روش‌های کسب درآمد آنلاین از سایت‌های خارجی

کسب درآمد آنلاین از سایت‌های خارجی

روش‌های کسب درآمد آنلاین از سایت‌های خارجی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. البته به دست آوردن درآمد‌های موجود به کمک سایت‌های خارجی، نکته و شیوه‌های خاص به خود را دارد.

البته از اطلاعات مهم و مشخص شده استفاده کنید. به کار بردن اطلاعات نادرست در رابطه با کسب درآمد از سایت‌های خارجی، منجر به ضرر زیادی برای کاربران می‌شود.

البته امکان منتقل شدن درآمد‌های به دست آمده از سایت‌های خارجی به دست افراد نرسد. با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در ایران برای کسب و کار‌های برخی از کشور‌های خارجی، امکان انتقال دادن دلار از سایت‌های خارجی به داخل امکان ندارد.

البته قبل از شروع کردن به کار با سایت‌های خارجی و به دست آوردن درآمد، ابتدا باید تحقیقات لازم را در زمینه کاری و قوانین و راهکار‌های آن در اختیار داشته باشید.

سایت‌های خارجی و کسب درآمد کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از انواع درآمد در بازاریابی اینترنتی برای به دست آوردن درآمد بیشتر بوده است. البته این روش در سایت‌ داخلی و همین طور برای سایت‌ خارجی نیز قابلیت بسیار زیادی داشته است.

البته در سال‌های اخیر، درامد‌های کلیکی، دنبال رو زیادی را به خود اختصاص نداده است. یکی از فعالیت‌های مهم و موثر برای استفاده از درآمد کلیکی، تحریک کردن کاربران برای فعالیت در سایت‌های خارجی بود. کاربران برای گرفتن زیر مجموعه و به دست آوردن درآمد برای خود، سایت را به نمایش می‌گذاشتند.

با به نمایش گذاشته شدن سایت، کاربران دیگر نیز ترغیب به استفاده از آن سایت و کسب درآمد می‌شدند. کسب درآمد از سایت‌های خارجی به روش کلیکی، ارزشمندی مالی خوبی نخواهد داشت.

یکی از دلایل مطلوب نبودن کسب درآمد به کمک کلیک سایت‌های خارجی، زمان گیر بودن بیش از اندازه برای آن است.

زمانی که درآمد زایی کلیکی در سایت‌های خارجی به خود اختصاص می‌دهد را بر روی کسب درآمد اینترنتی در داخل ایران بگذارید. تفاوت بسیار قابل ملاحظه‌ای را برای به دست آوردن درآمد مشاهده می‌کنید.

البته کشور ایران در رابطه با این روش، تحریم‌های زیادی را به خود دیده است. بنابراین باید سختی‌های بسیار زیادی را برای انتقال دادن درآمد خود به داخل ایران داشته باشید. در هر صورت استفاده راه‌های کسب درآمد کلیکی، از سایت‌های خارجی مقرون به صرفه نیست.

زنی کلاه به سر و کار با رایانه

سایت خارجی و فروش فایل

یکی از راه‌های کسب درآمد به کمک بازاریابی آنلاین و سایت‌های خارجی فروش فایل است. اگر فعالیت‌های بسیار قابل ملاحظه‌ای در وردپرس انجام داده‌اید می‌توانید به سادگی یک افزونه در قالب وردپرس به وجود آورید.

البته فعالیت دیگری را نیز می‌توان با این روش انجام داد و آن هم نگارش و یا ترجمه کتاب است. نگارش و ترجمه کتاب و به فروش رساندن آن در سایت‌های معتبر خارجی است.

سایت‌های معتبر که به کمک آن‌ها می‌توان فروش فوق العاده‌ای را نیز به دست آورد. البته این نوع از کسب درآمد، به نوعی کسب درآمد محتوایی است و باید روی اصول بازاریابی و تولید محتوا تسلط داشته باشید.

آمازون یکی از سایت‌های بسیار معتبر خارجی، که به کمک آن می‌توان کسب درآمد مطلوبی را انجام داد. با داشتن یک وبلاگ و یا سایت که دارای میزان ترافیک بالا و همین طور کاربران بیش از اندازه باشد می‌توان از آن به سادگی به لینک‌های فروش کالای آمازون دست یافت.

البته در هر زمان که محصولی به فروش برسد باید مقداری از درصد کمیسیون در اختیار افراد قرار داده شود.

کسب درآمد به شکل خارجی به کمک فیلم

با تولید کردن ویدئو‌های جذاب و ارزشمند به سادگی می‌توان آن‌ها را در سایت‌های معتبر نشان داد. یکی از سایت‌های معتبر که میزان بازدید کننده بسیار زیادی را برای دیدن ویدئو‌ها به خود اختصاص داده است یوتیوب است.

1. سایت‌های خارجی و فروش کالا

یکی از موارد دیگر برای به دست آوردن کسب درآمد، فروش کالا با سایت‌های خارجی است. یکی از راه‌های کسب درآمد برای فروش محصولات در خارج از کشور، به شکل فیزیکی است.

البته انجام دادن این روش برای یک ایرانی بسیار دشوار به نظر می‌آید. به هر حال، یک ایرانی، باید ابتدا محصولات و کالا‌های با کیفیت و مرغوبی را برای فروش به سایت‌ ارائه دهد. از همه مهم‌تر این که میزان انتقال درآمد‌های به دست آمده از سایت‌ به سادگی به داخل ایران انتقال داده نمی‌شود.

بازاریابی آنلاین

درآمد از سایت‌های خارجی بسیار راحت و یا گاهی نیز بسیار دشوار است. البته راحت بودن استفاده از سایت‌ برای درآمد زایی، ابتدا به صورت اینترنتی انجام می‌شود. بنابراین بدون این که با کشور‌های اروپایی در ارتباط باشید به سادگی می‌توانید به درآمد دست یابید. اما به دلیل سخت و دشوار بودن کار کردن در ایران و انتقال درآمد‌های موجود برای سایت‌، استفاد از این کار را سخت‌تر کرده است.

البته کسب درآمد از اینترنت، باید دارای یک مکان مشخص یا به نوعی دارای یک پایگاه قابل قبول باشد. در این رابطه، به کار بردن سایت برای قرار دادن محصولات و ارائه کردن خدمات یکی از گزینه‌های ایده آل است.

داشتن یک سایت و کار کردن بر روی آن منجر به پیشرفت بیشتر در کسب و کار می‌شود. استفاده کردن از کسب و کار‌های خارجی، نیاز به گذاشتن وقت بیشتر و دانستن قوانین بین المللی برای آن است.

اگر به قوانین آشنایی ندارید باید با دقت بیشتر نسبت به قوانین موجود اطلاعاتی را به دست آورید. به این شکل، به سادگی می‌توانید از سایت‌ برای کسب درآمد استفاده نمایید. با داشتن اطلاعات کافی در هر زمینه‌ای به سادگی می‌توان در آن رشد و پیشرفت روز افزونی را به دست آورد.

با این که به دست آوردن درآمد به کمک سایت‌ بسیار دشوار است اما با در دست داشتن اطلاعات و دانش کافی در این زمینه، به سادگی می‌توان از آن بهره‌مند شد و کسب درآمد کرد. در اصل، سایت خارجی گزینه مناسبی برای به دست آوردن سود است. اما باید برای به دست آوردن این سود، ابتدا اطلاعات لازم را در رابطه با سایت‌های خارجی و فروش محصولات در این نوع سایت ها به دست آورد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.