5 استراتژی بازاریابی ورودی برای تجارت

استراتژی بازاریابی ورودی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های خود برای مخاطبان خود شخصی‌سازی کنند، که در نتیجه سبب می‌شود تا بازاریابی ورودی بسیار قابل کنترل باشد.

استراتژی بازاریابی ورودی

در اینجا قصد داریم در مورد 5 مورد از استراتژی بازاریابی ورودی بپردازیم که عبارت است از:

  1. بازاریابی محتوا
  2. رسانه‌های اجتماعی
  3. وبلاگ نویسی
  4. بازاریابی با استفاده از ایمیل
  5. بهینه‌سازی موتورهای جستجو

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. بازاریابی محتوا

اگر در حال بازاریابی و تولید محتوا و مقاله، صفحات نحوه دسترسی، تصاویر سفید و دیگر مطالب می‌باشد، این نوعی بازاریابی درونی است. این دست از مطالب علاوه بر اینکه موجب می‌شود تا کاربران هنگام جستجوی شما شرکت شما را پیدا کنند، همچنین افرادی که وبسایت شما را قبلا بارگذاری کرده‌اند کمک می‌کند تا نسبت به آن تمایل بیشتری داشته باشند.
اگر به صورت منظم و مداوم محتوای مفید و با کیفیت تولید می‌کنید؛ احتمالا به عنوان مشاغل بهتر و ارزشمندتری نسبت به شرکتی که تولید نمی‌کند، دیده خواهد شد.

بازاریابی محتوا

نمونه‌های مختلفی از محتوا وجود دارد که می‌تواند از کاغذ دیواری‌های سفید گرفته تا ویدیوها و راهنماهای بلند مدت تولید کنید. البته باید بدانید که هر محتوایی نیز برای هر نوع کسب و کاری مفید و اثربخش نیست. شما می‌توانید آزمایش کنید تا بفهمید که چه چیزی برای تبلیغات شما بهتر است، ممکن است تعجب کنید.

2. رسانه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از استراتژی‌های بازاریابی درونی است. با توجه به اینکه می‌توان از آن برای دستیابی به کاربران جدید یا سرنخ‌های بالقوه استفاده کرد، اما می‌توان با ارائه محتوای مفید یا خدمات عالی در زمان مناسب، روابط خود را با مشتریان افزایش داد.

3. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی برای کسب و کار شما روشی موثر و مفید است که می‌تواند باعث افزایش آگاهی، تولید محتوای عالی برای وبسایت شما و جذب پیوندهایی است که باعث ارتقای رتبه وبسایت شما می‌گردد. وبلاگ نویسی در بازاریابی آنلاین اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وبلاگ نویسی مهم‌ترین بخش از استراتژی بازاریابی داخلی است، زیرا دارای محتوایی متمرکز است که مردم می‌خواهند مصرف کنند.

4. بازاریابی با استفاده از ایمیل

شاید ایمیل مارکتینگ نوعی بازاریابی ورودی محسوب نشود، اما به این دلیل که باید پیش از ارسال نامه الکترونیکی از کسی اجازه بگیرید، کاملا در فهرست ورودی دیده می‌شود. مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل که برای افزایش راوبط موجود با ارائه موثر و اثربخش در زمان مناسب استفاده می‌شود. برای فروش و معاملات تجاری خود می‌توانید از طریق بازاریابی ایمیلی انجام دهید.

بازاریابی با استفاده از ایمیل

5. بهینه‌سازی موتورهای جستجو

سئو سایت یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو بخش اصلی در بازاریابی داخلی است. البته در صورتی که روش‌های دیگر بازاریابی به خوبی بهینه نشده باشند یا سایت شما مطابق با استانداردهای امروزه نباشد، شما را از کجا نشان می‌دهد.

