نقش بازاریابی مجدد در اپلیکیشن‌های موبایل

نقش بازاریابی مجدد در اپلیکیشن‌های موبایل

احتمالاً برای شما هم این سؤال ایجاد شده است که چرا، چه زمانی و چطور از بازاریابی مجدد می‌توان برای اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کرد؟ همچنین اینکه بازاریابی مجدد در چرخه اپلیکیشن چگونه عمل می‌کند؟ با توجه به چه شرایطی می‌توان از بازاریابی مجدد آپ استفاده کرد؟ چرا بازاریابی مجدد بهترین راه برای جذب مخاطبان می‌باشد؟ چرا باید هدف‌گذاری خود را مطابق با تبلیغات بازاریابی مجدد انجام داد؟ برای بازاریابی مجدد چه نوع کمپینی باید احداث کرد؟

اگر تمایل دارید که پاسخ این سؤالات را دریافت کنید لازم است که تا در ادامه با ما همراه باشید.

دلیل اینکه ما نیاز به بازاریابی مجدد اپلیکیشن داریم چیست؟

شما به عنوان یک بازاریاب موبایل می‌توانید با استفاده از ابزار پوش نوتیفیکیشن و پیام‌های درون برنامه‌ای و ایمیل‌های شخصی‌سازی شده برای بازاریابی استفاده کنید؛ از همین رو با توجه به اینکه چه ضرورتی برای استفاده از بازاریابی مجدد اپلیکیشن وجود دارد؟

علت این امر که به دنبال بازاریابی مجدد در بستر اپلیکیشن می‌رویم این است که تقریباً 48 درصد از مردم نوتیفیکیشن‌های اسمارت فون خود را غیرفعال می‌کنند و یک سوم اپلیکیشن‌های هیچ نوع پیام درون برنامه‌ای ارسال نمی‌کنند. با وجود اینکه تمامی آن‌ها با اپلیکیشن‌ها رقابتی سخت دارند؛ بنابراین اکنون شما دلیل محکم و قاطعی برای افزودن بازاریابی مجدد اپلیکیشن به شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ خود دارید.

چه زمانی نیاز به بازاریابی مجدد اپلیکیشن است؟

نکته قابل توجهی که در خصوص بازاریابی مجدد اپلیکیشن‌ها وجود دارد این است که در تمامی مراحل نصب و استفاده از یک اپلیکیشن قابل استفاده و راه‌اندازی است.

شما باید تمامی ویژگی‌های کاربران ارزشمند و مؤثر اپلیکیشن خود را استخراج کنید و مطابق با هر گروه تبلیغات هدفمند انجام دهید. با استفاده از بازاریابی مجدد شما می‌توانید راهکاری برای دسترسی به کاربران خارج از اپلیکیشن را بدهید تا برند شما در ذهن آن‌ها باقی بماند.

بازاریابی مجدد اپلیکیشن

از طریق بازاریابی مجدد می‌توانید میزان استفاده کاربران از اپلیکیشن و پرداخت‌های درون برنامه‌ای را بالا ببرید. همچنین شما با استفاده از بازاریابی مجدد می‌توانید زیر کاربران را کم کنید.

چطور یک کمپین بازاریابی مجدد اپلیکیشن احداث کنیم؟

هیچ نوع محدودیتی برای هیچ برندی وجود ندارد که بتواند از بازاریابی مجدد استفاده کند و به سودآوری برسد؛ در جالی که کمپین‌هایی که شما قصد دارید آن‌ها را احداث کنید بستگی به نوع اپلیکیشنی آن دارد.

انواع اپلیکیشن‌ها و روش‌های بازاریابی مجدد

  • اپلیکیشن‌های رسانه‌ای
  • اپلیکیشن‌های فناوری و مالی

اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

این نوع اپلیکیشن‌ها محتواهای موسیقی، فیلم و مقالات خود را به صورت رایگان یا پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. معمولا این نوع از کاربران از یک مدل کسب‌وکار paywall استفاده می‌کنند. به این شکل که از کاربران خود هیچ نوع وجه نقدی در مقابل ارائه محتوا دریافت نمی‌کنند. از سوی دیگر نیز کاربر تنها به مدت 10 روز فرصت دارد تا محتواهای سایت را به صورت رایگان در اختیار داشته باشد.

اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

با استفاده از این ترفند کاربران می‌توانند از اطلاعات و محتوای موجود در اپلیکیشن به راحتی بدون پرداخت وجه نقدی دریافت کنند در صورتی که مطالب و محتواها جذاب و مفید باشد می‌تواند باعث جذب مخاطبان گردد و آن‌ها را به خرید اشتراک ترغیب کند در این مرحله است که بازاریابی مجدد می‌تواند بسیار کمک‌کننده و مؤثر واقع شود.

کاربرد استفاده از اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

با تبلیغات بازاریابی مجدد می‌توانید محتواهایی که کاربران برای گوش دادن، مشاهده، یا خواندن آن‌ها را انتخاب می‌کنند، نشان دهید. کاربران به یک سری از موضوعات و محتواها علاقه زیادی نشان می‌دهند به همین دلیل شما باید تبلیغات خود را بر اساس علاقه‌مندی کاربران خود به اشتراک بگذارید.

هدف از اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

بالا بردن تعداد کاربران که به صورت رایگان به سمت پرداخت می‌روند.

مخاطبان و کاربران هدف اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

تمامی کاربران هدف حداقل 3 تا از محتوای اپلیکیشن شما را دریافت کرده‌اند یا گوش داده‌اند و یا خوانده‌اند. این فهرست می‌تواند طبق قوانین محتوای مورد علاقه، دسته‌بندی شود.

نمونه پیام ارسالی اپلیکیشن‌های رسانه‌ای

دریافت نمودن دسترسی نامحدود به کلیه دسته‌بندی‌های مورد نظر شما در هر زمان و هر مکانی هم اکنون بروزرسانی کنید.

اپلیکیشن‌های فناوری و مالی

اپلیکیشن‌های مالی و فناوری برای کاربرانی است که قصد دارند بدانند که چگونه می‌توانند پول خود را مدیریت کنند. در این اپلیکیشن‌ها خدماتی از جمله توصیه‌ها و مشاوره‌های مالی، ویژگی‌های حق بیمه که می‌تواند موجب ثروت آفرینی برای مردم باشد و زندگی آن‌ها را بهبود بخشد ارائه می‌نماید. شما نیز می‌توانید از طریق بازاریابی مجدد کاربران را تشویق به پرداخت برای استفاده از این خدمات کنید.

اپلیکیشن‌های فناوری و مالی در کجاها مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

تبلیغات بازاریابی مجدد به افراد نشان می‌دهد که به طور منظم و پیوسته از خدمات و سرویس‌های رایگان اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

هدف از اپلیکیشن‌های فناوری و مالی

ارتقای کاربرانی که برای دریافت سرویس‌ها و خدماتی پولی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام می‌دهند.

مخاطب هدف اپلیکیشن‌های فناوری و مالی کیست؟

مخاطبان هدف افرادی هستند که اهداف مالی خود را داخل اپلیکیشن‌ها مشخص می‌کنند و در هفته بیشتر از 10 بار تراکنش مالی انجام می‌دهند.

اپلیکیشن‌های فناوری و مالی

نمونه پیام ارسالی اپلیکیشن‌های فناوری و مالی

بلد نیستند که چطور پول خود را افزایش دهند. در حال حاضر با یک متخصص حرفه‌ای صحبت می‌کنید.

چگونگی تبلیغات بازاریابی مجدد اپلیکیشن‌ها

لازم است بدانید که آگهی‌های تبلیغاتی بازاریابی مجدد چقدر تأثیرگذار و اثربخش هستند که به خلاقیت و ابتکار شما بستگی دارد. هیچ چیز مانند یک تصویر تبلیغاتی ضعیف، بدون مارک و خسته‌کننده، طراحی نامناسب نمی‌تواند یک کمپین بازاریابی مجدد را از بین ببرد.

تبلیغات شما باید باعث جذب مخاطبان گردد و نیاز کاربر را برآورده کند یا باعث علاقه‌مندی کاربران گردد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.