نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین چیست؟

نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین چیست؟

نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین، متن نوشته تبلیغاتی به نوعی دعوت به اقدام است، اما در اندازه بزرگ‌تر. نویسندگان سعی می‌کنند تا افراد را به فکر کردن یا واکنش نشان دادن همچنین احساس کردن ترغیب کنند. در حالت مطلوب افراد نام برند یا شعار خود را برای معرفی مشخصات بیشتر محصولات خود در رابطه با کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل سرچ می‌کنند.

یک وبلاگ‌نویس توانایی نوشتن هزاران کلمه برای متقاعد کردن مشتریان را دارد؛ لذا باید توجه داشته باشید که برای نوشتن متن‌های تبلیغاتی از کلمات تاثیرگذار و کوتاهی استفاده می‌شود.

6 ویژگی متن نوشته خوب و تاثیرگذار

  1. منحرف کردن دیدگاه شما
  2. پیدا کردن ارتباطات بین مشتریان
  3. سرنخ جذاب برای تولید متن نوشته خوب
  4. از شنیدن ایجاد شدند
  5. حذف کردن کلمات اضافی‌
  6. عدم استفاده از کلمات اغراق‌آمیز و اصطلاحات

6 ویژگی متن نوشته خوب و تاثیرگذار

1. منحرف کردن دیدگاه شما، نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین

در برخی از مواقع نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین برای تاثیرگذاری بیشتر، نیاز به یک سری تغییرات جزئی در زاویه دارد. یکی از شیوه‌های قدرتمندی که یک وبلاگ‌نویس برای شکستن خط دفاعی کاربر به کار می‌گیرد، ایجاد یک مسیر غیر قابل انتظار است. در صورتی که داستان شما زوایای زیادی دارد، کار شما این است که زاویه‌هایی را پیدا کنید که در متن جلوه می‌کند.

به عنوان مثال استفاده کردن از تصاویر خلاقانه برای نشان دادن افسردگی بعد از زایمان و اهمیت صحبت کردن در مورد این مسئله موجب درک بهتر و عمیق‌تر مخاطب خواهد شد. به جای اینکه از مخاطبان درخواست کنید که از مسائلی که از آن درک صحیحی ندارند مراقبت کنند بهتر است آن‌ها را در موقعیت‌هایی قرار دهید که به راحتی متوجه شوند این افسردگی برای مادران با چه علائمی همراه است.

2. پیدا کردن ارتباطات بین مشتریان

استیو جابز در سال 1996 به خوبی این موضوع را مطرح کرد. وی در مصاحبه با یک خبرنگار با موضوع خلاقیت پاسخ داد: «خلاقیت فقط ربط دادن چیزهای مختلف به همدیگر نیست. وقتی از افراد خلاق می‌پرسیم چطوری کاری را انجام دادند، کمی احساس شرم می‌کنند. چون آن‌ها واقعاً چیز جدیدی خلق نکردند، آن‌ها فقط یک چیز را دیدند و پس از مدتی آن چیز برایشان آشکار شد.»

3. سرنخ جذاب برای تولید متن نوشته خوب

یکی از نقش‌های متن نوشته تبلیغاتی در بازاریابی آنلاین، سرنخ جذاب برای تولید متن نوشته خوب است. با کمک گرفتن از سرنخ‌های جذاب می‌توان مخاطب را مجبور کنید تا بقیه جمله را بخوانید. در صورتی که خط اول تیتر باعث ترغیب شدن مخاطب نشود در واقع همه چیز تمام خواهد شد.

4. از شنیدن ایجاد شدند، نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین

برای متن نوشته تبلیغاتی در بازاریابی لازم است که حوزه‌ای که قرار است در مورد آن بنویسید. لازم است که پیش از نوشتن یک تحقیقی در مورد آن انجام دهید و نظر و دیدگاه‌های افراد و صحبت‌هایی که در این باره می‌شود را بشنوید تا بتوانید مطلب تاثیرگذارتری بنویسید و نظر سایرین را به سمت خود جلب کنید.

از شنیدن ایجاد شدند، نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین

5. حذف کردن کلمات اضافی

نقش متن تبلیغ فروش در بازاریابی آنلاین باید به این صورت باشد که مستقیم اصل موضوع را مطرح کند و از زیاده گویی پرهیز کرد. باید توجه داشته باشید که تا جایی که امکان دارد از جملات افعالی استفاده نکنید به جای آن می‌توانید از جملاتی مانند: «نتایج به این واقعیت اشاره می‌کنند.» از جمله «نتایج پیشنهاد می‌کنند.» استفاده کنید.

تا جایی که می‌شود از کلمات زیاد استفاده نکنید و به جای آن از جملات تک کلمه‌ای استفاده کنید. در صورت امکان از اسامی نامفهوم استفاده نکنید.

6. عدم استفاده از کلمات اغراق‌آمیز و اصطلاحات

بعضی از اوقات نویسندگان در مورد چیزهایی که درباره سازمان‌شان خاص و مشخص است سعی می‌کنند که دیگران را متقاعد کنند، به همین دلیل از کلمات و اصطلاحات اغراق‌آمیز استفاده می‌کنند. در حقیقت نویسنده‌های خوب به این نوع ابزارها نیازی ندارند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.