روش‌های افزایش ترافیک وبسایت

جذب مخاطب

اگر در بازاریابی اینترنتی مایل به افزایش ترافیک وبسایت خود هستید و نیاز به قدرت بیشتری برای حضور خود در اینترنت دارید زمان آن فرا رسیده است که با ایجاد تغییراتی به افزایش بازدیدکنندگان وبسایت خود کمک کنید. به این دلیل که هر چقدر ترافیک بیشتر شود احتمال موفقیت و افزایش فروش بالاتر خواهد بود. افزایش فروش تجارت الکترونیک فراتر از مرزها می‌باشد. با انجام تلاش‌های اختصاصی در این زمینه می‌توانید تغییرات مهم و اثربخشی را ایجاد کنید.
اما برای مثال خرید یک دامنه با نام مناسب، شناسایی کلمات و عبارات کلیدی یا مواردی مانند آن هرچند به چشم نمی‌آیند، اما برای افزایش ترافیک وبسایت در بازاریابی آنلاین بسیار اهمیت دارد.
رتبه‌بندی موتورهای جستجو و بهبود مطالبی که به اشتراک می‌گذارید باعث می‌شود که مخاطب درگیر شود و احساس بهتری از وبسایت شما دریافت کند. از این رو راه‌اندازی وبلاگ وبسایت تجارت الکترونیک اهمیت بالایی دارد. هرچقدر مطابقت محتوای منتشر شده با هدف و محصولات شما بیشتر باشد، تاثیر این مسئله برای افزایش بازدید بیشتر خواهد بود. به یاد داشته باشید که هر چه محتوا صادقانه و سازنده باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند. در این میان باید به پیوندها و بک لینک‌های وبسایت خود نیز توجه داشته باشید.
روش‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود را پیش ببرید و اطمینان حاصل کنید که ترافیک وبسایت شما افزایش می‌یابد.

بازاریابی محتوا

در این روش کمپین بازاریابی آنلاین حول محتوا و مقاله‌های تولید شده توسط شما می‌چرخد. بازاریابی و تولید محتوا به شکل مناسب برای بهبود کسب و کار شما از طریق وبسایت برای معرفی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، همچنین به منزله یک روش کم هزینه و موثر خواهد بود که نتایج آن می‌تواند فروش را به طرز چشمگیری افزایش دهد. به کمک آن میزان درآمد شما دو یا حتی سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد. به یاد داشته باشید که در کمپین بازاریابی آنلاین از مقاله‌هایی مربوط به حوزه تخصصی خود استفاده کنید تا مخاطب بتواند آن را درک کرده و به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. در حال حاضر بازاریابی محتوای مشاغل برای پیشبرد کسب و کارشان به صورت آنلاین و ایجاد ترافیک و در نتیجه افزایش درآمد، بسیار موثر می‌باشد.

افزایش ترافیک وبسایت

بازاریابی ویدیویی

یکی از روش‌های موثر و جذاب برای برقراری ارتباط با مخاطب ویدئو مارکتینگ است. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل در بازاریابی آنلاین از ویدیوهای مخصوص و مرتبط با کسب و کار خود در وبسایت یا رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، زیرا تجربه نشان داده است که مخاطبان واکنش مثبتی نسبت به مفاهیم بصری نشان می‌دهند معمولاً موتورهای جستجو نسبت به محتوای ویدیویی واکنش خوبی نشان می‌دهند و در صورتی که بتوانید از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید احتمال زیادی وجود دارد که رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو افزایش پیدا کند. علاوه بر این ارسال لینک‌های ویدیویی برای مشتریان فعلی و بالقوه آثاری است که به کمک آن می‌توانید افراد بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.

