید؟ نخستین و بهترین‌ها چگونه خلق می‌شوند؟

  • تقویت تعامل در اینستاگرام، مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400

مشارکت و تعامل با کاربران بسیار حائز اهمیت است؛ از همین رو با استفاده از مسابقات، نظرسنجی ها، پرسش و پاسخ در استورهای اینستاگرام آن را تقویت کنید. به صورت خلاقانه رفتار کنید. جریان درک و دریافت محتوا برای کاربران‌تان را تا حدالامکان آسان کنید.

هر چقدر افراد با شما مطالب و موضوعات بیشتری را درگیر شوند بهتر و بیشتر از شما آموزش دریافت خواهند کرد. تنها به پست آگهی‌های ملکی اکتفا نکنید بلکه به فکر محتواهای با کیفیت و ارزشمند باشید و آنچه به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد باشید. شاخص‌های اینستاگرام را فراموش نکنید تا بدین وسیله کاربران تصادفی را وارد چرخه اشتراک و تعامل خود کنید.

  • استفاده از فناوری برای بازاریابی املاک

مطمئنا در پلتفرم‌های مهم در زمینه املاک در کشور ایران مانند: دیوار و شیپور کاملا آشنا هستید. نمی‌بایستی از دیگر شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. وجود اکانت کاری در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، پینترست، توییتر و لینکدین می‌تواند شما در پیشبرد اهداف کسب و کارتان کمک کند. برای طراحی پوستر یا پست‌های خود در این شبکه‌ها می‌توانید از وبسایت‌هایی از جمله Canva کمک بگیرید.

این کار نیاز به گرافیست با تجربه و حرفه‌ای دارد دیجیتال مارکتینگ یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های بازاریابی ملکی به شمار می‌رود.

  • وبسایت هم به عنوان شناسنامه شما هم سند بصری برند

تقریبا 93 درصد از مردم از اینترنت و موبایل و تقریبا 12 درصد از اینترنت ثابت خانگی استفاده می‌کنند. در ضمن در طول سال‌های گذشته رفتار خریداران محصول یا دریافت کنندگان خدمات به طور کامل تغییر کرده است. در حال حاضر هر کسی در کسری از ثانیه می‌تواند نام شما یا آنچه که می‌خواهید را به آسانی جستجو کند.

وبسایت املاک

در مورد مبحث بازاریابی املاک بیشترین تاکید بر روی وبسایت‌ها است منظور افزایش ظرفیت وبسایت شما است. یک رابط بصری و اطلاعاتی اثربخش که می‌تواند احساس اعتماد مشتریان شما را تحت تاثیر قرار دهد. وبسایت کانال‌های بازاریابی ملکی به خصوص برای شما این امکان را ایجاد می‌کند تا به جمع‌آوری اطلاعات جستجوگران بپردازید.

  • کسب و کار خود را بهتر از دیگران معرفی کنید

به صورت کلی به 2 روش می‌توانید تجارت خود را به بهترین شکل به دیگران معرفی کنید:

  • بازاریابی پیامکی، مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400

بازاریابی پیامکی با سرعت و آسان انجام می‌شود. شما به تعداد زیادی از مخاطبان خود دسترسی دارید که در چه منطقه، شهر و استانی زندگی می‌کنند.

به صورت مشخص بر روی یکسری از مناطق تمرکز کنید. برای وبسایت ورودی بگیرید. نکته بسیار مهم و اصلی، خلاقیت شما برای نگارش پیام یا محتوای متنی این پیامک است که بهتر است خلاقانه و تحریک‌آمیز نوشته شود.

  • منتشر کردن مقالات در مجله‌های محلی یا روزنامه‌ای

یک ستون از مجله و نشریات محلی را به خودتان اختصاص دهید. با مجلات و روزنامه‌های شهر خود همکاری داشته باشید. محتوای جدید و کاربرپسند که مرتبط به شما و خدمتتان باشد را تولید کنید و آن را از این طریق برجسته کنید. با استفاده از این روش می‌توانید خود را به عنوان یک فرد متخصص در این حوزه معرفی کنید.

  • دقت در طراحی پیام‌های ویدیویی

براساس تحقیقات صورت گرفته شده تقریبا 68 درصد از بینندگان تمایل به مشاهده فیلم‌هایی دارند که کمتر از 60 ثانیه باشد. در صورتی که این بازده زمانی بیشتر از 20 دقیقه به طول انجامد تنها 25 درصد از مخاطبان آن را تا انتها دنبال می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد از فیلم‌های 2021 بدون صدا تماشا می‌شوند و تنها به صورت زیرنویس بودند که اهمیت آن‌ها در فهم محتوا بسیار مهم است.

برای شبکه‌هایی مانند: توییتر و بازاریابی ملکی توسط ویدیو در این شبکه اجتماعی به مدت 20 تا 45 ثانیه توجه کنید. این نوع پلتفرم به منظور نگارش متن‌های کوتاه طراحی شده است به همین دلیل نباید انتظار بازخورد زیادی از آن‌ها داشت.

  • مهارت در تماس‌های تلفنی

این گونه تماس‌ها بدون اینکه از قبل به مشتریان اطلاع دهید تنها با هدف افزایش فروش و بازاریابی محصول یا خدماتی است که در برخی از مواد حتی تماس به فروش ختم نمی‌شود و تنها می‌تواند به معرفی و یادآوری مهمی از تجارت و نام برند شما باشد که کاملا الزامی است.

مهارت در تماس‌های تلفنی

  • تقویت مهارت تحلیل، مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در 1400

با پذیرش تجزیه و تحلیل حرفه‌ای در خصوص سرمایه‌گذاری ملکی که یکی از موثرترین روش‌ها در نظر گرفته شده است متغیرهای اثربخش‌تری را در معمولی‌ترین حالت آن ارزش‌گذاری دقیق منازل است که یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مشاور یا بازاریاب آژانس‌های املاک و مستغلات است. داده‌های آماری خودتان را بروز کنید.

  • برگزاری رویدادهای خلاقانه و تاثیرگذار

با توجه به این رویدادها در حوزه مسئولیت اجتماعی می‌توان تاثیرات بسزایی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. این مسئله بیانگر نوعی همبستگی و وابستگی اجتماعی است. خوب است که هنرمندان شهر را بشناسید.

  • برنامه‌ریزی برای کمپین‌های قدرتمند

یکی از قدرتمند‌ترین و مهم‌ترین ایده‌ها برای بازاریابی املاک در سال 1400، برنامه‌ریزی برای کمپین‌های قدرتمند در فضای آنلاین و آفلاین است. با یک برنامه‌‌ریزی مالی مستحکم و مختص به بودجه به کمپین‌ها و شبکه‌ها دسترسی ایجاد کنید.

شبکه‌های آنلاین مانند: اینستاگرام، یوتیوب، ویرگول، آپارات، لینکدین، توییتر یا کلاب هاوس که جدیداً در حال فراگیر شدن است را از دست ندهید. در بخش آفلاین با انتخاب بهترین بیلبورد شهر، تبلیغات محیطی متحرک مثل: تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها می‌تواند موثر باشد.

زمانی که مخاطبین شما در یک شبکه در مدیوم‌های مختلف تبلیغاتی بازاریابی مشاهده می‌کند. در زمان تصمیم گیری نام و شیوه حرکت شما در حوزه املاک و مستغلات را به خاطر می‌آورد. با استفاده از این استراتژی هر کجا که باشید شما را پیش خود خواهند داشت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.