چنانچه که اطلاع و آگاهی زیادی در خصوص سئو ندارید باید بدانید که این بخش از مهم‌ترین قسمت‌های بازاریابی آنلاین است. معمولا رتبه‌بندی سئو از 1 تا 10 است و آنچه که تعیین می‌کند که کدام وبسایت‌ها رتبه بالاتری را برای هر کسب و کاری دارند سئو است. سئو تضمین می‌کند که محتوای شما تا حد امکان سازگار با موتور جستجو است، اما بدون سئو بهترین و ارزشمندترین محتوای شما نیز شانس رسیدن به مخاطب هدف شما را ندارد.

موارد فوق تنها چند نمونه از روش‌های بازاریابی است که به جای ورودی، ورودی به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که اگر بازاریابی شما بیش از خرید یا التماس برای آن، توجه مشتری یا توجه شما را جلب کرده است، می‌توان گفت که این نوعی بازاریابی ورودی است.

چطور می‌توان با بازاریابی داخلی شروع کرد؟

اگر می‌خواهید که با یک استراتژی بازاریابی ورودی شروع کنید، به شما توصیه می‌کنم که از کسب و کارهای کوچک و خرد آغاز کنید. لازم نیست که همه کارها را یک مرتبه انجام دهید یا از تک تک روش‌هایی که در این محتوا مطرح شد استفاده کنید. در واقع این احتمالا ضد تولید خواهد بود.

برای آغاز کردن این روش بازاریابی را که در گذشته انجام داده‌اید انتخاب کنید و با گروه خود برای تعیین استراتژی همفکری کنید. برای شروع کار لازم است که سوالات زیر را از خود بپرسید.

  1. چه زمانی این را راه‌اندازی خواهیم کرد؟
  2. چه اهدافی را می‌خواهیم با این روش برآورده کنیم؟
  3. چگونه انتظار داریم که به راهنما، مشتری یا مشتریان ما کمک کند؟
  4. این چگونه در برنامه کلی بازاریابی ما جای می‌گیرد؟

5 استراتژی محبوب بازاریابی ورودی برای تجارت

در پایان نیز روش خود را راه‌اندازی کنید. کلیه نتایج را برای مدت زمان مشخصی با دقت کنترل کنید، در ضمن نیز درک این نکته بسیار اهمیت دارد که بازاریابی ورودی اغلب نتایج فوری ندارد. اغلب وبلاگ‌ها مجبورند ماه‌ها یا حتی سال‌ها قبل از مشاهده‌ی کاربران منظم کار کنند. با توجه به این، اگر اهداف خود را برآورده نمی‌کنید، احتمالا قصد داشته باشید که رویکرد خود را مجدداً مورد ارزیابی قرار دهید یا حتی آن روش را کاملا کنار بگذارید.
در صورتی که علاقه‌مند هستید که روش‌های اضافی بازاریابی ورودی را اضافه کنید، مطمئن باشید که آن‌ها به صورت مجزا سوالاتی مشابه موارد بالا افزوده می‌شوند و شما هر بار خود را با دقت اندازه‌گیری می‌کنید. با این روش شما می‌توانید تصور خوبی برای آنچه که برای شما مفید و ارزشمند است و آنچه که مفید نیست. با دیدن وب سایتتان باعث خوشحالی مخاطبانتان خواهید شد.

چگونه بازاریابی ورودی تهیه کنیم؟

یک استراتژی بازاریابی ورودی به عنوان یک آژانس پیشرو در بازاریابی ورودی برای تجارت شما است. در صورتی که شرکت‌های دیگر احتمالا به سادگی چند سرویس یک آژانس کامل خدمات را با کاربران خود در حال webfx ارائه دهند و آن را روزانه بنامند. کار را برای تهیه برنامه‌های استراتژیک شخصی و طراحی شده برای ایجاد بالاترین بازده سرمایه‌گذاری کنند.
زمانی که شما آماده هستید که یکی از بهترین گروه‌های بازاریابی کشور، طراحی سایت، سئو و بازاریابی درخشان را تجربه کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.