استفاده از خبرنامه‌های ایمیل

خبرنامه‌ها یک راه عالی برای به اشتراک‌گذاری مطالب به روز شده در رابطه با محصولات جدید و اطلاعات ارزشمندی است که می‌خواهید آن‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. به کمک این روش می‌توانید راه حل‌های جدید خود را برای حل مشکلات به آن‌ها ارائه دهید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا وبسایت شما در دسترس مخاطبین قرار گیرد استفاده از روش‌هایی است که به بهینه‌سازی رتبه شما در موتورهای جستجو کمک می‌کنند. معمولاً استفاده از کلیدواژه‌های مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت داشته باشد.

ساخت بک لینک

ایجاد یک پیوند مناسب از وبسایت شما به وبسایت‌های دیگر باعث می‌شود که حجم بالاتری از مخاطبان شما آشنا شود و در نتیجه رتبه شما در گوگل نیز افزایش پیدا کند. طبیعی است که این کار منجر به ترافیک بیشتر و پیشرفت کمپین بازاریابی آنلاین شما می‌شود.

رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی امروزه یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین به شمار می‌آید که می‌تواند در افزایش ترافیک وبسایت شما نقش بسیار مهمی را ایفا کند بنابراین اگر سعی کنید از آن‌ها به درستی استفاده کنید، موفق خواهید بود.

افزایش ترافیک وبسایت

کلیدواژه‌های مناسب

نکته‌ای که بارها به آن اشاره کردیم استفاده مناسب و موثر از کلید واژه‌های مرتبط با هدف کسب و کار می‌باشد. هر چند کلمات کلیدی دم کوتاه اغلب مورد جستجوی بیشتری قرار می‌گیرند، اما رتبه‌بندی آن‌ها برای موتور جستجو دشوار است، به همین دلیل است که کلمات کلیدی بلندتر می‌تواند شانس بهتری را برای بهبود و ارتقای رتبه شما در نتایج گوگل ارائه دهد. اگر بتوانید به این نتیجه برسید که مردم چگونه برای جستجوی اهداف و انتظارات خود عمل می‌کنند، متناسب با نیاز مخاطب هدف می‌توانید کلمات مناسبی را انتخاب کنید تا در مسیر بازاریابی آنلاین موفق‌تر عمل کنید.

قدرت پیوندهای داخلی

توانایی پیوندهای داخلی را برای افزایش ترافیک وبسایت خود دست کم نگیرید. هنگام ایجاد و انتشار محتوا از پیوندهای داخلی استفاده کنید. آن‌ها نه تنها به سئوی وبسایت شما کمک می‌کنند بلکه تجربه بهتر و مفیدتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

پاسخگویی وبسایت در موبایل

به مرور زمان مردم به جای استفاده از رایانه‌های رومیزی یا لپ تاپ ترجیح دادند که از تلفن‌های همراه خود برای اتصال به اینترنت استفاده کنند، بنابراین اگر کمپین بازاریابی آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید، لازم است حتماً به طراحی سایت ریسپانسیو خود در تلفن‌های همراه توجه داشته باشید. این مسئله بسیار مهم است و می‌تواند حجم بازدید سایت اصلی شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

افزایش سرعت سایت

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به مدت ۳۰ ثانیه برای بارگذاری و بالا آمدن صفحه یک وبسایت منتظر باشید؟ مطمئناً پس از چند ثانیه انتظار و دست نیافتن به نتیجه مورد نظر از آن خارج شده‌اید، بنابراین بهتر است به این مورد در وبسایت خود نیز توجه داشته باشید. هرچقدر سرعت بارگذاری صفحات سایت شما افزایش پیدا کند، تاثیر بیشتری در جلب توجه مخاطب دارد.
به این دلیل که شما بین ۳ تا ۵ ثانیه فرصت دارید که نتایج مورد نظر او را در معرض نمایش قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است برای همیشه مخاطب بالقوه خود را از دست بدهید. در نهایت با در نظر گرفتن این موارد سعی کنید تا اهداف بازاریابی آنلاین خود را به منظور افزایش ترافیک وبسایت بهبود دهید.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.